Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-12-2024, 17:50:09

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Datenshi's Blog
BerichtGeplaatst: 07-12-2010, 13:16:06 
Kabouter
Kabouter

Na een officiele weblog op het internet te hebben staan die nu goed loopt, besloot ik hier alles ook te plaatsen, vooral omdat het na de meeting voor mij vast stond dat ik op het forum zou blijven :)

ik zal alle nieuwe logs hier dan ook in plaatsen, dan weet iedereen een beetje wat er in mijn leven gebeurd
Columns en artistieke dingetjes zal ik hier ook wel plaatsen, dat maakt het compleet

oudere berichten van mijn weblog zijn hier te lezen:
http://www.datenshi.nl

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel

Berichtenonderwerp: Re: Datenshi's Blog
BerichtGeplaatst: 07-12-2010, 20:05:59 
Kabouter
Kabouter

ja, ik begrijp het, en ik krijg wel vaker te horen dat mensen vinden dat ik goed kan schrijven, ik ben er echt nog nooit achter gekomen wat er dan goed is aan mijn schrijfstijl xD ik schrijf/typ de woorden direct uit mijn hart, zonder dat ze eerst door mn hersens gaan :P oftewel, ik denk niet na bij wat ik typ

Tekken 2010:
De mensen die redelijk bekend zijn met videogames zullen Tekken waarschijnlijk wel kennen, maar dit keer heb ik het niet over de spellen maar over de film. er is namelijk ook een film van Tekken, die nog niet eens heel lang uit is. Zoals de naam al doet vermoeden, is het een film gebaseerd op de spellen. Ik heb alleen geen ervaring met de spellen, dus ik kan niet oordelen over hoe goed de verhaallijn van de spellen is aangehouden in de film.

De film vond ik erg goed, het is een film waarbij je niet na hoeft te denken over wat er gebeurd, je gaat gewoon zitten, neemt wat te eten en te drinken er bij, en je kan rustig kijken en genieten van de actie. Het verhaal van de film vind ik ook goed, alleen is het wel een verhaallijn die redelijk vaak voor komt. Jongen uit een achterbuurt is op zoek naar wraak, en vind antwoorden die hij niet wilt weten, een verhaallijn die ik al in veel films ben tegengekomen.

De film gaat over een jongen, Jin, die zijn hele leven door zijn moeder is getraind in erg veel Martial Arts. Hij woont in een achterbuurt waar iedereen die de regering niet wilt volgen woont. op een dag wordt zijn moeder vermoord, en om bij de moordenaar van zijn moeder te komen doet hij mee aan een toernooi genaamd Iron Fist. in dit toernooi komt hij tegenover de beste vechters ter wereld te staan, in een strijd om leven en dood.

http://datenshi.nl/index.php/blogs/9-da ... ekken-2010

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel

BerichtGeplaatst: 23-02-2011, 22:55:38 
Kabouter
Kabouter

Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, het was een beetje een drukke periode met meer moodswings dan ooit! ik zal nu maar alles even kort samenvatten, dan weten jullie in ieder geval wat er de afgelopen maanden gebeurd is.

23 december 2010 - Mondeling Nederlands

Normaal is een schoolopdracht niet echt iets dat erg speciaal is, maar voor mij was dit een van de moeilijkere opdrachten. Ik moest vragen beantwoorden over 8 boeken die ik had gelezen voor school. Het waren ook geen simpele vragen zoals hoe de hoofdpersonen door het verhaal heen veranderden ofzo, het waren erg diepgaande vragen zoals welke kleur een bepaalde auto had. ik heb gelukkig een 7 gehaald, en het moment waarop ik hoorde dat ik een 7 had was ik echt zielsgelukkig, ik kon me niet herinneren dat ik daarvoor ooit zo blij was geweest. het gesprek duurde misschien 20 minuten, maar de minuten leken uren, heet leek voor mij een paar uur rondhangen in de hel.

volledige blog: Datenshi.nl

30 Januari 2011 - Ik blijk een relatie te hebben

In December 2010 heb ik een meisje leren kennen waar ik al heel erg snel bevriend mee was. Zij was één van de eerste die het voor elkaar had gekregen om de echte mij te zien. voor iedereen die mij tijdens de afgelopen wintermeeting heeft gezien, de mij die jullie daar hebben leren kennen is het tegenovergestelde van de mij die ik normaal in het dagelijks leven ben. Normaal ben ik eenzaam, stil en afgesloten van alles, de echte mij is sociaal en open. Eind januari 2011 was ik een dagje naar haar toe, en uit het niets spong de vonk gewoon over, en dat ging al best snel over in een relatie. sommige zouden zeggen dat het allemaal veel te snel is, maar zelf kan ik al erg veel over mensen vertellen na 1 gesprek, dus voor mij is het niet zo snel. maar ach, nu is het alleen nog kijken hoe lang zij het bij mij kan uithouden. :P

Volledige blog: Datenshi.nl

Verder heb ik niet heel veel interessants meegemaakt, ik krijg nu langzamerhand mn leven weer op de rails nadat ik een paar maanden geleden een erg grote mental breakdown heb gehad, maar dat verhaal is niet echt heel interessants. Verder heb ik besloten om in April of in Mei te beginnen met een Videolog van mijn Parkour-trainingen, en ik ben bezig met een songtekst te schrijven, wat ik ondertussen al erg lang niet meer gedaan heb. Bij beide plannen geldt, als ze goed uitpakken zal ik ze hier ook neerzetten, als ze slecht uitpakken zullen ze waarschijnlijk alleen te vinden zijn op mijn officiele weblog. maar de kans is erg groot dat ze goed uitpakken.

BerichtGeplaatst: 24-02-2011, 08:02:14 
Moderator
Moderator

Welkom terug! :D Met een rumoerige tijd achter de rug ;)
:ahh:

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"

BerichtGeplaatst: 02-03-2011, 15:09:34 
Kabouter
Kabouter

tja, het kan niet altijd goed gaan, jammer genoeg

BerichtGeplaatst: 22-11-2011, 17:49:01 
Kabouter
Kabouter

jaja, ik leef ook nog :P

De afgelopen maanden weer flink wat dingen achter de rug gehad, en ik heb nu even een dagje de zware last van school van mn schouders af gegooid (met andere woorden: pauze genomen).

tja, wat is er de afgelopen maanden allemaal gebeurd? ik heb mn weblog weer opgestart, nu als thema "the diary of an autist". Ik ben aan mn opleiding begonnen. en weer wat vriendschaps- en liefdesrelaties achter me moeten laten, ik ben er nu in ieder geval achter wat beide nou precies zijn, want ik begreep dat echt nooit helemaal. verder weet ik vreemd genoeg niets te vertellen... er is gewoon zoveel gebeurd dat ik niet meer weet wat moet zeggen xD

BerichtGeplaatst: 22-11-2011, 17:51:34 
Kabouter
Kabouter

ow! ik heb ook weer erg veel muzieknummers gevonden! nummers die ik al echt maanden, al dan niet jaren, niet meer kon vinden

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00