Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 10:36:51

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: verhalen van tommy
BerichtGeplaatst: 21-11-2005, 19:11:15 
Dwerg
Dwerg

ehyhey, ik zelf heb een geschiedenis van scenarioschrijver voor toneel en film scripts.. dit doe ik al 10 jaar op semi professioneel niveau..

nu ben ik bezig met een eigen verhaal, maar heb geen idee hoe ik ervoor sta.. (opbouwende) kritiek heb ik erg veel aan in dit stadium...
heb een paar hoofdstukken af, weet wel waar ik ongeveer heen wil, maar niet precies hoe het gaat..

desperation 12 gaat over een bemanning van een ruimteschip dat een soort reddingsvoertuig is in de ruimte.. de kapitein is het bloed en de ellende meer dan spuugzat.

proloog

Het lawaai was oorverdovend toen de laserstraal diep in de buitenlaag van het gehavende ruimteschip drong. Tenser stond in de luchtsluis van het reddingsschip CAP34 en hanteerde een snijbrander die gebruik maakte van een laserstraal om door de pantsers van het brandende ship voor hem te dringen om op die manier bij de mensen te komen die daarachter in de val zaten. Hij moest snel zijn en zweet druppelde in een gestager wordende stroom op de grondroosters van de sluis. Nog een paar centimeter en dan zou hij door de buitenwand zijn. Hij zou dan “doc treeburn” roepen, de arts aan boord, hij zou da direct de gelegenheid hebben om de gewonden te selecteren die het eerst aan boord gebracht zouden moeten worden. Hij bad dat er daarachter veel mensen zaten, dat ze zo slim geweest waren zich op een centrale plek te verzamelen. ze zouden geen tijd meer hebben voor nog een gat, daarbij zouden ze eerst terug moeten naar het crisiscentrum. Hij zou nieuwe accu’s nodig hebben voor een tweede extractie. DOC, HIERHEEN! De arts kwam aanrennen en dook in een vloeiende beweging door het gat wat zojuist was ontstaan, hij baande zich snel een weg door de met puin bezaaide hoofdgang. Tenser zat hem al op de hielen, terwijl kapitein bender en de twee andere bemanningsleden, 1 technicus, jane connel en een cartografe genaamd purslane (hoewel ze liever pursey word genoemd) de zweefbrancards door het gat gooiden en er daarna zelf achteraan sprongen, het was nu of nooit. De dokter had de opvarenden al gevonden en ontfermde zich over de ernstig gewonden, gevolgd door de meisjes die de bancards en koffers met medische apparatuur achter zich aansleepten. Tenser telde snel hoeveel mensen er in dit vertrek zaten, hij kwam op 45 inclusief de gewonden dit kwam ongeveer overeen met hoeveel mensen er in dit gedeelte van het schip werden verwacht. De kapitein begaf zich al elders in het schip, en doorzocht de gangen op gewonden of achterblijvers. Hij hield radiocontact met tenser, die al bezich was de gewonden, vrouwen, kinderen en ouderen van de groep te scheiden. Deze moesten als eerste van boord gehaals worden, terwijl de mannen de docter hielpen bij het inpakken van de medische apparatuur, de kapitein gaf door dat ze nu moesten gaan als ze nog levend in het noodcentrum wilden terugkeren vanavond. Zelf liep bender al tergug naar de sluis, om de romp van hun reddingsschip leeg te gooien om alle mensen in 1 keer mee te kunen nemen, de corporatie was tegen het van boord zetten van uitrusting, maar deze keer had hij geen zin om mensen te laten sterven omdat de corporatie niet wou betalen voor een neiuwe laserzaag of een atmosferische ballustrade in opgevouwen vorm. Daarbij liep hij zelfs kans dat hij later terug zou kunnen komen, om de hele handel weer uti de ruimte te plukken. Toen de laatste losse rekken de luchtsluis uit waren zweefde er een bracard door het gat in de romp van het gehavende schip, op het bed lag een meisje van amper 12 jaar, ze had nog maar 1 arm, de docter had ogenschijnlijk de rechterhand moeten amputeren tot de elleboog, daarnaast bloedde haar oor zorgwekkend, dit was niet goed voor je beeld van de mansheid dacht hij bij zichzelf en begaf zich naar de brug, waar hij begon met de opstartprocedure.
Op naar het crisiscentrum.

dan ligt elke andere open! :)

Berichtenonderwerp: Re: desperation 12
BerichtGeplaatst: 02-12-2005, 19:59:03 
Dwerg
Dwerg

Heej Tommy,

Leuk dat je met een verhaal bezig bent., Zelf ben ik ook ooit eens begonnen aan een verhaal.....dat heb ik eigenlijk nooit afgemaakt, misschien moet ik dat eens doen....

Je vroeg om feedback op je verhaal, en dat wil ik je best geven en ik hoop dat je er wat aan zult hebben.

Wat mijzelf erg aanspreekt is dat ik gelijk in een verhaal terecht kom waar van alles gebeurt. Voor mij persoonlijk is dit reden om door te lezen. Ik wil weten wat er gaat gebeuren.
Wat de zinsopbouw betreft vind ik sommige zinnen vrij lang. Je gebruik van woorden vind ik wel mooi, zoals hieronder bijvoorbeeld:
Hij moest snel zijn en zweet druppelde in een gestager wordende stroom op de grondroosters van de sluis.

Het genre waar je in schrijft is, denk ik, wel een moeilijk genre en niet voor een breed publiek.
Ik ben benieuwd naar het hele verhaal en ik hoop dat je wat aan mij feedback zal hebben.

Liefs,

SupernovA

BerichtGeplaatst: 02-12-2005, 20:13:53 
Reus
Reus

ej tommy wat interessant dat je scenario schrijft. ik wist dat er iets was aan jou wat mijn interesse wekte..
Ikzelf zit nu in het eerste jaar van de opleiding scenario aan de NFTA..

je vroeg om feedback.
zoals mijn voorganger al zei, je zinnen zijn aan de lange kant.
Hierdoor verlies ik mijn aandacht heel erg snel.

je gebruikt heel veel "hij zou" "zou hij".. dit heeft hetzelfde effect als en toen en toen en toen..

Dan als laatste, er gebeurt heel veel in heel weinig tekst. Ik krijg een beetje het gevoel alsof ik een overdosis krijg aan dingen die ik me moet voorstellen, dat werkt dan juist tegengesteld. Ik ga dingen niet lezen om mezelf rust te gunnen met voorstellen. Ik selecteer dus. Misschien meer beschrijvingen van de omgeving, zijn gevoel en wat minder actie achter elkaar. Zo beschrijf jij wat ik moet zien, dat is makkelijker dan dat ik bij alle acties moet voorstellen wat ik zou kunnen zien.

hoe ziet de omgeving eruit?
welke dag is het?
zijn ze op reis of wonen ze op dat schip?

ik krijg heel erg veel vragen waar ik binnen korte tijd in het verhaal een antwoord op wil..

Je gebruikt wel veel mooie woorden en een mooie fantasie. Ik raak wel echt benieuwd naar meer.

BerichtGeplaatst: 04-12-2005, 09:55:16 
Dwerg
Dwerg

dank voor de feedback mensen, tis ook de eerste keer dat ik een scenario schrijf in deze vorm, maar zal zeker jullie tips in acht nemen.

thnx

BerichtGeplaatst: 04-12-2005, 22:55:11 
Dwerg
Dwerg

wegens daverend suc6 hier deel 2 van de proloog van desperation 12..
misschien wordt de achtergrond nu weat duidelijker..

dit is ook van een tijdje terug, dus ik heb nog niets met jullie feedback erin verwerkt

nadat de gewonden van boord waren gehaald door toesnellende artsen, kwam de technische dienst aanrennen met accu’s medische apparatuur, voorraden en andere goederen die bijgevuld moesten worden. (ook was er al een peleton logistieke mensen op pad om de door kapitein bender van boord gegooide apparatuur te vervangen. Iedereen was in vol tempo aan de slag toen er een schel fluitsignaal door flyby hal van het crisicentrum schalde, het was ook op de openbare frequenties te horen. Geachte reddingsteams en alle ondersteunende personeelsleden, dit is woordvoerder gemmick, ik spreek namens de opvarenden van het station. Onze tactische afdeling heeft zojuist bekendgemaakt dat reddingsschip “CAP34” de laatste 48 opvarenden van het ruimtestation heeft bevrijd, dit betekend dat er zich op dit moment geen overlevenden meer bevinden in AMCAP. Een luid gejuich steeg op in de hal. Alle bemanningen en het ondersteuende personeel van dit reddingsgebied worden bij deze voor 24 uur op non actief gezet, de opvarenden hebben voor deze gelegenheid een maal bereid, en zorgen voor wat vertier. Zij zijn ongeduldig hun redders te spreken. Na deze 24 uur zullen wij beginnen met het bergen van “AMCAP”.
Gemmick uit. Bender vreef in zijn ogen en zijn 3 dagen oude stoppelbaard. Hij had voor het laatst fatsoenlijk gegeten en geslapen vlak voor deze ellende. 3 dagen terug. Zijn bemanning ook. Dit maal en de paar uur slaap was een welkome verassing. Vanuit de brug zag hij de technische teams naar de centrale liften slenteren. Deze mensen waren ook al 3 dagen in touw. Al met al was het geen slechte actie geweest. De coördinatie kwam snel op gang, en de mensen in het schip waren goed opgeleid en getraind, dit had velen hun leven gered. En dat van hun vrouwen en kinderen. Terwijl hij dit dacht kwam het beeld van het meisje met de geamputeerde hand en het bloedende oor. Hij liep naar doc toe. Dock was bezig de bloedspatten van zijn laarzen te boenen toen hij het bericht via zijn radio binnenkreeg, ook hij slaakte een zucht bij het horen dat ze eindelijk konden rusten. Hij werd te oud voor dit vak. Hij was het oudste bemanningslid en hoewel hij goed in vorm was, redde hij het bij lange na niet om zo lang in touw te blijven als bijvoorbeeld tenser of de meisjes. Cap. Bender had hem herhaaldelijk geboden een paar uur te slapen, tussen wat reparaties en bevoorradingen door, dit had hij uiteraard gedaan. Hij werd hier te oud voor. Jane conner struikelde bijna. Door de doos met reservebatterijen zag ze kapitein bender niet. Hij ving haar en de doos behendig op, iemand is hier wel toe aan een schoonheidsslaapje hoorde ze hem zeggen. Je word bedankt zei ze terwijl ze vlug doorliep ze hoorde hem lachen. Waar wou je dit hebben schoonheid? In de ijskast nou goed? Ze baalde dat ze geen kasten meer had. En geen gereedschap, onderdelen en zelfs de computers was ze kwijt. Waarom knikker je altijd alles overboord mopperde ze. Je eigen spullen zijn er altijd nog. God, ik kon die mensen toch niet achterlaten?! Het Waren er maar tien extra, jammerde hij. Jah maar ik zie niet in hoe het buitenboord zetten van mijn tv, computers en onderdelen meer ruimte maakt voor mensen. Ze kunne toch ook gewoon in de kast!? Hij liep zuchtend verder. Wacht maar tot jij je hoed eens uit de ruimte op moet vissen schold ze. Ze moest op de logistieke dienst wachten, deze zouden nieuwe kasten apparatuur en onderdelen leveren. Maar die zitten waarschijnlijk met hun kont op een warme stoel te eten bromde ze terwijl ze de toiletruimte binnenkroop. D.j. purslane was bezig haar spullen bij elkaar te rapen, het onophoudelijke schudden hadden haar kaarten, handboeken over de infrastructuur van ruimtestations van alle classeringen geen goed gedaan, ach ze zou wel nieuwe opvragen. Ze gooide een paar kaarten weg en noteerde de nummers. In het compartiment naast haar hoorde ze doc en bender praten, iets over oud worden enzo ze glimlachte, ze waren nu zo’n 7 jaar een team, of crew zoals dat in hun vak genoemd werd. Zij jane en tenser waren in de 20, kapitein bender en doc treeburn waren in de 40, de doc schatte ze zelfs over de 50, maar niemand had hem er ooit naar gevraagd. Het deed er ook niet toe hoe oud je was dacht ze, als je je werk maar doet. En dat deed ze, purslane oftewel, pursey werkte als een paard, ze was de orientatie techneut zoals ze geklassificeerd was. In de praktijk betekende dat dat zij degene was die uitzocht waar in een gestrand schip er de grootste kans was op overlevenden (opvarenden) en hoe groot iets was, wanneer de handel het niet meer zou houden. Feitelijk wist ze alle technische specificaties van ruimteschepenschepen, volgens de anderen had ze een gave, waardoor ze ze gewoon begreep.ze sprak hun taaltje. Het zal wel dacht ze.

Met een enorme boer duwde bender het lege bord van zich af. Een van de opvarenden wilde er een 3de portie op scheppen, maar hij hield vlug zijn hand boven het bord, nee dank je pop, het was heerlijk maar ik zit vol. Geef de rest maar aan de gewonden. Sinds hij hier zat hadden zich een hele schare opvarenden om hem heen geschaard om hem te bedanken en te prijzen voor zijn werk. Ze hadden in het crisiscentrum overal schermen hangen waarop je de reddinsactie van begin af aan kon volgen tot in dedails. Het was bijna als een soap. Sommigen van de mensen waren gewond en liepen met braces en andere medische poespas rond. Anderen hadden mentaal een zware klap gehad en liepen hoofdschuddend tussen de mensen, het was erg druk in dit gedeelte van het station, hoewel er ruimte zat was voor iedereen, maar iedereen leek geintresseerd te zijn in “hun gasten” zoals ze genoemd werden. Ook al werkten zij aan boord van het crisiscentrum, bender kon goed begrijpen dat zij het al snel als hun thuis voelden. Er bleoide altijd snel een sociale eenheid tussen degenen die er werkten en degenen dei er tijdelijk te gast waren. Haast een dorp. Tenser nam een tweede flesje bier aan van een man in een rolstoel, hij vond het prettig om eens met de mensen te spreken die hij in de afgelopen dagen van het wrak had gehaald, meestal zag hij ze vluchtig of gaf hun instructies door voor de extractie, maar echt praten, echt weten wie de persoon achter de “opvarende” was. Dat was zijn drijfveer. De meeste crews daqcht over opvarenden als vee. Als een kudde schapen die in shock door het schip geloodsd werden en niet moeilijk deden , alleen maar hun werk. Hij huiverde bij de gedachte. Toen stond hij op. Hij keek om zich heen of hij de kapitein ergens zag. Hij vond hem utieindelijk in een hoek, druk gebarend naar een jongetje met een verband om zijn hoofd, kennelijk kon het jongetje hem niet verstaan door het verband, de kapitein riep: WAT IS JE LIEVELINGSKLEUR?! En gebaarde naar zijn uniformjasje. Het jongetje begon op slag te schreeuwen en vluchtte tussen de rokken van zijn moeder, die hartelijk lachte om het beteuterde gezicht van kapitein bender. Tenser kon zelf een glimlach niet onderdrukken , hij liep naar bender toe en zei: IK HOU ERG VEEL VAN BLAUW MENEER! ZOU IK NIET EEN BLAUW UNIFORM KUNNEN KRIJGEN?! Bender schrok zich vierkant wezenloos van deze reactie en begon dadelijk te lahcen van schrik. De bluawe zijn schoon op tenser, zei hij. Je zult het voorlopig met je oude moeten doen jongen.

BerichtGeplaatst: 07-12-2005, 17:02:06 
Dwerg
Dwerg

Heej Tommy,

Vind het goed verhaal.....Net als bij deel 1 voel ik me in het verhaal getrokken worden. En dat terwijl dit niet een echt mijn genre is.
Ik vind dat je echt leven geeft aan het verhaal. Er zullen nog wel wat aandachtspuntjes zijn. Zo denk ik bijvoorbeeld aan het gebruik van alinea's, dat zal wat makkelijker lezen.

Verder ben ik wel benieuwd naar de rest (als er een rest is). Heb je nog meer geschreven?

Liefs,

SupernovA

BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 01:09:39 
Dwerg
Dwerg

heyhey, hier tommy weer vanaf de gefikste pc...

jah ik heb nog een rapide 3e deel, het eigenlijke eerste hoofdstuk.
dit is ook uit het "archief" dus zullen jullie er geen zichtbare verbeteringen in vinden...

door jullie feedback heb ik ook weer inspiratie en zin opgedaan om er weer eens aan verder te brouwen, dus een hoofdstuk 2 volgt ook nog wel een keer...

alvast bedankt voor de feedback.. (vooral jij superrrr nova)

Kapitein bender liep rondjes door de geimproviseerde vergaderruimte, hij was hier niet voor gemaakt, praten lag niet in de lijn van zijn gedachten, ha! Daar had ie jane voor, af en toe leek het net of ze niet eens adem hoefde te halen tussen 2 zinnen zo rap kon die zich verbaal uiten, nee geef mij maar een stuurknuppel. De administratief medewerker kwam voor de 2de keer terug met een karretje met koffie, broodjes en meer van die flauwekul. Leg het me nou nog 1 keer uit eric, waarom maak je nou ineens weg? In de bijna 20 jaar dat ik je ken heb ik je nog nooit ergens van weg zien lopen, je bent een geboren ondersteuner, je hielp toen je klein was al de peuterleidster met de baby’s heb ik gehoord. Wat is er nou zo verschrikkelijk aan het redden van mensen in nood?! Eric bender nam een grote slok koffie en zuchtte diep. Ongeloofelijk hoe halstarrig de man voor hem was! Hij kende tetsuo nu al langer dan hem lief was, sinds hun 15de waren ze bevriend, ze zaten op dezelfde opleiding en hebben elkaar op de een of andere manier niet uit het oog verloren, tetsuo was het hoofd van het crisisstation waar hij zelf ook voor werkte cs-k7 een van de grootste die er roondzweefde door het stelsel. Kom mee zei de kapitein en trok tesuo uit zijn veel te gammele bureaustoel en trok deze om met de kleine japanse man er nog in, deze maakte intiem kennis met de vloer, hoewel maar van korte duur. Bender had hem al snel opgeraapt en sleurde hem de deur door. Tetsuo bleef vragen wat er in hem was gekomen en waar ze naartoe gingen. Na lang aandringen maakte bender eindelijk geluid, pediatrie zei hij terwijl hij naar het bordje wees dat boven de deur voor hen hing, het stond er in kleurige letters. Bender maakte een galant gebaar toen hij de deur voor zijn vriend openzwaaide. Tetsuo stpate naar binnen en keek om zich heen, van verschillende kanten kwam het geluid van hartbewakingsapparatuur en andere medische toestanden aangolven, hier en daar zaten kinderen ouderwetse bordspelletjes te doen, anderen hadden de geimproviseerde knutselhoek ontdekt en waren druk in de weer met papier en lijm. Hoe vaak kom je hier wettie? Vroeg bender. Nooit antwoorde de man, En noem me niet zo, wat heb ik hier nou weer te zoeken?! Nou, bender duwde hem het vertrek door naar een afgeshermde ruimte. Dit bijvoorbeeld! Hij knielde neer bij het meisje wat hij eerder uit het ship had zien komen, ze was aan het oefenen met haar nieuwe geimplanteerde hand, er stond een bekertje met water wat ze verpulverde bij de 2de poging, de plas water voor haar bewees dat dit niet de eerste keer was, ze zuchtte. Dit is kimmie. Tenser tikte haar op haar rug en ze keek om. Tenser draaide zich even om naar tesuo. Ze is volledig doof, en aan 1 oog blind. Ze stond bij een vectorturbine toen die de lucht in ging. Haar hand ligt ergens tussen het schroot van het schip. Langzaam afgescheurd doordat ze klem zat tussen een defecte deur. Jezus prevelde testuo, hij pakte een nieuw bekertje uit een doos naast hem en overhandigde die met een clownesk gebaar aan het kind, deze pakte het zonder enige emotie aan en verpulverde het al bij de eerste poging, een diepe zucht uit de longen van tetsuo.

BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 15:39:50 
Dwerg
Dwerg

Heej Tommy,

Graag gedaan hoor :wink: . Vind het leuk om te doen en hoop dat ik je erbij kan helpen.
Inhoudelijk gezien vind ik het deel wat je nu gepost hebt echt goed. Die confrontatie met dat meisje heb je mooi neergezet.
Of een hand geïmplanteerd kan worden weet ik niet. Bij implantatie denk ik aan iets in het lichaam inbrengen en een hand zit aan de buitenkant. Hahaha, maar dat is mijn gedachtengang natuurlijk.... :lol:

Ben benieuwd wat er nog meer zal gaan komen.....Veel succes!!

Liefs,

SupernovA

BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 16:33:45 
Dwerg
Dwerg

haha, wederom leuk dat je reageert, en jah, ik heb het ff teruggelezen ene paar keer en zie dat ik ineens een heleboel fouten erin heb zitten, die niet helemaal zo horten haha.

bedoelde dus een prothese-hand ofzoiets..

BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 16:37:29 
Dwerg
Dwerg

:wink:

BerichtGeplaatst: 13-12-2005, 13:17:00 
Dwerg
Dwerg

hier vers van de pers, een hoofdstukje nummkero 2!

Hoofdstuk 2 ouwe jongens krentebrood
2 weken later.

Iedereen lag in de cap34 zijn of haar roes uit te slapen, gisteren waren ze, zoals dat voor hun gebruikelijk is op donderdagavond, naar hun stamcafé geweest op het station. De serene rust die de cap34 nu uitstraalde had niets weg van het gebruikelijke aërodynamisch geweld wat dit reddingvoertuig meestal vertoonde. De afgelopen weken waren over het algemeen vrij rustig verlopen, de berging van het enorme ruimteschip “AMCAP” was traag verlopen doordat een aantal enorme kelvinators niet makkelijk te bereiken waren, ze schoten als dolle kippen tussen het schroot door. Ook was een van de kernen van de aandrijving gescheurd, waardoor er gevaar was voor nucleaire meltdown. Maar uiteindelijk was het varkentje gewassen.
Cap had ondertussen andere zorgen.

Ergens op een groot ruimtestation had capitein bender een vergadering gehad met een aantal opgedirkte wetenschappers en directeuren, tetsuo hamaki, zijn oude vriend was ook aanwezig. De wetenschappers wisten hem duidlijk te maken dat er in hoge krinmgen werd gevreesd voor heet voortbestaan van de mensheid. Bender had hartelijk gelachen en had zich nog ene kop koffie ingeschonken. Flauwekul. De wetenschappers hadden kennelijk deze reactie verwacht en schakelden ene holoscherm in, waarop een aantal beelden werden weergegeven, een recente virusziekte op mars, die zo’n beetje de complete colonistenpopulatie had uitgeroeid. Cap wist dat dit de 2e keer was dat dit was gebeurd daar. Daarna verscheen de aarde in zijn blauwe gloed als beeld vanuit de ruimte, altijd mooi om naar je thuisplaneet te kijken dacht bender smachtend, toen het beeld inzoomde werd duidelijk dat de meeste steden gebukt gingen onder een dikke laag grijze damp. De grijze vlekken die u ziet zijn een concentratie amytheenpropyleen, dastaro-gas en een kleine hoeveelheid exo. Bender dacht na… synthetische koolzuur? We ademen onszelf daar dood? Een dikke wetenschapper knikte, en dat is nog niet alles meneer bender; er schoten in een vlugger tempo beelden voorbij. Interplanetaire oorlogen, epidemiën, psychische stoornissen, bendevorming, drugs… uiteindelijk een stilstaand beeld van de AMCAP die brandend door de ruimte zweeft. Captain bender snapte het ineens, het wordt hier te druk fluisterde hij.

Dee rest van de vergadering werd een aaneenschakeling van rampscenario’s, de wetenschappers leken zenuwachtig, en de hoogwaardigheidsbekleders begonnen onderling te kiften. Uiteindelijk was bender zwijgend opgestaan en was weggelopen. Tetsuo had hem later vanachter ene biertje uitgelegd dat er een oplossing werd gezocht voor het probleem, maar dat ze een jaar of 80 te laat zijn. Op de vraag wat bender er mee te maken had, had tetsuo mysterieus gelachen. Daar kom je nog wel achter… geef ze even tijd.

BerichtGeplaatst: 13-12-2005, 13:17:30 
Dwerg
Dwerg

wederom is opbouwende kritiek meer dan welkom!

BerichtGeplaatst: 13-12-2005, 17:56:28 
Dwerg
Dwerg

Heej Tommy,

Hier ben ik weer....met hopelijk wat opbouwende kritiek, hahahaha! Eigenlijk heb ik niet zoveel puntjes. Alleen wat typefoutjes eigenlijk....

Ik moet zeggen dat ik wel gebooeid ben door je verhaal. Wat zal er gaan gebeuren? Waar gaat dit verhaal naar toe? Wat is de oorzaak van het ongeluk? enz. enz.

Heb je de grote lijnen van je verhaal al uitgedacht of werk je hoofdstuk voor hoofdstuk, steeds voortbordurend op het voorgaande? Heb je al een plot, een eind in gedachte?

Ik kijk uit naar meer....

Liefs,

SupernovA

BerichtGeplaatst: 13-12-2005, 18:18:48 
Dwerg
Dwerg

een concreet einde heb ik niet in m'n hoofd, wel de grote lijn die het verhaal moet gaan volgen, weet niet of ik voor een "short-story" ga of een reeks gebeurtenissen.. een serie bijvoorbeeld.

BerichtGeplaatst: 14-12-2005, 17:01:51 
Dwerg
Dwerg

oke dan....Nou, ben benieuwd wat er nog meer gaat komen dan!!

Liefs,

SupernovA

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00