Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:21:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07-06-2006, 11:55:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-02-2006, 14:25:57
Berichten: 1
Hoi allemaal,

Ik ben een bijna 26-jarige meid uit het Westland.
Waarom plaats ik dit oproepje? Ik zal het proberen kort te houden.

Al ruim 10 jaar lang heb ik ernstige vermoeidheidsklachten. Geen enkele arts die kon vinden waar het nu van kwam. Ik moest er maar mee leren leven. (leuk als je nog zo jong bent!!)
In oktober vorig jaar ben ik door 'toeval' bij een tarot-lezeres terecht gekomen en toen zijn er heelveel dingen voor mij op zijn plek gevallen. Mede daardoor ben ik toen met een nieuwe therapie begonnen en daardoor ben ik weer bij iemand terechtgekomen die constateerde dat ik gewoon hooggevoelig ben. Niets bijzonders maar wel iets waar je erg moe van kan worden.
Alles viel nu op z'n plek!! Dat ik hier nooit eerder aan gedacht had. Maar goed het heeft zo moeten zijn. Ik heb veel ellende voor mijn kiezen gekregen maar sta daarom nu wel heel anders in het leven. Het heeft me sterker gemaakt.

Nu volg ik ook een cursus om de positieve kant HSP in te zien. Ik merk nu pas hoeveel ik voel van anderen. Er gaat echt een hele nieuwe wereld voor me open. De cursusleider zei ook dat ik zo ziek ben omdat ik continu mijn gevoeligheid moet verbergen en daardoor niet mezelf kan zijn. Nu woon ik ook nog eens in het Westland waar het motto is, niet zeiken maar doorwerken.
Ik bloei helemaal op van die cursus en zit vol energie na de les. Alleen vind ik het erg jammer dat ik er verder met niemand over kan praten. Mensen in mijn omgeving 'voelen' helemaal niets en staan niet zo open voor spirituele zaken. Momenteel zit ik ook al maanden thuis vanwege een reorganisatie op mijn werk. Ik had twee collega's waar ik goed mee kon praten over 'spirituele' dingen. Ik mis dat nu enorm.

Om het lange verhaal kort te maken. Ik zou het erg leuk vinden om met leeftijdgenootjes in contact te komen, die ook hooggevoelig zijn. Gewoon gezellig babbelen over alledaagse dingen.

Hoop van jullie te horen!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-06-2006, 18:08:06 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Hoi hoi,

Welkom hier. Hier kun je alles kwijt op het gebied van spiritualiteit, en als je mensen wilt ontmoeten dan is er 24 juni een officiele bijeenkomst (katwijk aan zee, misschien wel dicht bij jou in de buurt?). Gewoon wat kennismaken en ervaringen uitwisselen die dag. Je kunt er alles over lezen in het topic "officiele SJ-meetings".

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2006, 09:34:18 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Hoi Teigertje,

ik kom niet uit het Westland dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Als je specifiek met mensen bij jou uit de buurt contact wilt leggen dan kan je wel eens in de gebruikerslijst kijken en dan zoeken op plaats. Verder kun je ook op het forum en in de chatbox zelf kijken naar hoe mensen iets zeggen en of die mensen je aanspreken. En verder kun je ook (zoals Thijs al zegt) naar een meeting komen en zo mensen ontmoeten.

In jouw berichtje las ik dat je last hebt van ernstige vermoeidheidsklachten. Zelf heb ik ook al jaren (zo lang ik me al herinner eigenlijk) vermoeidheidsklachten. Ik heb er al verschillende onderzoeken naar gedaan en wat er eigenlijk uit komt is "het ligt aan jezelf, aan je eigen instelling, aan stress en zo". Ik ben een poos niet meer op zoek geweest naar een oplossing, maar ben nu weer bezig met onderzoeken maar ook daar lijkt weinig uit te komen.
Nu ben ik nieuwschierig naar wat jij aan jouw klachten hebt kunnen doen. Je zegt dat je vorig jaar met een nieuwe therapie bent begonnen, wat voor therapie was dat? en wat heb je daaraan gehad?
En verder... die cursus om de positieve kanten van HSP in te zien, hoe ben je daar gekomen? heb je daar meer informatie over? wat doe je daar? weet je of er ook van dat soort cursussen op andere plekken in Nederland (liefst in Twente) zijn?

Sorry voor m'n overlading van vragen.
Succes gewenst naar je zoektocht naar mensen bij jou in de buurt! Het zal je vast wel lukken!

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-06-2006, 20:43:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-08-2005, 21:04:39
Berichten: 6
Hoi hoi,

Klinkt wel een beetje herkenbaar wat je schrijft over je vermoeidheid.
Ik heb ook vrij regelmatig van die periodes van onverklaarbare vermoeidheid, en af en toe nadat ik sommige mensen gesproken heb dat ik ineens een soort van uitgeput ben.
Ik slaap genoeg, eet gezond maar toch zo'n gevoel van niet fit zijn.

Toch betrap ik me erop dat ik dan ook vrij vaak zelf denk, hup niet zeuren maar doorgaan....

Wat ik wel raar vind is dat ik vooral in wat grotere groepen mensen soms een soort van duizelig achtig gevoel ineens heb, klinkt jou dat nou ook bekend in de oren??

Echt uit het Westland kom ik niet om de vraag uit je oproepje te beantwoorden, maar als je MSN hebt, voeg me gerust toe..

Hey het beste met je!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-06-2006, 20:57:35 
Hoi,

Erg herkenbaar wat je schrijft... nou vraag ik mij af; wat is het voor soort cursus en hoe gaat het in zijn werk? Heeft het je ook geholpen met je vermoeidheid? (eigenlijk zelfde vragen als Pluisje...)
En ehm... ook ik kom niet uit westland, maar als je wilt kan je me op msn toevoegen? Pb anders maar...

Liefs, Zonnetje :wave:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-06-2006, 18:28:13 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2005, 22:16:16
Berichten: 313
Locatie: Zevenhoven
Westland, is dat niet waar al die kassen staan??
In de buurt van Den Haag of zo, ik ben niet meer zo goed ik topografie als vroeger.

_________________
Believe me !!
If my name is too long use: saiyan or onbe.
http://hsper.web-log.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-06-2006, 20:55:33 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-05-2005, 10:02:52
Berichten: 117
Locatie: Delft
ja dat is daar.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-06-2006, 21:07:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
ik woon in sassenheim ik weet niet of dat in het westland is maar ik wil je wel gezellig kletsen en zoo je kan mij pb of toevoeg op msn jut1985@msn.com

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2006, 15:33:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Ik woon in het westland!!! :lol: Voeg me maar toe op msn hoor ;)



Tussen de kassen :)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-07-2006, 21:26:55 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 26-08-2005, 21:36:31
Berichten: 198
Ik kom vaak in t westland! Mocht je nog neit genoeg contacten hebben opgedaan mag je mij ook wel toevoegen hoor. Als je wilt iig :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-09-2006, 09:06:33 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2005, 14:03:06
Berichten: 207
Locatie: In een wereld van licht...
Ik verhuis naar het westland over een tijdje (mits alles goed verloopt) woon momenteel nog in den haag...

Ook mij mag je gewoon toevoegen aan msn, ik ben dan wel een aantal jaartjes jonger. Maar ik denk niet dat een enorm probleem is toch ? :)

Ik woon nu sinds 8 maanden in Den Haag, en ik kan hier helemaal mijn draad niet vinden. De vrienden die ik in mijn oude woonplaats heb, zie ik niet heel vaak. En mijn lieve moeder waar ik alle spirituele en non-spirituele dingen mee kon delen, zit helaas ook ver weg.

Dus ook ik zou graag, met mensen hierover willen kletsen, en natuurlijk ook gewoon leuk contact :)

_________________
***Een klavertje vier moet je niet zoeken, je kunt hem vinden als je geluk hebt ***


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-09-2006, 06:33:08 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-09-2006, 23:04:58
Berichten: 22
Locatie: Amsterdam
Ben zelf niet HSP, echter wel zeer geinteresseerd in spiritualiteit. Je mag me toevoegen aan je msn als je wilt, altijd in voor een babbeltje!
Liefs,

Nick

_________________
-The journey is the reward (Lao Tzu)-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-09-2006, 00:24:46 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-09-2006, 08:04:14
Berichten: 323
Locatie: Enschede
Wederom een relatieve westlander...

Dicht bij den haag, relatief dicht bij amsterdam, ik woon in leiden. Mailen/msn mag altijd guidodresme@hotmail.com.


contact is goed, contact is leuk :)



cheers Guido

_________________
* Mijn website *


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-09-2006, 09:16:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Lieve Teigertje80

Leuk oproepje heb je geplaatst en zeker ook herkenbaar.
Ik snap precies wat je bedoelt, want ik ben zelf ook een Westlander.
Ik kan me soms ook niet vinden in de westlandse mentaliteit: nuchter, doe vooral maar gewoon, niet zeuren en maar doorgaan, no-nonsenshouding, wat zakelijk allemaal en beetje bekrompen ideeen over spiritualiteit en spiritueel bezig zijn. Dat doe je als westlander niet en zeker niet als westlandse jongen! Die zijn zowiezo zeer zeldzaam; spirituele westlandse jongens. Blijkbaar not-done of zo.
Ik kan er ook niet met mijn westlandse vrienden over praten, want dan staan ze me aan te kijken van:"waar heeft die gozer het toch allemaal over en wat zit-ie nou toch te lullen??. Ik ben er ook mee gestoptt om deze ondewerpen aan te snijden. Maar het leukste komt nog: ik heb via deze site een leuke medewestlander leren kennen met wie ik wekelijks mailcontact heb en met wie ik goed over spirituele zaken kan praten/mailen. Erug boeiend en verrijkend.
Na alle enthousiaste aanbiedingen die je al gehad hebt, kun je mij uiteraard ook altijd contacten.

liefdevolle groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-10-2006, 13:07:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-07-2006, 16:57:46
Berichten: 377
Locatie: Den Haag
Hoihoi, Deze westlander meld zichzelf ook even ;)

_________________
In de ban van Rian_


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl