Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:40:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27-08-2005, 00:26:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-08-2005, 14:09:54
Berichten: 200
Locatie: Enschede
Ik heb altijd veel druk op mijn derde oog.

's Middags heb ik er wel eens last van. Zo had ik dat bijvoorbeeld laatst terwijl ik over een festival terrein liep (beetje hippie/chill achtig festival, moet ik toegeven).

's Avonds wordt het soms zo erg dat ik al mijn kracht er in stop. Ik maak er een gezicht bij alsof ik iets heel hard moet drukken. Ik druk mijn ogen zo hard mogelijk dicht.

Ik heb echt geen flauw idee wat de betekenis hiervan is en of dit goed voor mij is. Ik laat het altijd maar toe maar heb er verder geen bepaalde gevoelens bij. Voor de rest heb ik nog weinig gelezen over de chakra's en hun functie. Ik zal hier binnenkort eens een boek over zoeken in de bibliotheek..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-08-2005, 17:24:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2005, 13:59:16
Berichten: 296
Locatie: Hengelo (o)
Hoi,
Ik las jou verhaal en dat kwam mij erg bekend voor....
Ik heb vaak als ik mij in grote groepen (verjaardagen, concerten etc.) begeef ook last van mijn derde oog. Ik heb daar nog steeds geen verklaring voor, ik denk altijd dat de indrukken (verleden, en pijntjes) van de mensen mijn teveel worden.
Maar voor een andere uitleg houdt ik mij aanbevolen.. Ben wel benieuwd wat dit kan zijn.

Liefs Frizzle :kiss:

_________________
De wereld draait..............................
Ik StUiTeR :-D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-10-2005, 15:58:10 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Als je ergens last van hebt (dus echt hoofdpijn krijgt enzo) waarom zou je het dan toelaten?

Tipje: Goed aarden en afsluiten in ruimtes waar veel mensen zijn. Verder oogcontact met mensen zoveel mogelijk vermijden, zonder onbeleefd te zijn natuurlijk :lol:

Door de ogen haal je zoveel info binnen, dat dat misschien teveel is, zeker op feesten enzo... Te veel mensen en info in te weinig ruimte ;)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-06-2010, 09:28:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-04-2010, 16:45:34
Berichten: 7
Locatie: Belgie
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt,
ik heb er nog maar pas last van , maar nu ik erover nadenk heb ik dit al veel langer,
vooral als je in mensen hun ogen kijkt, dat doet pijn en kriebelt bij mij,
ze zeggen ook dat je dan in een spirituele groei zit..
je kunt het reinigen door een bergkristal erop te leggen.

groetjes
lostsoul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2011, 14:57:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:45:06
Berichten: 1
ik heb ook vaak last van mijn derde oog chakra, ben daarvoor ook naar een dokter geweest hij zei dat het gewoon hoofdpijn was, maar toen ik de week daarna met mijn coven bij een kwam wist mijn hoge priesteres mij te vertellen dat dit vaak voorkomt bij mensen die veel nadenken over bepaalde onderwerpen. ze zei mij ook dat ik een keer goed moest mediteren en ook met een bergkristal het moest zuiveren.

nu een aantal maanden later merk ik gewoon dat ik er veel minder last van heb.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-01-2011, 23:06:11 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Toevallig gebruik ik al een tijdje bergkristal en dit werkt bij mij in ieder geval erg goed.

Het creëert ook een soort rust... het lijkt te werken als een soort antenne. Wát je binnenkrijgt, komt helder binnen.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2011, 16:36:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-02-2011, 16:32:12
Berichten: 1
ik heb al sinds mijn 9de last van een drukkend/jeukend gevoel bij mijn derde oog die ik zelf omschrijf als 'kriebels'. (ik ben nu net 21 geworden) Ik heb ook een lui oog gehad vroeger en dacht dat het daar mee te maken had. Maar door mijn moeder zie zelf ook spiritueel is aangelegd, had ik al wel het idee dat het wat anders was.

De laatste paar maanden worden de kriebels veel erger en denk ik er ook steeds vaker aan, en stel ik mezelf allerlei vragen. Ik had dit nog nooit gegoogled, maar besloot dit vanmiddag toch maar eens te doen.
En ik was eigenlijk heel erg verbaasd dat er meer mensen zijn die dit hebben en dat het echt iets is, en dat ik het niet verzin.

Ik ben zelf onbewust bang voor wat ik eventueel kan met deze kriebels en denk dat ik daarom nog nooit echt iets noemenswaardigs heb gezien. Ik ben wel heel erg benieuwd wat dit betekent voor mij, en probeer daar nu achter te komen..

Benieuwd naar reacties!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl