Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:15:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-08-2013, 22:02:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Voor de mensen die hier wat uit op kunnen maken, misschien wel een interessant perspectief wat ik had gevonden van een ex-lichtwerker:
http://www.ascensionhelp.com/blog/2013/ ... ht-worker/

Ik vond het zelf een tikkeltje vergezocht, maar kan er wel wat in vinden. Met name vanuit objectiviteit en de boeddhistische leer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-08-2013, 22:22:52 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Citeer:
Humans have been conditioned to worship the holographic deception and the agents that perpetuate it.


Bij die zin haakte ik wat af, omdat bij mijn weten ik niemand aanbid.

En dit:
Citeer:
You see, there is a massive effort underway by beings that I now call “Divine Agents” to completely obliterate the corrupt demiurge.

Hoe weten we dan dat dat niet nog een keer is waar hij zelf voor waarschuwt? Want dan komt er toch weer een 'strijd'?

Verder heb ik aan de tekst niet echt een boodschap, maar in mijn optiek moet je sowieso geen strijd leveren, maar dat ben ik :)

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-08-2013, 22:39:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Het is inderdaad allemaal zeer vaag en clandestien. Ik vond het zoals ik al eerder noemde vrij vergezocht, maar ik kan me voorstellen als je dagelijks bezig bent met dit soort dingen het wel makkelijker wordt allemaal uit elkaar te houden.
De demiurge wat de schrijver noemt kan ook simpelweg de entropie van alles zijn: Niets blijft in de oude vorm. Alles wat leeft sterft af op een gegeven moment en vormt weer op naar wat anders. Maar om dat af te schrijven aan een über-intelligentie wat op indirecte wijze energie uit je slurpt tijdens je slaap vind ik erg moeilijk om aan te nemen. Ik vind het een erg cynisch beeld van hoe de zaken in elkaar steken wat op zichzelf naar mijn inzicht ook weer partijdig is. Dat vormt nogal een paradox met wat hij daar allemaal noemt. :P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2013, 00:19:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
één ding, als je iets wilt veranderen in deze wereld dan moet je door dit soort dingen heen trappen en een behoorlijk harde kop hebben om je er niet onder te laten krijgen door dit soort enge enegieën en wezens, ik heb er zelf ervaring mee en ja, ze zijn lastig, alleen zijn ze niet onoverwinnelijk als je maar vertrouwen blijft hebben in jezelf, het goede blijft zien en daarnaar handelt. Dan moet je die slechte energieën compleet buiten sluiten en toch je werk blijven doen en proberen van deze wereld een betere plek te maken, dan maar niet met je spirituele kanaal open, maar met andere middelen op een manier waar je niet gek van word. Goed doen is ook lichtwerken.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl