Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:55:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: verhaal van Magicgirl1
BerichtGeplaatst: 08-07-2016, 08:38:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
hoi allemaal, hier mijn verhaal, het heet: vreselijk anders.
dit verhaal is gebaseerd op gebeurtenissen in mijn leven. De hoofdstukken eindigen met een cliffhanger, en gaan daarna weer verder op een ander moment. Jullie moeten zelf invullen wat er dan gebeurt is.
:wave: magicgirl

_________________
with her brave wings, she can fly!


Laatst gewijzigd door magicgirl1 op 08-07-2016, 08:53:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: verhaal van Magicgirl1
BerichtGeplaatst: 08-07-2016, 08:49:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
Hoofdstuk 1:
Het woord spookte door haar hoofd. Ze was wel vaker uitgescholden, maar dit, dit raakte haar. Ze had er al niets meer van het schelden gemerkt, maar dit was niet eerder gezegd. "Jij bent anders!". Dat laatste woord. Anders. Ze was verbaasd. Verbijsterd. Geschokt. In haar ogen was iedereen gelijk. Dus anders hoorde niet in het rijtje thuis. Of wel? Welke partij moest ze kiezen? was het anders, in de vorm van raar en er niet bijhorend? Of was het anders, in de vorm van jezelf zijn en daarvoor gerespecteerd worden? Niemand vertelde het haar, dus zij zat in twijfels. "Joëlle! Joëlle! Zit je te dromen?" hoorde ze vaag. De leraar riep. Opeens was ze uit haar denkwereld, zoals ze piekeren noemde, om er een positieve draai aan te geven. "Sorry meneer" zei ze, en keek op. "Weet jij het rijtje van de praesens nog?" "Ja meneer, O, S, T, Mus, Tis, Nt" "Nou klas, Joëlle heeft wel goed opgelet de vorige les! Dat verwacht ik van jullie ook! Hebben jullie het rijtje wel in je schrift staan? Schrijf het nog maar een keer op! Leer het!". Dan gaat de bel. Pauze.

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: verhaal van Magicgirl1
BerichtGeplaatst: 02-10-2016, 12:25:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 15-09-2015, 19:45:50
Berichten: 57
Hoofdstuk 2

Ze pakte haar gitaar. Haar vingers zweefden even, en raakten de snaar aan. Ze ging door. Speelde zomaar iets. Ze sloot haar ogen, en liet de muziek komen. Via haar hart naar haar vingers. Zo ging het telkens. Ze had muziekles. Opeens hoort ze iemand. Hij zegt: "Wow! Knap zeg..." Ze kijkt om. Daar staat Levi. Hij kijkt haar verbaasd aan. "Dankjewel" zegt ze. Ze wist niet wat ze moest zeggen. Hij vroeg haar of hij bij haar mocht zitten. Levi was eigenlijk een meeloper, merkte ze nu. Ze had altijd gedacht dat hij de ergste was, maar nu wist ze dat dat niet zo was. Na het stiekem bekijken zag ze dat de klasgenoten die haar nu pesten, naar één klasgenoot gingen, die het dan weer aan de leider vertelde. Wie dat was wist ze nog steeds niet. "Vinden ze het niet raar dat je hier bent? Hoe ga je dit uitleggen?" vroeg ze. "Het kan me niks meer schelen. Jij bent bijzonder. Dat wist ik vanaf het eerste schooljaar al." Hij was zenuwachtig, zag ze. "Maar straks gaan ze jou ook pesten! Je hoeft je niet voor mij op te offeren hoor!" "Ik wil het. Ik, hou van jou." Hij draaide weg. Hij bloosde. Zij bloosde, en opeens zette hij het keyboard aan. "Zullen wij samen meedoen aan de muziekavond?" vroeg Levi. "Dat durf ik echt niet, hoor!" zei Joëlle. "Samen lukt het ons." hoorde ze uit zijn mond, voordat die mond op haar mond belandde.

_________________
with her brave wings, she can fly!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl