Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:56:11

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Chakra openen
BerichtGeplaatst: 28-08-2014, 06:44:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-08-2014, 20:18:17
Berichten: 1
Hallo ik ben nieuw hier
En ik stuitte op dit forum om dit over chakra's
Gaat, waar ik momenteel mee bezig ben en ik heb een aantal vragen

Chakra werkboek
Reia door chakra's

Hoe begin ik met het openen van me chakra's
Momenteel mediteer ik af en toe via tonen binaurel beats wat zeg maar je chakra stimuleert in die richtingen dan begin ik willekeurig

Maar ik wil ff duidelijkheid over de volgende zaken

Ik begin vanaf de Wortel chakra en werk me zelf naar boven

1. Hoeveel tijd besteed ik aan de chakra?
2. Hoe weet ik waneer mijn chakra geopend is?
3. Stel ik mediteer dagelijks en ik ga elke chakra af hoelang heb ik dan nodig voor elk? Of moet ik me eerst focussen op 1 tot die geopend is en dan verder gaan?
4. Wat zijn de veranderingen die ik ga meemaken als al me chakras openzijn?
5. Graag zou ik enige tips willen die ik kan gebruiken voor me chakras te openen
Ik ben hier erg positief over

Groetjes :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Chakra openen
BerichtGeplaatst: 18-10-2014, 14:03:24 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Probeer je minder te focussen op het concept "chakra's" maar meer op wat ze vertegenwoordigen.
Vraag 1: Dat hangt per persoon af. Het gaat er om dat elke "chakra" vrij/gebalanceerd is.
Vraag 2: Is niet echt relevant. Per persoon zou je kunnen zeggen dat één chakra meer open is en de andere chakra meer gesloten. Stel jezelf eerder de vraag of je je goed voelt bij hetgeen de chakra vertegenwoordigt. Bijvoorbeeld de 2e chakra (sacraal), heb je het idee dat je emoties stabiel zijn? Sta je open in situaties om echt te voelen wat zich aandient? Sluit je jezelf niet af tegen emoties? Daartegenover; Trek je niet teveel aan qua emoties van anderen?
Remember: Het is geen wedstrijd waarbij je gaat vergelijken met anderen. Wees volledig eerlijk tegen jezelf. Het gaat om jezelf. Volg de concepten waarbij je dissonantie ervaart, je komt er vanzelf achter waar nog werk te doen is.
Vraag 3: Uit de vorige antwoorden kun je misschien wel opmaken dat het niet zo werkt. Je wilt waarschijnlijk een bepaalde houvast krijgen - hieruit kun je misschien zelf wel opmaken waar je werk te doen hebt? - maar die krijg je niet. Er is geen enkele autoriteit in de wereld die kan vaststellen wat het beste voor je is. Werk aan het besef dat de enige autoriteit over jou in de wereld jijzelf bent.
Vraag 4: Dat moet je zelf gaan merken. Dit zal verschillen per persoon. Vraag jezelf af wat jij er zelf uit wil halen. Stop met afkijken bij anderen wat hun verlangens en begeertes zijn en ga nadenken wat jij zelf wilt. Wat vervult jou? En waarom wacht jij op anderen om dit voor je te bewerkstelligen? Opportuniteiten komen vanzelf als jij bezig bent je begeertes aan te trekken, maar je zult zelf de opportuniteiten moeten aangrijpen.
Vraag 5: Probeer je minder te focussen op de volgorde van chakra's openen, tenzij dit natuurlijk voor je werkt, doe je eigen onderzoek. Ga actief op zoek en sta open voor de mogelijkheden. Vaak dienen opportuniteiten zich niet aan in een vorm die je had verwacht. Dus hou je ogen open.

Groetjes en veel plezier met je pad!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl