Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:17:04

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-06-2013, 18:16:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-06-2013, 18:01:38
Berichten: 3
Hallo ik ben nieuw hier en wou graag wat meer te weten komen over het oog met de piramide.
vandaag was ik in de tuin en op onze houten tafel is in de groot een piramide met een oog er in gekrast ?

eerst keek ik en dacht ik hu ? hoe kant dat zal vast schaduw zijn of iets, toen keek ik goed en zag ik de splinters zitten
op internet las ik zo veel betekenissen van goed tot kwaad, god, satan, zelfs geeste Demonen, noem maar op.

en van het weekend kwam een vriendin langs en op der bril stond open je derde oog ? dat herinnerde ik mij net dus.

ik heb een foto van de tafel genomen.
maar zou mij iemand hier me meer over kunnen vertellen ga ik meer tekens zoals dit zien? en wat doet het? wat heeft het te beteken.

alvast bedankt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2013, 19:48:44 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
kun je de foto eens posten?

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2013, 19:56:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-06-2013, 18:01:38
Berichten: 3
Afbeelding

dit is de foto!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2013, 21:17:33 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
de illuminatie is een bondgenootschap van meestal vrijmetselaars. ze waren actief in de 16 en 17 eeuw. de mensen in Spanje en Italie denken dat ze nog bestaan met behulp van symbolen plaatsen . die symbolen verwijzen naar een plek waar geheime vergaderingen worden gehouden. in Nederlands zijn er maar een paar mensen betrapt op een aansluiting bij de illuminatie.het zou best kunnen dat het een soort verschijning was een demon of geest, maar kan ook wel een man of vrouw zijn geweest die dacht dat dat wel een mooie plek was voor het symbool van de illuminatie. zelf ben ik nog nooit in aanraking geweest met dit soort tekens maar weet wel wat het inhoud. ben u vaker met dit soort symbolen in aanraking geweest? of heb je een vraag gesteld die onbeantwoord is gebleven r de illuminatie? dat kan er allemaal mee te maken hebben van wat er is gebeurt met de tafel. veel succes

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2013, 21:38:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-06-2013, 18:01:38
Berichten: 3
bedankt voor reageren, het is mij nooit eerder opgevallen of gebeurt ( alleen in de filmpjes gezien van Jesse Ventura) op youtube.

verder is het in mijn achtertuin dus lijkt het me erg raar als een man of vrouw dit gedaan zou kunnen hebben.
ik hoor wel vaker boven op zolder als k helemaal beneden ben in de woonkamer gestamp en geloop maar der is dan niemand. het is van hout dus ik denk dat het de buren zijn maar het klinkt recht boven me.

afgelopen weekend liep ik de trap op en hoorde mijn slaapkamer deur heen en weer gaan (het raam stond open)
toen voelde ik of er echt iets bij me was en me riep op 1 of andere manier iets tegen mij wou zeggen.
ik ben snel naar beneden gegaan. voelde koude rillingen over me heen. had erg kippenvel.

toen later vertelde ik het tegen mijn vriendin en toen we samen boven waren, toen zei ik voor de gein 'is daar iemand' wat is je naam ' dat was het er was niks en het was overdag.

toen de volgende dag stond er op een vriendin der bril die langs kwam op het montuur open your 3rd eye.

en dus vandaag zag ik het teken op de tafel dit is het hele verhaal.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2013, 21:42:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Het oog in de driehoek - tegen het boze oog.

In de culturen van Europa, Afrika, en Azie heeft men altijd in het boze oog geloofd.
Dit veroorzaakt ongeluk door de jaloezie en afgunst van anderen.
Rijke welvarende mensen worden aangespoord niet hardvochtig te zijn, maar gul aan armen uit de delen, opdat deze hun niet de vloek van het boze oog opleggen.
De zigeuners geloven dat een opvallend mooi meisje door andere moeders met het boze oog bedreigd kan worden.
Daarom geven ze de kinderen vaak een amulet dat het boze oog en dus ongeluk afweert.
De amulet stuurt slechte wensen terug naar de afzender.

Beschermt tegen.
Slechte wensen.
Jaloezie en afgunst.
Ongeluk.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2013, 14:30:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
Tut schreef:
awake999 schreef:

verder is het in mijn achtertuin dus lijkt het me erg raar als een man of vrouw dit gedaan zou kunnen hebben.


Voor bijvoorbeeld baldadige pubertjes is het erg makkelijk om in iemands achtertuin te komen (dat weet ik echt niet uit ervaring hoor, écht niet :roll: ). Persoonlijk lijkt een mensch van vlees en bloed mij een stuk waarschijnlijker dan dat een of andere geestverschijning je tafel komt bekladden.


kijk geest of demonen hebben invloed op bepaalde voorwerpen als een voorwerp als het niet op de goede manier is afgeschermd kan het zijn dat dit kan worden bestuurt door een demon of een ander iets. maar snap jou punt wel tut. zelf heb ik alleen ervaring met geesten en demonen voor de rest weet ik niet veel meer over dit soort dingen. toch wel vreemd dat er in eens een teken staat op je tafel mij nog nooit overkomen

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2013, 14:51:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
Tut schreef:
ramontimo1999 schreef:
Tut schreef:

Voor bijvoorbeeld baldadige pubertjes is het erg makkelijk om in iemands achtertuin te komen (dat weet ik echt niet uit ervaring hoor, écht niet :roll: ). Persoonlijk lijkt een mensch van vlees en bloed mij een stuk waarschijnlijker dan dat een of andere geestverschijning je tafel komt bekladden.


kijk geest of demonen hebben invloed op bepaalde voorwerpen als een voorwerp als het niet op de goede manier is afgeschermd kan het zijn dat dit kan worden bestuurt door een demon of een ander iets. maar snap jou punt wel tut. zelf heb ik alleen ervaring met geesten en demonen voor de rest weet ik niet veel meer over dit soort dingen. toch wel vreemd dat er in eens een teken staat op je tafel mij nog nooit overkomen


Mij is het ook nog nooit overkomen hoor, maar ik zou eerder zoiets hebben van 'verdorie, de jeugd van tegenwoordig toch' dan 'help, een demon!'.


klopt ben het er mee eens, maar de jeugd van tegenwoordig zijn nu sneller bang omdat er minder over wordt vertelt over dit soort onderwerpen. alleen maar enge boeken of films geven uitleg maar daar worden ze bang van.

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2013, 23:03:13 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Het geeft me geen goed gevoel. Ik vind het een raar en eng achtig teken. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een mens vragen om te kijken naar dat teken. Dat mens kan je wel zeggen of het goed of kwaad is en kan (als het echt een demon is) de demon wegjagen.

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-01-2016, 20:15:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2016, 19:17:35
Berichten: 4
Annelous schreef:
Het geeft me geen goed gevoel. Ik vind het een raar en eng achtig teken. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een mens vragen om te kijken naar dat teken. Dat mens kan je wel zeggen of het goed of kwaad is en kan (als het echt een demon is) de demon wegjagen.



Beetje offtopic, maar wat ik lees is niet goed.
Ik zou een ervaren persoon je huis eens goed flink laten zuiveren, ik weet namelijk niet hoever dit uit de hand kan lopen. Het lijkt mij duidelijk dat er 'iets' heel negatiefs in je huis rond loopt. Zuiveren lijkt mij sowieso het beste wat je kan doen...

_________________
:hart: Open your heart , and let there be light :hart:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl