Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 30-12-2024, 18:51:41

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Clio's blogje.
BerichtGeplaatst: 11-02-2011, 12:10:22 
Moderator
Moderator

The little annoying things that make me, me!

Eens in de zoveel tijd zit ik mezelf gigantisch in de weg, en probeer ik hardnekkig de dingen waar ik niet zo blij mee ben te veranderen in de hoop dat ik ooit gewoon eens aan het standaard lijstje van een normaal persoon voldoe ;) Maar jezelf veranderen doe je niet zomaar even he! Dat betekend over het algemeen dat ik eens in de zoveel tijd echt niet te genieten ben omdat ik elk 'negatief' puntje aan mezelf aan wil pakken en dat dan ook het liefst zo snel mogelijk! Ik wil gewoon een persoon zijn waar iedereen wel mee overweg kan, zonder schokkende verrassingen of rare shizzle.

Gisteren was de dag dat ik gefrustreerd achter mijn laptopje zat en probeerde dingen eens gewoon 'normaal' te zeggen zonder dat de Debbie die iedereen kent er als een spotlight tussendoor scheen. Na een poging of 30 kon ik mijn geliefde laptop wel door het raam flikkeren met mezelf erachteraan want, verrassing!, dat kan ik dus niet! Met als uiteindelijk resultaat dat ik nu gewoon blij zit te wezen met mezelf :p

Ik verwoordt dingen nu eenmaal anders en mijn tactiek en subtiliteit is gewoon altijd ver te zoeken. Ik struikel regelmatig over mijn eigen voeten en maak met de fiets zo af en toe eens een bekflip ;) Ik ben nou eenmaal niet zo handig met scherpe dingen waardoor mijn handen regelmatig vol coole pokémon pleisters zitten.

Verder ben ik nou eenmaal heel bezorgd wat regelmatig omslaat in regelrechte paranoia tot grote frustratie van de mensen om mij heen, maar ik heb zoiets van, beter paranoia dan ongeïnteresseerdheid!
Ik leg me er onderhand ook maar eens bij neer dat ik me eigenlijk nergens voor schaam en dus eigenlijk altijd zeg wat ik denk.

Ik ben lomp, ik hou van Hello Kitty en Pokémon, ik vind takkeherrie mooi, ik heb sochtends een kuthumeur, ik heb geen fatsoenlijk dag en nacht ritme, ik ben soms lichtelijk obsessief, ik had mijn haren beter blond kunnen verven, ik ben wispelturig, ik ben verslaafd aan series, koffie,peuken,chocolade, achtbanen en spekjes, ik ben een boekenwurm, als ik naar de wc moet ben ik eerst een half uur met mezelf aan het ruziën omdat ik geen zin heb om te gaan, ik ben ongezond nieuwsgierig, ik vergeef snel maar vergeet nooit, ik doe alles voor je, ik ben muzikaal en creatief, ik ben sarcastisch en soms heel erg dwars!

This is me! Met alle kleine irritante dingen die mij Debbie maken, en het is tijd dat ik me daar maar gewoon bij neerleg ;) En met dit verhaal is het voor mezelf ook weer duidelijk hoe ik eigenlijk ben zo af en toe, ook best hip.

(p.s. Ik zet mijn blogs altijd op hyves, dit is dus niet naar mensen persoonlijk gericht, ik zeg het maar even)

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"

BerichtGeplaatst: 11-02-2011, 12:21:05 
Dwerg
Dwerg

Ach Debbie. Je ebtn een toppertje met alles wat jou tot Debbie maakt. Niemand is perfect en moet blij zijn met wat zij/hij voor persoonlijkheid heeft. Je weet dat ik gek op je ben zoals je bent en de dingen die je doet. blijf vooral jezelf meid, dat is het beste en van die Debbie hou ik het meeste :ahh:

Hopend op geluk dat zijn droevenis omkeert

BerichtGeplaatst: 11-02-2011, 17:48:27 
Moderator
Moderator

Wauw :oops: Thanks :ahh:

"Huu"

BerichtGeplaatst: 19-02-2011, 02:01:13 
Moderator
Moderator

“Vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom”

Zwartgalligheid here I come!

Ik zit eens te denken wat een vriendschap eigenlijk inhoud, of in zou moeten houden. Je vertrouwd elkaar, verteld elkaar dingen die je niet tegen een random stranger zou vertellen om ons daarna gewaardeerd te voelen dat iemand anders zijn of haar shit bij jou uitstort. Met een goed gevoel ga je verder met je eigen leven, met het idee dat je een vriendschap weer wat nieuw leven in hebt geblazen door net te doen alsof het je interesseert wat een ander meemaakt. Op het moment dat je besluit iemand te helpen denk je eigenlijk alleen aan jezelf. Want JIJ voelt je goed als je de ander geholpen hebt. Als je iemand in vertrouwen neemt voel je jezelf goed om het feit dat je eindelijk iemand vertrouwd…uit eigenbelang, want JIJ bent degene die het nodig vind je problemen bij iemand anders te dumpen in plaats van je eigen zooi achter je eigen kont op te ruimen. Als een stel kuddedieren volgen we elkaar, op zoek naar troost, herkenning en erkenning. Je wilt graag laten zien wie je bent en verzameld door dat streven zoveel mogelijk mensen om je heen in de hoop dat iemand je ziet staan.

Voordat iedereen gigantisch over me struikelt… ;)

Mijn ervaringen met vriendschap zijn over het algemeen dus niet zo positief.
Vertrouwen krijg je niet zomaar, een vriendschap ook niet. Dus wat nou als er mensen zijn die je wel zien staan? Wat nou als blijkt dat er wel zoiets bestaat als oprechte interesse? Ik was het geloof al bijna verloren, maar mijn zweverige ik heeft het op het moment toch gewonnen van mijn sceptische kant. Ik ben van mijn geloof gevallen!
Ik heb nooit geloofd in een echte vriendschap, vertrouwen was iets aparts, maar ik kom niet onder het feit uit dat ik de laatste tijd verdacht veel oprecht geïnteresseerde mensen tegen kom. En het ergste is nog, die interesse is wederzijds. Ik luister naar mensen omdat ik wil weten hoe het met ze gaat, ik vertel mijn eigen twijfels en zorgen. Het is een win-win situatie geworden.

Ergens ben ik bang dat als ik te hard krab, ik dat pakketje schroot weer tegen kom. Maar voorlopig verchroom ik alle mensen die er voor mij zijn, smeer er een flinke vernislaag over, en hoop dat jullie nog lang niet verslijten.

"Huu"

BerichtGeplaatst: 21-02-2011, 15:32:25 
Dwerg
Dwerg

Mooi Blog Deb. Leuk ook dat je de tekst van Het Goede Doel hebt gebruikt.

Ik blijf sowieso een vriend van je hoor. :ahh:

BerichtGeplaatst: 31-03-2011, 11:13:18 
Moderator
Moderator

Inspiratieloosheid.

Soms heb je van die dagen dat je net ff iets teveel hooi op je vork hebt genomen en je lichaam een geest even zoiets lijken te hebben van 'Ti,s mooi geweest, zoek het lekker zelf maar uit' De zin om dingen te ondernemen is even helemaal foetsie waardoor je de helft van de tijd als een grijnzende idioot voor je uit zit te staren terwijl je aan het bedenken bent wat je eens gaat doen.

De dingen die ik op mijn lijstje had staan zijn gebeurd, al ben ik bang dat de helft van dat lijstje bestond uit huishoudelijke taken en tsja..die moeten toch vaker gebeuren ben ik bang!

Het resultaat is dat er weer een gigantische berg was op me ligt te wachten, de afwas van 2 dagen me aan staat te staren, het kattenhaar op het tapijt me smeekt om opgezogen te worden en mijn kast uitpuilt van de 'Dit doe ik vandaag toch maar niet aan' spullen die ik in mijn ongeïnspireerde bui gewoon onopgevouwen terug heb gefrot in de toch al onoverzichtelijke puinhoop.

Ik heb geen zin om achter mijn keyboard te gaan zitten, geen zin om te schrijven, geen zin om te knutselen, geen zin om sociaal te gaan zitten doen. En terwijl de stofvlokken over de grond voorbij zweven als zo,n droge takkenbos in een slechte western, doe ik mijn best om ergens toch een sprankeltje activiteit uit te persen zodat ik de noodzakelijke dingen toch maar even doe zodat ik maar weer wat heb gedaan... Blegh...

Maar! Ik heb toch maar weer een keer geblogd! En in mijn drang naar spectaculaire dingen heb ik mijn haren eens onder handen laten nemen zodat ik er met mijn spectaculaire ochtendkapsel uitzie als een kaalgeplukte leeuw, doe ik mijn sterrenbeeld in ieder geval nog eer aan :p

Ik ben blij dat ik dit weekend even rust heb, even nergens heen, niks te doen, geen concerten, fairs, bezoekjes, wandel/ pokemon dates, schilderpraktijken of verplichte bezoekjes aan jarige mensen. Tijd om even op te laden zodat ik de week erop weer aankan.

Soms heeft een mens gewoon behoefte aan even helemaal niks... De hele tijd emotie en spektakel is vermoeiender dan ik dacht :s

"Huu"

BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 21:53:18 
Moderator
Moderator

Deze staat op mijn hyves, de meeste mensen daar kennen Matthijs niet, dus vandaar de intro:P

Ode aan Matthijs!

Beste lezers en lezeressen, jullie kennen de lieve jongen niet waar ik het nu over ga hebben, maar ik heb gezegd dat ik een blog over hem zou schrijven dus ik dacht er maar een ode van te maken :p Een geweldig epistel over een paar random *uche* kwaliteiten in het leven van…Matthijs! Enjoy ;)

Goed! Matthijs is een bezig vliegbeest! Acteren, scripts schrijven, kunst maken, foto,s van zichzelf knippen, koken, vrijwilligen bij het Rode Kruis en nog wel een paar dingen die ik nu even vergeet. Wat hij er allemaal mee wil bereiken? Geen flauw idee! Maar hij is goed op weg naar een carrière waarin zijn lange haren en ultieme Zorro-heid vast wel goed van pas komen. Hoe hij dat gaat combineren met zijn ijsbeer momenten is nog maar de vraag. Met 2 paar armen had hij een heel eind kunnen komen, mits hij ze niet had gebruikt voor een kunstwerk wat ik eruit vind zien als de bruid van Frankenstein… Blijkbaar was het dat niet, maar had het iets te maken met dromen of iets (Nachtmerrie,s I tell you! :| ) Combineer dat met zijn voodoo poppen en je hebt de ideale set voor een horrorfilm :d

Matthijs staat graag in de spotlights, wat af en toe ook wel mag als je jezelf zo inzet in het dagelijks leven. The World awaits him as the next big wave! Soms gaat hij een beetje ver, en irriteert hij je dood met linkjes naar films waar hij zelf in speelt, of foto,s waar hij zelf op staat, maar je krijgt er ook wat voor terug. Zo belt hij je zomaar op om te vragen hoe het met je is. Ja dat vind ik best apart, want ik hou niet zo van bellen. Het eerste wat ik vroeg toen ik opnam was ‘Who died?!’ Well! Nobody died gelukkig. Het 2e telefoon gesprek verliep iets soepeler aangezien we in dat gesprek afgesproken hebben dat we in de zomer een koe gaan knuffelen. Een koe?! Ja een koe! Je weet wel..zo,n ding met vlekken. Matthijs zijn fascinatie voor koeien gaat nog verder dan dat, zo slaapt er elke avond 1 bij hem in bed. In knuffel uitvoering dan wel he… Vlekkie is zijn naam, schattig toch?

Verder is de schat erg enthousiast, zo heb je een idee wat wel eens leuk zou zijn, zoals een high tea meeting organiseren. Voor je het weet wordt het bij jou thuis gehouden en komen er al minstens 5 mensen op bezoek! Die mensen weten dat zelf dan nog niet helemaal, maar dat mag de pret niet drukken!

Eigenlijk zou ik ook nog iets over zijn sexy oksel bloggen, maar omdat ik niet verder kom dan dat hij blijkbaar een sexy oksel heeft sla ik dat maar over ;)

Tot zover mijn verpletterende ode aan Matthijs! Dat hij zijn haren maar weer mag laten groeien, zijn oksel altijd sexy mag blijven, zijn enthousiasme altijd mag blijven bestaan, en dat de eyeliner nooit op mag raken.

Cheers mate!

"Huu"

BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 21:54:32 
Gids
Gids

8)

BerichtGeplaatst: 18-04-2011, 20:13:18 
Moderator
Moderator

Getrouwde vrouw! :shock: *Danger! Error!Run!!!!*

Je ontmoet een persoon, je leert elkaar beter kennen, je wordt verliefd op elkaar, gaat samenwonen, en zegt op een gegeven moment 'Ja' op de vraag die over het algemeen veel vrouwen ooit hopen te krijgen. 'Wil je met me trouwen?'

Voor je het weet sta je in je jurk en met boeket voor het altaar, zegt 'I do' , krijgt een ring en voila! Dan ben je getrouwd. Er is niets aan je veranderd behalve misschien je achternaam, je bent nog steeds dezelfde persoon, en voor degene aan wie je jezelf net hebt weggegeven geld hetzelfde. Tenminste...dat zou je denken.... (Jaja nou komt het :wink: ..... )

Ik zit in op msn of in een chat, zie een foto van een persoon, zeg dat ik het een lekker ding vind en meteen struikelen er mensen over me heen! 'Ja maar jij bent toch getrouwd? ' Ja en?! Betekend dat dat ik mijn ogen spontaan in mijn broekzak heb zitten?! Nee! :shock:
Ik spreek af met andere mannen omdat mijn vriendengroep nou eenmaal bestaat uit zowat alleen mannen, ik heb er toevallig sinds kort 1 vrouw tussen zitten. Ik spreek wat af, en ja hoor...."Debbie ben jij niet getrouwd?' Ja ik ben getrouwd! Betekend dat dat ik meteen niet met ander manvolk om mag gaan? Bespring ik ze zodra ik ze zie? Nee! :shock: Vriendschap is er of is er niet, wat voor pakketje er omheen zit boeit me weinig.

Iedereen vind dat men met de tijd mee moet gaan, maar zodra er een huwelijk in het spel komt denkt men in mijn omgeving echt idioot ouderwets. Ik ben er altijd 1 geweest die er graag even tussenuit gaat, het feit dat ik getrouwd ben veranderd daar niets aan. Een serieus huwelijk betekend dat je de rest van je leven met elkaar door wil brengen, nou die paar dagen dat ik af en toe weg ben zullen we echt niet missen hoor!

Blegh... Frustratie heerst :(

"Huu"

BerichtGeplaatst: 18-04-2011, 22:42:15 
Gids
Gids

nee, jij bespringt me niet :p... Gelukkig ben ik te jong voor je hahaha xD...

Ik snap je frustratie ook wel. Ach, je moet maar denken, je kunt tenminste nog leven en wordt niet zo'n saai kasplantje dat achter de geraniums blijft zitten.

BerichtGeplaatst: 18-04-2011, 22:44:22 
Moderator
Moderator

een dikke knuffel van mij en een kusje erbij :kiss:

BerichtGeplaatst: 01-05-2011, 22:03:32 
Dwerg
Dwerg

dikke knuf Debs. Ach de mening van de mensen verandert vast nog wel. Somtimes all it takes is a little time

BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 13:16:13 
Moderator
Moderator

Zululippen and more!

Beste lezers en lezeressen! Tussen de gedichtjes en typsels door moet ik af en toe ook eens kunnen mopperen.
De afgelopen maanden loop ik me aan van alles te irriteren en dacht dat eens even met jullie te delen...Noem het therapeutisch spuien:P (Of zeuren, of klagen,of miepen, of meuteren...)

Om maar meteen met de deur in huis te vallen...
De zululip foto hype!
Blijkbaar iets wat heerst bij onze puberende medemens tussen de 12 en de 16 jaar.
Met getuite lippen en opengesperde opgemaakte ogen staren menig jonge vrouwmensen de telefoon of webcam lens in en * klik!* :shock:
Correct me if I'm wrong...maar moet dat sexy zijn? I don't get it!

Afbeelding

Even ter informatie...Ik neem mezelf dus NIET al te serieus :P Maar you get my point...right? ;)

Goed! Tijd voor het volgende punt...
De interessante nickname hype.
Iedereen heeft bij zijn of haar geboorte een naam gekregen. De mijne is toevallig Deborah. Ik ben daar niet zo blij mee, en mijn ouders hebben zich blijkbaar ook bedacht want sinds ik me kan herinneren noemen zij en de rest van mijn directe omgeving me Debbie.
Sommige mensen vinden het nodig om ook dat nog eens af te korten naar Deb, of er iets langers van te maken zoals Debbiewebbie, Deboormachine, DebbieDipsaus. Mensen! Ik heb een naam! Noem me Deborah, noem me Debbie...maar please! Laten we vooral niet toegeven aan onze altijd aanwezige kleutermode *Debbiewebbie poepchinees! Is gemaakt van varkensvlees!* Niet origineel meer, grow up. (Uitzonderingen daar gelaten, van sommige mensen kan ik het hebben)

Afbeelding

De flash je boxershort hype.
We hebben ze allemaal wel zien lopen, de jongemannen die blijkbaar geen passende kleding kunnen kopen. Heel naar is dat, blijkbaar zo naar dat de heren in kwestie het zelfs opgegeven hebben hun broek op te hijsen, waardoor hun geweldige Bjorn Borg boxershort minstens 15 centimeter boven hun afgezakte broekrand uitsteekt. Dat, en het feit dat je kruis op deze manier op tussen je knieën hangt (grootheidswaan?) maakt deze hype gewoon een gigantische no go!

Afbeelding

Goed, ik ben het meeste wel kwijt for now :P Maar er komt vast nog wel een deel 2....

Grrrrr! :evil:

"Huu"

BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 13:34:22 
Gids
Gids

wiens volle maan is dat xD

Ennneh als je zwoele zoeloe wilt, klap je onderlip om en doe je tong over je bovenlip heen o:)

en wim had 't vast niet door op de achtergrond haha

BerichtGeplaatst: 14-06-2011, 15:33:00 
Moderator
Moderator

O.C.C. (Organized Cat Crimes.) Chapter one.

Zoals het merendeel van jullie wel weten, zijn wij de trotse gasten van 2 enorme katers. Gasten? Ja...gasten! Met ijzeren klauw regeert dit dynamische duo over Huize van Otterdijk. Niets of niemand is veilig! Ik niet, Wim niet, het bankstel niet, de gordijnen niet, het tapijt niet, enzovoort...Zelfs de w.c. mag zich bergen als 1 van de 2 zich door het kiertje van de deur weet te persen! :| Bergt u! Ow gij opladers en ander kabelbezittend apparatuurspul! Want voordat je het weet blijf je kabelloos en beschaamd achter met alleen een zielig stekkertje waarvan het nut samen met je nieuw verworven functionaliteit verdwijnt naar de schroothoop. R.I.P...

Op de wereld gekomen als Freek en Fenjo, op 28 september 2009, groeide dit duo op tussen bakstenen en ander rommelig gespuis. Nadat zij gevonden waren door een onbekende ziel, werden zij geregistreerd als wees en in een tijdelijk opvanghuis geplaatst. Daar maakten zij de boel 3 maanden lang onveilig, totdat op een zekere dag 2 onwetende idioten de schattigheid van deze beestjes niet kon weerstaan, en ze, omgedoopt tot Yoshi en Link, in huis namen.

'Het water fiasco'
Katten africhten is een moedig en nobel streven. Over het algemeen wil dit nog wel eens lukken met een met water gevulde plantenspuit. Mochten ze de bank in de war halen met de krabpaal, dan kun je even sprayen en voila! Sure... Dit probeerde wij op dag 1! Op dag 2 stonden er 2 blije katerbeesten gezellig bij mij onder de douche :| Shit...

'Afleidingsmanoeuvres voor Dummies'
Soms denk je niet altijd even tactisch na. Over waar je de zak met kattenbrokken neer zet bijvoorbeeld. Een paar maanden terug stond deze zak nog gewoon bovenop de keukenkastjes. Stom stom stom...
Ik had net mijn boterham gesmeerd en op de salontafel gezet, hoor ik een hoop gerommel en gekras in de keuken. Ik draai me om, loop naar de herrie en zie daar dat Yoshi vol enthousiasme op de zak met kattenbrokjes aan het kauwen is. Roepen en schreeuwen tot je een ons weegt helpt blijkbaar niet...dus besloot ik maar op het aanrecht te klimmen en hem persoonlijk van de keukenkastjes af te plukken. Uitgeput, maar met een Yoshi in mijn armen keer ik terug naar de woonkamer, waar Link net de kaas tussen mijn boterham uit staat te vissen om zich daarna met buit en al onder de tafel te verschuilen :| Teamwork heet dat!

'Doe mij maar een dozijn oordopjes'
De laatste voor vandaag!
Qua muziek en bijbehorende apparatuur ben ik een kieskeurig geval. Ik heb altijd oordopjes van het merk Sony van het type 'geen flauw idee ik weet hoe ze eruit zien' Het zijn niet de meest goedkope dingen dus nieuwe halen doe ik niet zomaar even. Tenminste...als de katten ze niet opeten dan. Na 6 paar in stukken gebeten exemplaren ben ik een graag geziene klant bij Dixons. Zelfs in mijn tas zijn ze niet veilig, aangezien 1 van de 2 blijkbaar uitgevonden heeft hoe de ritssluiting van een tas werkt.... Lang leve de ladekasten!

To be continued.....

Afbeelding

"Huu"

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00