Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 21-12-2024, 17:44:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Verhalen van Seih
BerichtGeplaatst: 12-02-2009, 16:46:30 
Moderator
Moderator

Ik vind het leuk om zelf verhalen te schrijven en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden en of jullie nog verbeter punten zien/hebben.

Stil loop ik naar binnen en kijk gehaast op mijn horloge. Nee hè? Het is al tien voor half negen. Hijgend smijt ik wat boeken in mijn kluisje en pak de vakken die ik nu heb. Het enige voordeel van zo laat komen is dat er geen klasgenoot te zien is, alleen dit is de derde keer dus dat word morgen vroeg melden.
Nadat ik een briefje heb gehaald bij de conciërge loop ik genietend van de stilte door de school , richting het lokaal. Ik besluit om nog even een snel rondje door de school te lopen en dan naar de les te gaan.
Wanneer ik de klas in loop beginnen ze al. “Ha Doornroosje, lekker geslapen? Begon de school te vroeg voor je?” roepen een paar klasgenoten. “Te laat briefje?” vraagt mijn Engels lerares en houd haar hand op, ik geef het te laat briefje en ga naast Danielle zitten. Ik voel dat ze al begonnen zijn met de propjes schieten en vis er eentje uit mijn haar, waarom kunnen ze me nou niet eens een keer met rust laten? Hopeloos kijk ik de klas rond in de hoop Chris te zien, maar er is geen spoor van hem. Chris ken ik al mijn hele leven lang en hij is de enige die een beetje voor me op komt in de klas.
“Chantal your turn.” Klonk de stem van mevrouw Barendrecht en ik kijk snel op zij in het boek van Danielle om te zien waar we waren. “Maybe you should live in this World, perhaps?” vroeg ze me en gaf toen Danielle de beurt om verder te lezen. “Ah, word je uit je sprookjes wereld gehaald? Rustig maar hoor, er stopt toch geen prins op wit paard voor je.” Klinkt Andy zijn stem pesterig achter me, hoe lang duurt deze dag nog? Dacht ik hopeloos, maar ik wist dat we vandaag tot en met het achtste zat, dus het had weinig zin om me dat af te vragen.
“Tomorrow you have to finish page two and three of you new workbook.” Galmt de stem van mevrouw Barendrecht door het lokaal. “Chantal you to.” Zegt ze er nog achter en de klas begint te lachen. Waarom nou weer? De bel gaat en zuchtend sta ik op en loop de gang op. “We hebben nu wiskunde.” Zegt Manouk tegen mij en loopt daarna weg. Ik lach spottend en loop door naar Nederlands, ik wist prima dat ik pas eind van de dag wiskunde hadden. Toen ik het lokaal Nederlands in liep was de halve klas er al, ook Manouk.
Stil ga ik naast Judith zitten die meteen de andere kant op gaat zitten, druk met Manouk pratend. Natuurlijk, dacht ik en pak mijn spullen. “Judith en Manouk, hier voor aan de klas.” Zegt meneer Bisschop en klapt in zijn handen. “Sorry meneer.” Antwoordden ze beide slijmerig en ik moet wat kotsneigingen onderdrukken. “Ik heb jullie boekverslagen terug.” Zegt hij met een glimlach. “Laura? Wil jij ze uit delen.” Vraagt hij en geeft de stapel aan Laura. Terwijl Laura uit deelt komt ze uiteindelijk bij mij aan, na een por tussen mijn schouderbladen legt Laura het boekverslag net op het randje van de tafel waardoor die valt. “Oh, sorry hoor. Nerd.” Zegt ze en loopt door naar Andy en Max die ondertussen hard lachen. Mompelend pak ik mijn verslag van de grond af en kijk naar het cijfer. Ach, een 9.2 is toch niet zo nerdachtig? Nou oké, het is wel nerdachtig, maar mag ik dan tenminste ergens goed in zijn? Schrijven is het enige waar ik echt goed in ben alleen niemand ziet het. Dacht ik bij mezelf.
De les gaat eigenlijk zoals die altijd gaat, meneer Bisschop vertelt een verhaal en gaat daarna uitleggen. Na de uitleg moeten ze zelfstandig gaan werken en begint de klas weer propjes te gooien. Ondertussen zit Justin met een potlood in mijn rug te prikken en ik begin kwaad te worden. “Kunnen jullie me nou niet eens één keer met rust laten?” vraag ik terwijl ik me kwaad omdraai. “Nee.” Zegt Justin simpel en tuft in mijn gezicht. “IK ZEI KAPPEN.” Schreeuw ik ineens, ik grijp mijn rugzak, loop het lokaal uit en sla de deur met een knal dicht. Boos loop ik door de gang en hoor nog vaag mijn Nederlands docent mijn naam roepen. Blind van de woede en de tranen loop ik naar beneden en laat me huilend tegen de kluisjes aan zakken. Ik was dit meer dan zat, zo ging het nou altijd.
Als ik nou thuis was gebleven achter de computer bij de mensen die wel om mij gaven. Mijn vriendinnen die naar mij luisteren en mij vertrouwen. Het liefst sloot ik mezelf op in mijn kamer en zat ik de hele dag achter de computer. Waarom kon ik niet in de computer leven? Lekker de hele dag gezellig praten en leuke dingen doen met mijn vriendinnen. Ik veegde de tranen uit mijn ogen, haalde diep adem en stond op. Ik liep naar de conciërge en meldde me ziek, ik had geen zin meer in school. Ze konden het bekijken, dacht ik kwaad bij mezelf.
Ik pakte mijn spullen uit mijn kluisje en liep naar mijn fiets. Nadat ik die van het dak van het fietsenhok af had gehaald fietste ik naar huis.
Eenmaal thuis ging ik meteen naar boven en kroop ik achter de computer. Toen ik aanmeldde zag ik dat ik een bericht had. Ik opende hem en las hem.

Hi Chantie!

We komen morgen naar jou stad, je weet dat gebouw toch? Laten we daar afspreken. Als iedereen er is worden we eindelijk verlost van dit ellendige leven.
Precies! We springen.
Kom je of niet? Als je niet komt stuur dan even een berichtje terug, als je wel komt zien we je vanzelf wel. Kom wel op tijd! We zien je rond een uur of 3 middernacht.

x mii

Dat was precies wat ik ging doen, dacht ik bij mezelf. Langzaam verstreek de avond en uiteindelijk ging ik naar bed.
Die nacht sluip ik stil naar beneden met mijn zaklamp stevig in mijn hand geklemd. Mijn hart klopt hevig door de zenuwen. Ik sluip langs de kamer van mijn ouders, met in mijn hoofd maar één ding: Vandaag was het zover!
Stil loop ik van de trap af zodat niemand wakker wordt. Ik weet precies welke treden kraken en die sla ik dan ook over, de derde tree van boven, de zesde van onder en de tweede van onder.
Ik liep naar buiten, het was stil en verlaten, wat nooit uit kwam want ik kon maar beter niet gezien worden. De thermometer in de tuin gaf aan dat het - één graden was, maar ik had het niet koud. Kwam het door de zenuwen?
Ik loop naar de schuur, maar dan springt het licht ineens aan, helemaal vergeten dat, dat ding een bewegingssensor heeft. Ik kijk snel om me heen of ik misschien iemand anders wakker heb gemaakt, gelukkig is dat niet zo. Snel steek ik de sleutel in het slot en haal ik mijn fiets eruit, met een snelle beweging draai ik de deur weer op slot en stap op mijn fiets. Pas in het park durf ik mijn lichten aan te zetten.
Ik parkeer mijn fiets voor het winkelcentrum waar alles nog donker is. Het ziet erg leeg en spookachtig uit zo. Half sluipend loop ik naar het gebouw waar we afgesproken hadden, de rest was er al.
Dus dit waren de mensen die ik sprak via internet, natuurlijk! Dit waren de mensen die hetzelfde door maken als ik. Dit zijn de mensen die mij begrijpen, naar me willen luisteren en de tijd voor me nemen, die me niet meteen verrot schelden. Zonder iets tegen mekaar te zeggen lopen we naar boven, naar het dak.
Ik voelde de wind door mijn haren waaien, hier waaide het duidelijk harder dan beneden. Heel even voelde ik mijn lijf rillen, kwam het door de kou of de zenuwen?
Ik voel dat degene links van me mijn hand vast pakt en ik pak de hand van degene rechts van me.
Vanaf hier kon ik de stad goed zien. De school waar ze me altijd in elkaar sloegen en me uitscholden, thuis waar ik werd genegeerd en als sloofje werd gebruikt, het winkelcentrum waar ik altijd alleen was en werd uitgescholden door mijn klasgenoten en genegeerd door de mensen die ik vroeger vrienden noemde.
Iedereen deed een stap naar voren, dichter naar de rand. Mijn hart bonkte hevig en ik had het gevoel dat die uit mijn keel zou springen. Heel even dacht ik erover na om terug te gaan, weer mijn bed in. Ik was moe en dacht misschien niet helder na. Mijn hoofd bonkte en voelde zwaar aan. Ik was gekwetst door de ruzie die ik de vorige avond met mijn ouders had, mijn hart doet pijn door de vernederingen op school de afgelopen dagen. Ik hoorde en stem en toen sprong iedereen, ook ik.
Ik zag een klein meisje, bont en blauw in een kleine donkere steeg. Tranen liepen over haar wangen, in iedere traan die over haar wang rolde weerspiegelde een deel van haar verleden en pijn. Ze zag er zo klein en onschuldig uit. Ze zat onder de blauwe plekken. Niemand wist hoe dat kwam of waar ze vandaan kwam, maar het maakte niet uit, niemand schonk er aandacht aan. Het was hun probleem toch ook niet? Iedereen was bezig met zijn eigen zaak en vond alleen zichzelf belangrijk, hoe anderen zich voelden interesseerden ze niet.
Mensen zijn er alleen maar mee bezig hun eigen straatje schoon te vegen en het bij een ander te dumpen, laat het die maar oplossen.
Zagen mensen niet wat voor pijn ze aanrichten met alleen maar woorden? Het zijn niet de klappen die het meisje pijn doen, maar de woorden.
Na een hevige pijn werd alles zwart, de herinneringen vervaagden en het laatste wat er door mijn hoofd heen schoot was: nooit meer pijn.

"Mevrouw, het valt ons zwaar om u dit te vertellen maar.." de politieman valt even stil en kijkt de vrouw aan, die net haar dochter verloren is. Ze is bleek en de tranen lopen over haar wangen. De politieman haalt diep adem en vervolgt "Helaas moet ik u mededelen dat uw dochter zelfmoord heeft gepleegd." De vrouw begint nog harder te huilen en de man die naast haar staat slaat een arm om haar heen.
"Heeft u misschien enig idee waardoor dat komt?" vraagt de politieman en richt zich tot de vader die moeite doet zijn tranen binnen te houden, de moeder die heeft de moed niet meer om te praten. "Het was te voorspellen." mompelt de man. "Ze werd steeds stiller en afweziger, steeds vaker ziek en zat altijd maar boven op haar kamer." "We zullen haar klasgenoten en mentor nog gaan ondervragen, wie is haar beste vriendin?" vraagt de agent. "Haar beste vriendin? Tessa en Maroussia vriendinnen van scouting. De ene keer gaat ze wat meer om met Tessa en de andere keer wat minder met Maroussia. Hoewel ze alle 3 de beste vriendinnen blijven." zegt de vader. "Goed, ik ga ze morgen opzoeken en ik zal u na afloop bellen." antwoord de politieman en vertrekt.
Stil loopt de vrouw naar boven. Ze weet wel hoe ze erachter kan komen wat er met haar dochter gebeurd is. Stil loopt ze de kamer in en pakt het dagboek van haar dochter uit de la. Ze slaat open op de laatste bladzijde en begint te lezen.

Lief Dagboek,

Het is afgelopen, over, uit! Ik kap ermee ik heb er genoeg van! Ik ben dit rotleven zat! Mijn leven, mijn klasgenoten, de docenten, iedereen!
Sorry voor mijn ouders maar ik kan zo niet meer verder gaan, het doet gewoon teveel pijn. En gister zijn mijn klasgenoten echt te ver gegaan en vandaag konden ze me ook alweer niet met rust laten.
Wat er gister is gebeurd: Ik liep op school, zoals gewoonlijk te laat om de rest van mijn klas te ontlopen, maar ze hadden er rekening mee gehouden en Andy, Max en Justin stonden bij mijn kluisje te wachten en voordat ik het door had hadden ze me beet en tegen de kluisjes gesmeten. Dit is gewoon, mijn begroeting om te laten weten dat ze liever hadden dat ik niet bestond en ik laat hun wens nu in vervulling komen.
Ik zet nu mijn laatste woorden op het papier, ik heb samen met wat mensen van internet afgesproken in Amsterdam. Wanneer ik daar eenmaal ben gaan we een gebouw of een trein uitzoeken en dan ben ik eindelijk uit mijn leiden verlost. Nogmaals sorry voor mijn ouders maar ze kunnen toch niets doen. Ik ben gewoon een rot kind en iedereen heeft een hekel aan me.

-xXx- Chantal

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders

Berichtenonderwerp: Re: Verhalen van Seih
BerichtGeplaatst: 12-02-2009, 17:31:16 
Gids
Gids

volledig fictief of gebaseerd op een kern van waarheid?

leuk geschreven ^^

BerichtGeplaatst: 12-02-2009, 18:32:14 
Power Moderator
Power Moderator

Bleh.. akelig verhaal is het.. Wél goed geschreven, het kruipt echt een beetje onder m'n huid en blijft er ook nog wel even zitten.

Ik heb een paar spelfoutjes opgemerkt, verder vind ik het goed gedaan. Schrijf je vaker? Ik zou t leuk vinden om nog meer van je te lezen!

BerichtGeplaatst: 12-02-2009, 18:51:28 
Moderator
Moderator

Ik heb er nog meer geschreven, maar ik wilde eerst weten wat mensen hiervan vinden. :p

BerichtGeplaatst: 18-02-2009, 15:47:26 
Nimf
Nimf

planty!! goed joh!! ben nu ook bezig met een verhaal! ga k er denkik ook opzetten zodra ie af is.. maar gaat denkik niet in een bericht passen :P

'Cause who I am hates who I've been.
Who I am hates who I've been...

BerichtGeplaatst: 18-02-2009, 19:40:06 
Moderator
Moderator

@ Matthijs: gebaseerd op (helaas) waarheden.

BerichtGeplaatst: 21-02-2009, 19:39:42 
Dwerg
Dwerg

mooi geschreven

ga zo door...

BerichtGeplaatst: 04-03-2009, 15:27:58 
Moderator
Moderator

Vaarwel mijn maatje.

Hij neemt nog steeds zijn mobiel niet op. Ik beet nadenkend op mijn onderlip. Misschien moest ik hem toch nog maar eens gaan mailen en vragen waarom ik niets meer van hem hoorde, maar ik wilde niet opdringerig zijn. Hij had natuurlijk ook zijn eigen leven en wilde misschien even rust. Alleen, voor hoe lang nog?
Zuchtend keek ik naar buiten en besloot hem toch maar te mailen, wat kon het kwaad?
Ik kroop stil achter mijn computer en nadat die was opgestart typte ik twijfelend wat woorden op, maar uiteindelijk begon ik sneller te typen en kwam ik in mijn verhaal. Uiteindelijk was het af en las ik alles voor de zekerheid nog eens door.

Ha Jelle!

Ik weet dat je me misschien na veertien jaar wel zat bent, maar ik hoor niets meer van je dus ik dacht: laat ik je toch maar eens mailen en vragen hoe het met je gaat. Is alles wel oké met je? Als ik SMS, bel of praat tegen je op MSN reageer je niet. Zou leuk zijn als ik weer wat van je hoorde. Gaan we nog wel met z’n tweeën naar de zeilschool zoals vorig jaar? Lijkt me super gezellig!
Ik hoop dat je snel reageert en ik weer iets van je hoor.

Kus en knuffel,
Chantal

Ik klikte op het verzendknopje en keek stil naar het beeldscherm. Ik had de melding voor als die gelezen was aan gezet en eigenlijk was ik daardoor best boos op mezelf, kon ik hem niet gewoon vertrouwen? Misschien heeft ie het wel druk met school. Hij zal vast wel weer een goede reden hebben, zoals altijd.
Eigenlijk komt het contact meestal van mijn kant. Dat is nu al veertien jaar zo. Jelle was de zoon van de beste vriend van mijn vader en zo hebben we mekaar leren kennen. We kennen mekaar al sinds zijn geboorte. Hij is een jaar, een maand, drie weken en vierentwintig dagen jonger. Dat hadden ze voor de grap eens uitgerekend toen ze kleiner waren. Ik lachte even aan de herinnering en keek naar de foto van ons tweetjes die ik een tijdje terug naast de computer had gezet. Hij zou precies dezelfde foto naast zijn computer zetten zodat we mekaar elke dag zagen.
Ik voelde tranen op komen en snel veegde ik die weg. Ik mocht niet huilen. Niet voordat ik wist wat er aan de hand was, sprak ik mezelf streng toe. Maar de pijn bleef me achtervolgen en ik lag de hele nacht wakker. Waarom kon die niet gewoon antwoord geven of even vertellen waar die was? Al deed die dat door te SMS met: Heb het nogal druk of een krabbel over hyves. Gaf hij nou maar één teken dat die nog aan mij dacht en ik zou weer gewoon kunnen slapen, maar dat deed ie niet dus ik lag de hele nacht wakker.

Die ochtend galmde mijn wekker door mijn kamer heen en ik keek slaperig op. Kon het niet weekend zijn? Dacht ik vermoeid bij mezelf. Ik kon nog lang wachten want het was pas dinsdag. Moeizaam stond ik op uit bed. Ik was blij dat ik toch nog een beetje had geslapen en niet de hele nacht wakker had gelegen.
In gedachten startte ik de computer op en zag dat er een berichtje binnen was. Zodra ik zag dat het Jelle was, was ik meteen klaar wakker en las snel het berichtje door.

Ha Chantiee!

Na je bericht heb ik nog eens nagedacht en ik denk dat het beter is al we niet meer met elkaar om gaan. We hebben allebei onze eigen levens en dat valt niet te combineren samen. Ik vond het altijd erg gezellig samen, maar dit is toch echt het einde.

Het spijt me en ik zal je missen,
Jelle

Ik staarde stil naar het beeldscherm en las het bericht zeker nog vijf keer door. Was het echt zo? Stond dit er echt? Ik kon het niet geloven en zette snel mijn computer uit.

Als ik nu droom,
Maak me dan wakker.
Als je dit echt zei,
Neem het dan terug.
Als dit een grap is,
Zeg het dan nu.
Laat me niet in de steek,
Niet nu.
Je bent mijn maatje,
Mijn beste vriend en vertrouwenspersoon.
Alles wat ik kwijt wil,
Kan ik nu niet meer kwijt.

Ik was het zat. Ik was alles meer dan zat. Constant vechten voor alles en zodra ik iets heb raak ik het wel weer op een andere manier kwijt. Des nood word het van me afgepakt. Ik kon me niet meer inhouden en de tranen rolden steeds sneller en met meer over mijn wangen. Mensen hebben werkelijk geen idee hoeveel pijn ze anderen aan doen. Ik had er geen zin meer in, allang niet meer. Schiet me dood, duw me van een klif. Mij maakt het niet uit. Ze zullen vast wel een manier vinden om ongedierte zoals mij kwijt te raken. Ik voel me eenzaam, vergeten, weggeschoven, afgezonderd en nog veel meer, maar niemand heeft het door. Niemand neemt de moeite om even naar mij om te kijken en zich te bekommeren om “het ongedierte”. Ik beet harder op mijn onderlip en proefde bloed. Dit was het. Hier geef ik het op. Ik heb er genoeg van.

Vergeet me maar,
Schuif me maar weg.
Stop me in de prullenbak,
Met de rest van je gevoelens.
Laat me maar vallen,
Niemand vangt me toch op.
Laat me maar hier,
Helemaal alleen.
Zorg er maar voor dat niemand,
Last heeft van dit ongedierte.

BerichtGeplaatst: 04-03-2009, 21:27:45 
Moderator
Moderator

een positieve of negatieve :shock: ? :p

BerichtGeplaatst: 22-03-2009, 18:36:05 
Moderator
Moderator

Omsingeld

Haastig sprong ik op mijn fiets en racete het schoolplein af, richting huis. Ik nam ieder klein zij weggetje dat ik tegen kwam en begon steeds harder te trappen. Mijn hard bonkte hevig in mijn keel en ik kon niet wachten op het moment dat ik de tuin in zou fietsen, maar ik was er nog niet. Ik was er nog lang niet. Ik haalde snel en onregelmatig adem en iedere keer weer keek ik achterom.
Zo meteen bij de hoek links want gister ben ik al rechts geweest. Daarna de polder in en meteen rechts af over het weiland. Ik liep de hele route nog zeker acht keer na in mijn hoofd om er zeker van te zijn dat ik geen ongewenste personen tegen zou komen.
Daar was de hoek, dacht ik en ik stopte met adem halen. Zodra ik daar was begon de race pas echt. Dat wist ik inmiddels wel. Na een jaar leer je zoiets. Na een jaar weet je precies waar je moet uitkijken. Een jaar is teveel, dacht ik boos bij mezelf en begon harder te trappen.
Ik ging de hoek om en ging meteen links zoals het plan was. Daarna ging ik de polder in en schoot ik een smal zijstraatje in. Hijgend minderde ik wat vaart. Ik was uitgeput van het onregelmatig ademen en van het constant hard fietsen. Ik was uitgeput van het vechten en van het omfietsen, waarom kon ik niet gewoon rechtstreeks naar huis toe?
Voetstappen, ze kwamen dichterbij, sneller en met meer. Razend snel draaide ik me om en ik zag mijn klasgenoten voorbij lopen. “Waar is ze?” Klinkt de stem van Andy. “Ze kan niet ver zijn.” Roept Max en langzaam sterven de voetstappen weer weg. Pas toen ik zeker wist dat ze weg waren haalde ik even snel adem. Langzaam zette ik me af van de grond en fietste weer weg. Toen ik mijn voet optilde schoten er een paar steentjes door de steeg en ketste tegen de muren. Geschrokken hield ik mijn adem in en luisterde ik vol spanning. “Ik hoorde wat.” Klonk de stem van Justin en de voetstappen kwamen dichterbij. Ik moest hier weg schoot er door mijn hoofd heen, maar het duurde even voordat dat bericht door kwam bij mijn benen. Uiteindelijk trapte ik zo hard als ik kon weg, maar Justin, Andy en Max zaten inmiddels al achter me. Nieuw plan. Ik heb een nieuw plan nodig. Mijn gedachten was een grote warboel en ik wist niet meer waar ik heen moest. Het enige wat ik deed was telkens zigzaggen door alle staartjes. Ik had geen idee meer waar ik was.
Een hand op mijn schouder en een andere aan mijn stuur. Voordat ik het door had werd ik op de grond gesmeten en lag ik op de harde tegels. Mijn fiets reed nog een klein stukje door en viel daarna ook neer. “Zo, dus jij dacht ons te kunnen ontlopen?” Klonk Max zijn stem en hij kwam samen met Max en Justin om me heen staan. “Zolang je, je niet aan de regels houd zal dat blijven gebeuren.” Zegt Andy en ik probeerde een manier te vinden om weg te komen. “Nou, geef dan antwoord.” Snauwt Justin, maar ik trok mijn mond niet open. Een stomp in mijn maag volgde en toen ik weer geen antwoord gaf kreeg ik een trap tegen mijn scheen. “Ik bepaal zelf wel hoe ik me gedraag en kleed.” Zei ik kwaad. “En wie denk je wel niet dat je bent? Wij bepalen hier de regels.” Schreeuwt Andy en ik word omhoog getrokken door Justin en Max. “Dit is je laatste waarschuwing, groentje.” Zegt Andy en spuugt in mijn gezicht. Justin en Max lachen en smijten me keihard tegen de muur. Ik val op de grond en Max smijt mijn fiets tegen me aan. Een onwijze pijn schoot door mijn schouder heen. Het zou me niets verbazen als ik die had gebroken. De drie jongens lopen lachend weg. Alles doet pijn en het kost me veel moeite om mijn fiets van me af te duwen. Ik trek mezelf aan een regenpijp omhoog en kijk hoe Max, Justin en Andy wegfietsen. Hadden ze me maar vermoord. Snel klopte ik het stof van mijn kleding af en zette mijn stuur recht. Mijn ouders mochten niet weten wat er was gebeurd. Hield ik mezelf voor.
Ik moest naar huis en snel. Voordat ze terug kwamen omdat ze me nog meer in elkaar wilde slaan of gewoon omdat ze het leuk vonden mij te vernederen. Ik moest terug naar huis, daar was het veilig. Terug naar mijn ouders en mijn broertje die me wel accepteren voor wie en hoe ik ben. Ik voelde een golf van paniek en snel steek de straat over. Op dat moment komt er een vrachtwagen aan. Uitwijken heeft geen zin meer en ik word geschept.
Het asfalt is hard. Nog heel even weet ik mijn ogen open te doen en zie ik vogel overvliegen. Dat was het laatste dat ik zag.

BerichtGeplaatst: 22-03-2009, 19:41:47 
Power Moderator
Power Moderator

whow..

BerichtGeplaatst: 24-03-2009, 19:33:03 
Moderator
Moderator

Dankje Juul.

Iemand nog opbouwende kritiek?

BerichtGeplaatst: 24-03-2009, 19:52:30 
Reus
Reus

Sanne is heel stiekem in een emo-bui. : D
Mijn kritiek is.. dat ik dit nu pas lees.. en ik het eerder lezen wil dan dat het online staat.. : D Anders stuur ik meneertje Hallen hier op je af :'D

BerichtGeplaatst: 25-03-2009, 07:34:16 
Power Moderator
Power Moderator

Seih schreef:
Dankje Juul.

Iemand nog opbouwende kritiek?

Er was geen opbouwende kritiek omdat ik echt geen whow'ed was :roll:
Je kan echt iemand goed in een situatie laten komen. Het is een kort verhaal, maar wel heel krachtig..

Nu vraag ik me wel af, heb je ook verhalen met een heel ander thema?

BerichtGeplaatst: 25-03-2009, 08:22:56 
Moderator
Moderator

Nee niet echt. :p Ik schrijf heel makkelijk dat soort verhalen, maar ik ben nu aan het proberen een fantasy verhaal te schrijven ik zal het eerste stukje wel posten.

Een dikke laag mist hing dreigend om het dorp. Er was geen teken van de zon en niemand waagde zich op dit moment buiten. Onheilspellende dingen konden ieder moment gebeuren en iedereen hield zijn hart vast in de hoop dat hun niet zouden worden getroffen. De vraag hoe het nu met familie en geliefden ging brandde op ieders lippen en de stilte was om te snijden.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00