The little annoying things that make me, me!
Eens in de zoveel tijd zit ik mezelf gigantisch in de weg, en probeer ik hardnekkig de dingen waar ik niet zo blij mee ben te veranderen in de hoop dat ik ooit gewoon eens aan het standaard lijstje van een normaal persoon voldoe
Maar jezelf veranderen doe je niet zomaar even he! Dat betekend over het algemeen dat ik eens in de zoveel tijd echt niet te genieten ben omdat ik elk 'negatief' puntje aan mezelf aan wil pakken en dat dan ook het liefst zo snel mogelijk! Ik wil gewoon een persoon zijn waar iedereen wel mee overweg kan, zonder schokkende verrassingen of rare shizzle.
Gisteren was de dag dat ik gefrustreerd achter mijn laptopje zat en probeerde dingen eens gewoon 'normaal' te zeggen zonder dat de Debbie die iedereen kent er als een spotlight tussendoor scheen. Na een poging of 30 kon ik mijn geliefde laptop wel door het raam flikkeren met mezelf erachteraan want, verrassing!, dat kan ik dus niet! Met als uiteindelijk resultaat dat ik nu gewoon blij zit te wezen met mezelf :p
Ik verwoordt dingen nu eenmaal anders en mijn tactiek en subtiliteit is gewoon altijd ver te zoeken. Ik struikel regelmatig over mijn eigen voeten en maak met de fiets zo af en toe eens een bekflip
Ik ben nou eenmaal niet zo handig met scherpe dingen waardoor mijn handen regelmatig vol coole pokémon pleisters zitten.
Verder ben ik nou eenmaal heel bezorgd wat regelmatig omslaat in regelrechte paranoia tot grote frustratie van de mensen om mij heen, maar ik heb zoiets van, beter paranoia dan ongeïnteresseerdheid!
Ik leg me er onderhand ook maar eens bij neer dat ik me eigenlijk nergens voor schaam en dus eigenlijk altijd zeg wat ik denk.
Ik ben lomp, ik hou van Hello Kitty en Pokémon, ik vind takkeherrie mooi, ik heb sochtends een kuthumeur, ik heb geen fatsoenlijk dag en nacht ritme, ik ben soms lichtelijk obsessief, ik had mijn haren beter blond kunnen verven, ik ben wispelturig, ik ben verslaafd aan series, koffie,peuken,chocolade, achtbanen en spekjes, ik ben een boekenwurm, als ik naar de wc moet ben ik eerst een half uur met mezelf aan het ruziën omdat ik geen zin heb om te gaan, ik ben ongezond nieuwsgierig, ik vergeef snel maar vergeet nooit, ik doe alles voor je, ik ben muzikaal en creatief, ik ben sarcastisch en soms heel erg dwars!
This is me! Met alle kleine irritante dingen die mij Debbie maken, en het is tijd dat ik me daar maar gewoon bij neerleg
En met dit verhaal is het voor mezelf ook weer duidelijk hoe ik eigenlijk ben zo af en toe, ook best hip.
(p.s. Ik zet mijn blogs altijd op hyves, dit is dus niet naar mensen persoonlijk gericht, ik zeg het maar even)