Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:20:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-05-2016, 12:56:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-05-2016, 12:23:43
Berichten: 1
Dit stukje heb ik geschreven op 22 februari 2015, ik dacht deel het eventjes..:

Mijn beperking is dat ik het moeilijk vind om in deze chaotische en pijnlijke wereld aan te passen.
Waarom wordt er zoveel pijn gedeeld?
Niemand kan er om lachen!
Ik kijk om mij heen en zie genoeg ellende.
Maar dit is niet waar ik naar op zoek ben.
Ik ben op zoek naar de innerlijke glimlach van de mens.
Waar is die gebleven?
Zodra mensen ernaar leven zoals verwacht word in deze maatschappij, dan kan niemand er meer om lachen.
De pijn van deze wereld kan soms zo zwaar aanvoelen dat het bijna ondraaglijk word om nog vanuit vreugde te leven, terwijl dit onze natuurlijke staat van bewustzijn is.
Hoe wij nu in deze wereld leven is niet positief.
Anders zagen we dat mensen meer dan alleen enkel tevreden zijn.
Dan zouden we gelukkig zijn!
Mensen doen met gemak de moeite om te schelden of elkaar pijn te doen.
Het wordt snel geaccepteerd om met elkaar de pijn te delen in deze wereld.
Maar om echt eens aardig te wezen en een liefdevolle knuffel of kus als gebaar dat jij om iemand geeft word vaker tegengehouden omdat ze dit vreemd en ongepast vinden.
Nou, ik vind het vreemd dat je elkaar wel pijn mag doen met lelijke woorden en dreigingen en dit als “normaal” gezien word, maar een liefdevol aanraking vanuit het hart is voor sommige mensen teveel gevraagd.
Iedereen heeft een vrije wil en mag de keuze maken dat voor hem of haar gewenst is.
Bepalend of je in liefde of pijn wenst te ontwikkelen en ontplooiing, zo zal jij je toekomst vastleggen en ook daadwerkelijk ontvangen hoe jij jezelf waardig bewijst!
De innerlijke schoonheid wordt bepaalD in hoe de mens ervoor kiest om zichzelf te vertegenwoordigen in zijn ontwikkeling.
Dit zal gereflecteerd worden in de uitstraling en daarin “hoe” de mens zichzelf tot uitdrukking brengt in woord en daad.
Het werkelijke en uiteindelijke effect zit hem in de aanraking.
Vanuit welk perspectief zal ieder de intentie hebben om elkaar aan te raken van hart tot hart, dat bewijsT hoe ieder zichzelf kiest te vertegenwoordigen.
Wie is er beperkt in het liefdevol wezen..?

Geschreven Door Marcel Stegers – ChilD of LiGHT

Afbeelding



Mijn passie is schrijven en buiten spelen, dit is de eerste x dat ik mijn teksten op een spirituele forum deel, hebben jullie advies......, ik heb wel een eigen website http://www.werkelijkgeluk.nl en ik ben op tv gekomen yeayy


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl