Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:12:29

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Goede reikimaster in Arnhem
BerichtGeplaatst: 24-03-2008, 14:34:20 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
Hoi,

Ik zoek een fijn persoon om mij te behandelen/ kennis te maken met reiki.

Er zijn er wel meer in Arnhem.

Maar misschien is er iemand met een ervaring van iemand uit Arnhem?

Graag hoor ik hierover!

Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Goede reikimaster in Arnhem
BerichtGeplaatst: 25-03-2008, 18:04:55 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
hey,

er zijn er genoeg, en geen antwoord is ook prima.

Waar ik echter wel wat van wil weten is de gemiddelde prijs.

Je ziet ze van 40 euro voor 60 minuten en 35 euro voor 90 minuten.
Je wordt er niet echt wijs uit.

Iemand een beetje wegwijs in de prijzen van reiki?

gr Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Goede reikimaster in Arnhem
BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 20:57:56 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2006, 20:49:43
Berichten: 4321
Locatie: Oldenzaal
Heej :)
Eens zien, reiki. Ik heb er niet veel verstand van. Wel ben ik bij iemand geweest (die beweerd paranormaal te zijn), en mij kon behandelen. Deze meneer woont in Uelsen, duitsland, en iemand die ik persoonlijk ken heeft me hem aangeraden.

Hij heeft me eerst een half uur laten wachten, vervolgens heeft hij me 5 minuten behandeld en ik moest 35 euro betalen. Ik neem aan dat het reiki was, trouwens.
Ik kreeg vervolgens de volgende woorden mee naar huis: Mijn klacht zou minder kunnen worden, erger kunnen worden of hetzelfde blijven. Maar hij was ervan overtuigd dat het wel zou helpen, en ik hoefde niet meer terug te komen.

Natuurlijk ging mijn klacht niet weg, ik loop er nog steeds mee.

Leuk verhaaltje, Karen. Maar wat bedoel je er nou mee? Nou, niet iedereen is even betrouwbaar. Die kerel zou heus wel wat kunnen hoor, maar blijkbaar niet bij mij. Bij het meisje dat ik ken kon hij wel helpen, dus dat is mooi.
Misschien zou je eerst eens een inleidend gesprek kunnen hebben ofzo, die mensen voelen vaak wel aan of ze je kunnen helpen of niet. (mensen, alsjeblieft, corrigeer me als ik het fout heb)

Groetjes, Karen.

_________________
Heb uw naaste lief, want dat ben ik!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Goede reikimaster in Arnhem
BerichtGeplaatst: 21-02-2009, 13:06:40 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
DreamerKaren schreef:
Heej :)
Eens zien, reiki. Ik heb er niet veel verstand van. Wel ben ik bij iemand geweest (die beweerd paranormaal te zijn), en mij kon behandelen. Deze meneer woont in Uelsen, duitsland, en iemand die ik persoonlijk ken heeft me hem aangeraden.

Hij heeft me eerst een half uur laten wachten, vervolgens heeft hij me 5 minuten behandeld en ik moest 35 euro betalen. Ik neem aan dat het reiki was, trouwens.
Ik kreeg vervolgens de volgende woorden mee naar huis: Mijn klacht zou minder kunnen worden, erger kunnen worden of hetzelfde blijven. Maar hij was ervan overtuigd dat het wel zou helpen, en ik hoefde niet meer terug te komen.

Natuurlijk ging mijn klacht niet weg, ik loop er nog steeds mee.

Leuk verhaaltje, Karen. Maar wat bedoel je er nou mee? Nou, niet iedereen is even betrouwbaar. Die kerel zou heus wel wat kunnen hoor, maar blijkbaar niet bij mij. Bij het meisje dat ik ken kon hij wel helpen, dus dat is mooi.
Misschien zou je eerst eens een inleidend gesprek kunnen hebben ofzo, die mensen voelen vaak wel aan of ze je kunnen helpen of niet. (mensen, alsjeblieft, corrigeer me als ik het fout heb)

Groetjes, Karen.

Je kan er redelijk zeker van zijn dat die man niet met zijn volle aandacht bij de behandeling aanwezig was. 35 euro voor 5 minuten is echt belachelijk. Een goede reikisessie duurt minstens een uur.

Trouwens Indira, of Karen, ik 'ben' zelf Reiki III ingewijd en wil er eigenlijk wel iets mee doen, ook voor mijzelf om te kijken hoeveel er nou mee gedaan kan worden. Het kan ook op afstand en als iemand interesse heeft, laat het maar even weten. Natuurlijk zonder kosten. Zelf woon ik wel in de buurt van Arnhem, dus als nog niets hebt gevonden na al die maanden, wil je er best eens in introduceren, maar ben geen prof :-) Zal zelf dus ook moeten wennen haha.

Groetjes!

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Goede reikimaster in Arnhem
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 22:54:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-05-2011, 22:19:38
Berichten: 1
Hallo Indira,

Kwam je vraag tegen en hoewel ik niet meer tot de jongeren behoor, wil ik graag je vragen beantwoorden.
Een Reikibehandeling duurt doorgaans een uur. De energie van Reiki werkt op 4 niveaus namelijk het fysieke/lichamelijke, het emotionele, het mentale en op het spirituele ofwel zieleniveau. Sinds 2009 ben ik Reikimaster, woon in Arnhem (Het Duifje) en ik vraag voor een behandeling 40 euro. Een Reikicursus kun je volgen in vier bij elkaar horende dagdelen. Tijdens die cursus leer je zowel jezelf als een ander behandelen.
Iedere morgen behandel ik mijzelf en dat is mijn dagelijkse meditatie. Reiki zorgt er in de eerste plaats ervoor dat je rustig wordt ofwel: bij jezelf komt. Daarnaast kun je met Reiki pijn op lichamelijk als wel op psychisch niveau behandelen. Na het behalen van de Reiki-2-graad kun je op afstand behandelen nadat je symbolen hebt geleerd. Zo kun je ook "oud zeer" behandelen omdat je met de symbolen tijd en ruimte overschrijdt.
Ik zeg altijd: je hoeft niet paranormaal begaafd te zijn als je Reiki wilt gaan doen. Mijn zoon was 11 toen hij de cursus deed en is nu 19. Reiki is voor de rest van je leven.
Als je besluit om een Reikicursus te gaan doen (in één weekend), is het goed om eerst een afspraak te maken voor een gesprek om na te gaan of je het ècht wilt.
Voor meer informatie kun je naar mijn website gaan: www.reikimasterbernadette.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Goede reikimaster in Arnhem
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 22:59:09 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hoi Bernadette, ik weet niet of je het was opgevallen, maar dit topic stamt af uit 2008 ;).

Maar wellicht zijn er anderen wel geïnteresseerd ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl