Ik beken!
Hij is gewoon gecrasht! Mijn mobiel, die ik dacht en nacht bij mij heb, is gewoon gecrasht! Ik kan er helemaal niets meer mee. Ik denk dat ik nu inmiddels een half jaar in bezit ben van een Nokia Express Music en ik heb nog nooit problemen gehad met die mobiel, tot vandaag.
Vanochtend was er nog niets aan de hand en toen ik hem ‘s middags uit mijn broekzak haalde zonder dat ik er iets mee had gedaan stond ie uit. Ik veronderstelde dat hij leeg was, dus thuis aan de oplader gelegd en weer aangezet. Ik verstuurde toen een sms’je en toen ik later terug kwam om te kijken of ik al een reactie had, wat zo was, wilde mijn mobiel niet meer ontgrendelen. Ik lichtelijk geïrriteerd de accu eruit gesloopt, want mijn mobiel wilde daardoor ook niet meer uit. Afijn, ik mijn mobiel weer aangezet en toen wilde die nog steeds niet ontgrendelen!
Toen besloot ik dat het voor mezelf en de mobiel beter was als we elkaar even niet zagen, dus ik ging naar beneden om avond te eten. Daarna ging ik weer terug naar boven en stond mijn mobiel ineens uit, terwijl die nog aan de oplader lag! Gefrustreerd naar de telefoon dokter, mijn vader, gegaan en die heeft nu mijn mobiel in behandeling. Ik wacht in spanning af en hoop dat mijn verslaving het overleeft..
Helaas zal ik het dus voor dit moment moeten doen met mijn afgedankte Samsung Star die aan de oplader ligt, toch wel handig dat ik mijn mobieltjes bewaar. Het nadeel van die Samsung Star is dat ik er eigenlijk niet meer mee kan bellen en ook berichtjes verzenden is niet echt top. Niet zo zeer het verzenden van mijn mobiel naar die van een ander, maar mijn mobiel doet er zo lang over om een sms’je te ontvangen. Maar ja.. beter dan niets hè?
Ik zal heel eerlijk toegeven, ik ben verslaafd. Alleen met de telefoon van tegenwoordig kun je zoveel! Internetten, bellen, sms’en, foto’s maken.. Het is gewoon een mini laptop die je altijd op zakt hebt. Als ik iets moet onthouden dan zet ik het in mijn agenda en een uur van te voren krijg ik een waarschuwing. Ook heb ik mijn wekker vervangen, want hey.. daar heb je toch een mobiel voor? Je kunt zien hoe laat het is, je hebt er een datum op en je kunt de tijd instellen waar hij op af moet gaan. Ook kun je instellen hoe lang er tussen moet zitten wanneer je op de Snooze knop drukt.
Lieve mensen, ik geef het toe.. Ik kan niet zonder mijn mobiel.
_________________ Chatpromo
[Tut] 17:57: Vrouwen... [Tut] 17:57: Labiele wezens [Misoyama] 17:57: idd Tut [Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel [Butterfly12] 17:57: hahaha [Tut] 17:57: Ja he [Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders
|