Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:43:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 31-07-2006, 18:56:31 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-07-2006, 16:51:46
Berichten: 106
Hallo lieve mensen,

De gedachten spelen op dit moment op.... ik ben al 2 jaar fulltime aan het werk bijna en dit is altijd hectisch en druk en stress....
Ik zit te denken om iets meer met spirituele te doen, maar het is moeilijk om een opleiding hierin te vinden...
Heeft iemand tips, advies of iets anders voor mij....
Ben benieuwd of er mensen zijn die wel een opleiding o.i.d volgen.

Liefs, Annabella


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 01-08-2006, 07:50:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-11-2005, 18:59:52
Berichten: 428
ga eens mediteren kost niks ! en is erg spirtueel ... of lees boeken er over bij de bibiliotheek

opleiding zou ik mee wachten tot dat je zeker weet wat je wilt

liefs avatar

_________________
Mijn ergste vijand wens ik het allerbeste toe


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 01-08-2006, 08:38:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2005, 19:28:30
Berichten: 48
probeer eens een cursus of een workshop...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 02-08-2006, 01:03:04 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Volg zelf al geruime tijd cursus bij de cosmicflower...hele goede en mooi opgezette cursus, maar gaat wel erg snel...neem een kijkje op

http://www.cosmicflower.nl

Echte aanrader, en bereid je maar voor, want verdiepen in het spirituele is verdiepen in jezelf...

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 13:59:22 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-08-2006, 16:11:33
Berichten: 242
Er zijn genoeg cursussen, workshops en opleidingen.. en ja het is wel gemakkelijk als jezelf weet wat je wil bereiken of je ermee wil werken of gewoon als extra hobby ziet.

Ik zit net te denken dat ik jouw vraag over die kraai heb beantwoord..
besef me dat je waarschijnlijk alles even niet meer zo helder zag en daarom misschien ook ander werk wil gaan doen?? ik denk dat je alles eerst op een rijtje moet gaanzetten wat je echt wil in het leven..wat is jouw doel? wat wil jij!?

eerst even stilstaan en Zet daarna een stap voorwaarts...en waarschijnlijk hoort daar ook ander werk bij.

Succes
Liefs Nicole


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 06-08-2006, 14:27:23 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-07-2006, 17:39:58
Berichten: 28
Ik weet niet of je al een aantal boeken hebt gelezen over spiritualiteit, maar dat is misschien ook een idee, zo kan je ook veel te weten komen over spiritualiteit....

Er zijn echt veel boeken te lezen erover, je kan ze o.a. vinden op bol.com onder esoterisch....

Als je echt een opleiding zoekt, zoals meerdere al zeggen, ga eerst eens na wat je precies wil leren of weten... Je hebt vast in je omgeving wel Yogalessen, meditatiecursussen en daar heb je ook veel boeken over, dus je kan ook zelf proberen... Verder heb ik een goede cursus gevonden bij de volksuniversiteit in zoetermeer.... lichaamsgerichte therapie.... leer je mediteren, assertief zijn, ademhalingsoefeningen....

Er is zoveel te doen op dit gebied, orienteer je eens in je omgeving, gemeentegids of internet over je woonplaats.... en kijk wat je aanspreekt...

Liefs,
Namaste

_________________
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede...

Dan zijn we Een


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 08-09-2006, 13:19:05 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 08-11-2005, 15:24:53
Berichten: 144
Locatie: Amsterdam
hey,

Waar woon je?
Hier in amsterdam is het EPC die doen allemaal curssusen en opleidingen. Misschien zijn er ook wel dat soort centra in de rest van Nederland

liefs
Sander


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Opleiding o.i.d
BerichtGeplaatst: 08-09-2006, 13:46:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Meid, het spirituele kan net zo druk, hectisch en stressvol zijn als elke andere baan. Ik merk alleen wel dat ik er veel meer voldoening uithaal dan uit het bedrijfsleven.

En wat betreft opleidingen, misschien is het een idee eens op een paranormaal beurs rond te kijken wat andere mensen doen om je te orienbteren. En dan misschien wat workshops volgen. En zoals eerder gezegd, boeken lezen. Het komt op een gegeven moment wel op je pad. Ik heb ook jaren gezocht. En net als je het even niet meer weet....dan komt het.

Liefs
Kim

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl