Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, het was een beetje een drukke periode met meer moodswings dan ooit! ik zal nu maar alles even kort samenvatten, dan weten jullie in ieder geval wat er de afgelopen maanden gebeurd is.
23 december 2010 - Mondeling NederlandsNormaal is een schoolopdracht niet echt iets dat erg speciaal is, maar voor mij was dit een van de moeilijkere opdrachten. Ik moest vragen beantwoorden over 8 boeken die ik had gelezen voor school. Het waren ook geen simpele vragen zoals hoe de hoofdpersonen door het verhaal heen veranderden ofzo, het waren erg diepgaande vragen zoals welke kleur een bepaalde auto had. ik heb gelukkig een 7 gehaald, en het moment waarop ik hoorde dat ik een 7 had was ik echt zielsgelukkig, ik kon me niet herinneren dat ik daarvoor ooit zo blij was geweest. het gesprek duurde misschien 20 minuten, maar de minuten leken uren, heet leek voor mij een paar uur rondhangen in de hel.
volledige blog:
Datenshi.nl30 Januari 2011 - Ik blijk een relatie te hebbenIn December 2010 heb ik een meisje leren kennen waar ik al heel erg snel bevriend mee was. Zij was één van de eerste die het voor elkaar had gekregen om de echte mij te zien. voor iedereen die mij tijdens de afgelopen wintermeeting heeft gezien, de mij die jullie daar hebben leren kennen is het tegenovergestelde van de mij die ik normaal in het dagelijks leven ben. Normaal ben ik eenzaam, stil en afgesloten van alles, de echte mij is sociaal en open. Eind januari 2011 was ik een dagje naar haar toe, en uit het niets spong de vonk gewoon over, en dat ging al best snel over in een relatie. sommige zouden zeggen dat het allemaal veel te snel is, maar zelf kan ik al erg veel over mensen vertellen na 1 gesprek, dus voor mij is het niet zo snel. maar ach, nu is het alleen nog kijken hoe lang zij het bij mij kan uithouden.
Volledige blog:
Datenshi.nlVerder heb ik niet heel veel interessants meegemaakt, ik krijg nu langzamerhand mn leven weer op de rails nadat ik een paar maanden geleden een erg grote mental breakdown heb gehad, maar dat verhaal is niet echt heel interessants. Verder heb ik besloten om in April of in Mei te beginnen met een Videolog van mijn Parkour-trainingen, en ik ben bezig met een songtekst te schrijven, wat ik ondertussen al erg lang niet meer gedaan heb. Bij beide plannen geldt, als ze goed uitpakken zal ik ze hier ook neerzetten, als ze slecht uitpakken zullen ze waarschijnlijk alleen te vinden zijn op mijn officiele weblog. maar de kans is erg groot dat ze goed uitpakken.