Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 16:36:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Verhalen van Dream-of-hope.
BerichtGeplaatst: 24-08-2008, 19:57:23 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 15:17:19
Berichten: 4289
Heey allemaal, ik kwam mijn oude fictiedossier van school nog tegen.
Laten we hier de zwetsverhalen droppen, onzin verhalen en nog veel meer.

Ik zal mijn zwetsverhaal erop zetten, de leraar had erbij geschreven: Wanne zwets!
Nou ik geef hem groot gelijk, het slaat werkelijk nergens op haha! :mrgreen:


Ik ging 's morgens mijn huisdieren voeren voordat ik naar school ging. Ik was nog niet buiten of de dieren kwamen al om mijn oren gevlogen. Ik ging naar buiten en de hond kwam al uit de lucht gevlogen. Hij viel als een baksteen op de grond. Hij was zo plat als een dubbeltje dus ging ik een plamuurmes halen om hem eraf te schrapen. Hij zat zo vast dat ik de stenen eruit moest halen en een schaar voor zijn vel los te knippen. Ik ging naar de dierenarts om raad te vragen. Toen ik aanbelde deed de dierenarts de deur open en zei dat hij niet thuis was. Dus ik ging weer naar mijn hond toe en pakte de grootste fietspomp die we hadden. Ik stopte de ponp in zijn mond maar de lucht kwam er via zijn buik weer uit. Ik pakte de secondelijm en een groot vel papier. Daarmee plakte ik de wond vast. Ik pakte de fietspomp weer en ging hem opblazen. Ik was zo enthousiast bezig dat ik hem liet ontploffen! Hij vloog meters de lucht in. Ik had zijn leven weer gered door hem de lucht in te laten vliegen. Toen kwam er een paard uit de lucht gevlogen. Ik had een doek gespannen zodat het paard zachter zou landen als mijn hond. Dit was niet het geval want mijn wiskundige berekeningen klopte niet. Het paard viel langs de deken dus ik dook eronder. Ik vind hem op en zakte door de grond omdat hij 600 kilo woog. Ik kon hem gemakkelijk omhoog houden met mijn spierballen. Met het paard was alles in orde maar met mij wat minder. Ze hadden de grond net gestort en ik stond midden in de smurrie. Ik was zo vies dat ik de wasmachine in moest en daarna in de droger om op te drogen. Toen ik eenmaal droog was had ik genoeg van het leven op aarde en ging ik terug naar mijn eigen wereld. Ik vloog samen met mijn huisdieren naar de wolken....

Als dat geen "happy end" meer is dan weet ik het ook niet meer... :hart:


Laatst gewijzigd door Dream-of-hope op 01-09-2008, 09:58:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Verhalen van Dream-of-hope.
BerichtGeplaatst: 01-09-2008, 10:04:06 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 15:17:19
Berichten: 4289
o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:) o:)

Probeer eens met een volle rugzak een steile berg op te lopen zonder dat je je ook maar ergens aan vast durft te houden, bang om jezelf pijn te doen of anderen pijn te doen, en pas op dat je niet valt, dat je je niet verstapt, je kan en mag geen fouten maken in de tocht naar boven omdat je dan naar beneden valt en als je geluk hebt je het opnieuw zou kunnen doen, van voor af aan helemaal in het dal.. Probeer het maar eens, en laat mij zien hoe ver dat je dan zou komen, laat me zien wat voor vechter jij bent, wat je kunt en wat je wil, laat me zien hoe sterk je bent..

Ik weet het, de tocht naar boven is ontzettend zwaar, en er zitten zoveel haken en ogen aan, zoveel kleine dingetjes, kleine steentjes uit je verleden waar je over uitglijd waardoor je weer een andere route zou moet uitzetten, een route die niet rechtstreeks naar boven gaat maar juist met een grote omweg je stuurt naar dat punt waar je heen moet.
Het is een langere route, een pijnlijkere route die je laat herinneren aan dat wat geweest is, dat wat gebeurd is en dat wat je gevoeld hebt en doorstaan hebt, maar toch zou die route je goed doen, en misschien wel zelfs beter doen als de korte route. Omdat je de tijd krijgt om in te zien wat je fout gedaan hebt, wat er zou moeten veranderen en hoe je de dingen kunt zelf kunt veranderen.

De tijd die je krijgt in de langere route die krijg je omdat je dat nodig hebt, omdat jij nog niet toe bent aan de korte weg naar boven ! Jij moet nog leren de dingen in te zien die je fout gedaan hebt, jij moet nog om leren gaan met je verleden want als het verleden je niets meer zou doen, dan zou je niet meer uitglijden over de steentjes uit het verleden. Dan zou je stevig doorstappen zonder dat iets je nog tegen zou houden.

Geef jezelf de tijd en de ruimte om omhoog te klimmen en geef niet op als de weg zwaar en vermoeiend is want besef dat de soms de weg die je kiest de hoogste bergen heeft om te beklimmen. Leer je vast te houden aan de kleine dingen, leer jezelf opnieuw kennen en leer ontdekken wie jij echt bent. Stel je kwetsbaar op en laat datgene in je leven en in je hart wat je tegen komt op jou weg.. Kijk naar de kleine dingetjes, de kleine vooruitgangen en naar de dingen die de wereld je laat zien, ze zijn er niet voor niets..

En als je dan uiteindelijk boven bent, dan zal je hart zal overlopen van liefde, hoop en geloof in jezelf..
Je bent trots op jezelf omdat jij de weg naar boven gehaald hebt en omdat jij daar dan staat op jou moment op de hoogste top die je ooit beklommen hebt. Je bent niet langer bang meer voor datgene wat gaat komen, want dat gevoel dat je hebt op de top van de berg, die zal je vasthouden en koesteren in je hart als je beste vriend.

:hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Verhalen van Dream-of-hope.
BerichtGeplaatst: 01-09-2008, 15:02:27 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Mooi :D Met name die 2e, lekker diezinnig, mooi beschreven! Heb je nog meer? :roll:


haha doet me even denken aan mijn eigen fictiedossier. Heb ik nog een zelfgemakt gedicht in staan (was verplicht en lijkt nergens op). Mag je wel lezen.. maar dan stuur ik het je wel prive op

_________________
Weglopen van de waarheid is weglopen van jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Verhalen van Dream-of-hope.
BerichtGeplaatst: 01-09-2008, 19:49:55 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 15:17:19
Berichten: 4289
Haha eej ....16 je mag me wel een privetje sturen.
Vind het leuk om dat van andere te lezen.
Ik zal eens kijken, de meeste liggen nog ergens op
school als idee en voorbeeld.

Och het zal heus wel ergens op lijken! :wink:
Meestal vind je er zelf niks aan, terwijl het juist leuk is.
Zo had ik ook nog een nieuwjaar gedichtje,
leuk om dat weer over te kijken.
Haha jazeker klopt het, dat was ook de bedoeling! :roll:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Verhalen van Dream-of-hope.
BerichtGeplaatst: 06-09-2008, 22:22:50 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-08-2008, 15:17:19
Berichten: 4289
Woehoee doe ik toch nog iets goed!!?.. 8) Danke danke.
Maar Dreamwalker, die van jouw is ook zeker niet slecht.
Met die schooldeuren... vind ik ook zo mooi.
Als je iets kun vertellen in een verhaaltje, zo geweldig :wink:
Dingen met elkaar vergelijken, leuk gezocht toch.
Dat maakt het juist makkelijker om te snappen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl