Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:02:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: transformatie naar 13 chakra's
BerichtGeplaatst: 19-07-2006, 14:08:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
in het nieuwe tijdperk (aquarius) zullen we volgens veel mensen gaan beschrikken over niet 7 maar 13 chakra's dit zijn ze:

1) wortelchakra (stuit, wervelkolom, nieren, bijnieren): fysieke bestaanswil, de oerbron, overlevingsdrang

2) heiligbeenchakra (geslachtsorganen, hormonen): vitalieit, seksuele expressie, grondsteun, beweging

3) zonnevlechtchakra (spijsvertering, maag, darmen, lever, spieren, motoriek) : onrijpe emotionele energie, persoonlijke macht, begeerte

4) miltchakra ( milt, beenmerg, bloedplaatjes): onderscheidingsvermogen, vermogen tot overgave

5) hartchakra: liefde, dienstbaarheid aan de medemens, medeleven met anderen

6) thymuchakra (tussen hart- en keelchakra thymusklier, afweermechanisme, weerstand): de poort tot kosmische mens in u vermogen tot het uitvoeren van de universele taken

7) keelchakra (stem): creativiteit, zelfexpressie, helderhorendheid

8) kosmisch doorstromingschakra (onderlinge afstemming van de organen): vertaalt de goddelijke doorstroming, zet deze om in een lager strillingsgetal om hem geschikt te maken voor de stof

9) hypofysechakra (ogen, oren, neus): (kosmisch) inzicht, helder zien

10) epifysechakra ( epifyse en diens spirituele hormonen): de zetel van de mystieke vermogens, toegang tot de Akasha van het Leven, innerlijk schouwen

11) kruinchakra (hersenen, zenuwstelsel, geheugen): transcendentie, bovenbewustzijn, spirituele bestaanswil

12) transformatiechakra (lymfestelsel, slijmvliezen, celwerking): het toelaten van van verandering (genade), vermogen tot transformatie, neutralisatie van karma

13) transmutatiechakra ( samenhang in het lichaam, bind- en steunweefsel): het scheppende vermogen van de mens, vermogen tot transmutatie (hercreatie)

_________________
Love is a Verb!


Laatst gewijzigd door Karjava op 20-07-2006, 14:03:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2006, 18:17:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Mooie informatie,
er zijn echter 22 chakra's, de transcedente chakra's, die zich niet in ons lichaam beivnden maar boven en beneden ons lichaam, van het hart van meoder aarde tot aan de centrale zon...heb nu weinig tijd, maar zal het zo spoedig mogelijk verder uitleggen,
namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2006, 10:20:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
En waarvoor wilde je deze informatie gebruiken, Karjava?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2006, 14:02:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
flowwhenyouknow schreef:
En waarvoor wilde je deze informatie gebruiken, Karjava?


wat dacht je van mischien plaatsen van informatie voor mensen die er mischien niets van af weten?

@pat ik wacht geduldig

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2006, 16:33:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Nou als reactie op vorige bericht heb ik nu iets meer tijd...

Vroeger werd er altijd geleerd dat er 7 chakra's zouden zijn, in de yogaleer is dat ook voor zeer lange tijd zo geweest.

sinds een al langere tijd is bekend dat het er niet 7 maar 12 zouden zijn.

Dit noemen ze de krachtcentra van ons systeem.
Nu, inmiddels ook alweer een hele tijd is bekend dat er 22 chakra's zijn, echter zijn er 12 chakra's die zich in ons lichaam bevinden, en nog 5 chakra's boven ons tot aan de centrale zon (sirius) en 5 beneden ons tot aan het hart van de aarde...(kristallen hart van moeder aarde ...symbool hiervoor is de white dessert in egypte)

Deze transcedente chakra's zijn voor mij nog niet heel veel over bekend, wel weet ik dat ze in verband staan met de heilige geometrie in ons systeem (denk aan merkaba,merkiva) en dat ze "goddelijke" kwaliteiten activeren, ze zijn dus nog voor velen niet bereikbaar, de mensen op aarde die dit wel al hebben mogen activeren die ook zeer bekend zijn en waren zijn onder andere Sai baba, moeder Amma, de dalai lama en ga zo nog maar een tijdje door.

Ze zijn bij ons allemaal aanwezig, de vraag is alleen wanneer mag je ze activeren, dit is iets wat ook nog in mijn toekomst ligt en dus kan ik er niet veel over vertellen wat ze precies met ons doen.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is, kijk anders eens via google of er iets te vinden is over het 22-delig chakra systeem, dit omdat ik op het moment een opleiding volg waarbij mij ook geleerd is dat we 22 chakra's in ons systeem kennen, en niet 12 zoals ik eerst dacht.

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-07-2006, 10:19:52 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Karjava schreef:
flowwhenyouknow schreef:
En waarvoor wilde je deze informatie gebruiken, Karjava?


wat dacht je van mischien plaatsen van informatie voor mensen die er mischien niets van af weten?

@pat ik wacht geduldig

Wel, ik ben een voorstander van het praktiseren van kennis, maar ik zou niet weten wat ik met deze kennis moet doen. Voor hetzelfde geldt zijn er 50 chakra's...
Bovendien zijn de 7 chakra's ook te voelen. Althans ik voel ze. Wat jij beschrijft als het wortelchakra en het heiligbeenchakra, staat voor mij grotendeels gelijk aan het basischakra.
Ik voel echter niet dat ik een wortelchakra en een heiligbeenchakra heb, dus het komt niet overeen met wat ik voel.

Ik vind het nogal gemakkelijk om te zeggen: "hey, er zijn eigenlijk twaalf (of twintig) chakra's!", terwijl om de 7 chakra's vast te leggen en info over te verzamelen een duizend maal zo lang tijdsbestek overheen is gegaan.

Met andere woorden dit soort informatie kan je niet voorspellen. Je moet het eerst waarnemen en dan kan je het aan anderen uitleggen. Theorieen zijn interessant, maar het is nooit praktisch. Je laat altijd bepaalde aspecten buiten beschouwing.

Dat is wat ik er van vindt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-07-2006, 10:46:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Nou, flow, feit is dat er wel degelijk een stuitchakra en een heiligbeen chakra is, deze 2 chakras kun je met elkaar verbinden door een energetisch kanaal tussen beide te openen, als ze goed ontwikkeld zijn kun je zowel de stui als de heiligbeenchakra afzonderlijk voelen...dit om even als voorbeeld te nemen.

Verder zijn er voor 7 chakra's net zo lang onderozoeken geweest als voro de 12 als wel voor de 22, in oude geschriften wordt ook gesproken over de heilige geomterie, en de daaraan verbonden stralen en chakra's.

Feit dat jij ze niet voelt, wil niet zeggen dat ze er niet zijn, de chakra's die zich in ons lichaam bevinden zijn allemaal voelbaar.

Plus dat je aan deze theorie wel degelijk heel veel hebt, zolang je jezelf er maar in durft te verdiepen, er bevinden zich overal blokkades die zomaar kunnen ontstaan, en dan is het toch wel erg handig als je weet in welke chakra je mag werken voor jezelf.

Ieder zijn mening, maar karjava zet hier wel degelijk hele goede informatie neer.

Zonnige dag verder,

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-07-2006, 13:10:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
@flow:

gebruik je verstand nou is het is een proces waarin je ze gaat voelen net als het proces naar 2012 dat jij het niet voelt hoeft niet te betekenen dat ik ze niet voel of andere!! gebruik dat verstand nou is man en haal die plank voor je kop weg!!

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-07-2006, 14:14:20 
Offline
Nimf
Nimf

Lid geworden op: 21-12-2004, 17:43:28
Berichten: 861
Locatie: Amsterdam
Okay lieve mensen,

even voor alle duidelijkheid nog eventjes:

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

Bij problemen hoor ik het wel.

groetjes,

Thierry

p.s. theorien over chakra's zijn altijd welkom om over te discusseren ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Energy Centers
BerichtGeplaatst: 01-08-2006, 19:55:10 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Onderstaand de info van Elias.

De "regional area's" die genoemd worden, zijn niet fysieke gebieden. Het fysieke is Regional Area 1. Twee is de niet fysieke evenknie zeg maar. De omzetting van niet fysiek naar fysiek. Drie is het overgangsgebied na overlijden. Je hebt ook nog gebied vier die weer het voorportaal is met alle andere (lees heel veel) gebieden die bijvoorbeeld niet fysiek gefocused zijn.

Afbeelding

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-08-2006, 00:53:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Lieve mensen,

Deze informatie ter verduidelijking van het bestaan van 22 chakra's in ons systeem.
Bij deze lieve mensen volg ik zelf cursus op het moment, en ik ben erg blij dat dit een toch enigszins volledige kijk geeft op ons systeem...

Vragen naar aanleiding hiervan natuurlijk altijd welkom...we izjn immers op een forum waar gediscussieerd behoort te worden!!!

Het 22 delig Chakra systeem

Al verschillende jaren weten of voelen veel mensen dat ons chakrasysteem nog steeds in een ontwakingsproces verkeert. Na het activeren van de Aquarius chakra’s zagen wij energiepoorten in prachtige Lichtkleuren activeren tijdens het prepareren van onze Energies. Vijf energiepoorten bevonden zich, onder ons fysieke lichaam, tot diep in Moeder Aarde en vijf energiepoorten bevonden zich super hoog, boven ons fysieke lichaam, in de Kosmos.

Net zoals wij vaker waarnemen dat de Merkaba activeert, bij hen die voor een langere tijd onze Energies innemen, zagen wij ook dat de energieën van deze 10 energiepoorten regelmatig voorzichtig contact proberen te maken met chakra’s die ons fysieke lichaam voeden. Vanaf 2002 weten Mark en ik dat deze energiepoorten, de chakra’s zijn die Jhadten Jewall activeert tijdens Lichtstad activaties.

Nu na de Harmonische Convergentie die plaatsvond, in de nacht van 8 op 9 november 2003, kunnen Mark en ik pas echt goed begrijpen waarom wij de laatste jaren Energies hebben mogen maken, die deze chakra’s bij bepaalde groepen al activeren. Zeker valt het uitwerken van een workshop betreffende het herinneren en activeren van deze chakra’s nu op zijn plaatst.

Dat toeval echt niet bestaat is weer opnieuw bevestigd geworden, door het voor de eerste keer mogen geven van deze workshop op 31 oktober in Alkmaar, tijdens de sterke voortrilling van de Harmonische Convergentie.

Absoluut bijzonder is dat wij in september een groep hadden, die vroeg of het niet mogelijk zou zijn, i.v.m. tijdgebrek, om hun verdiepingsworkshop op zondag te plannen. Bij uitzondering hebben wij toegestemd en naar veel “agenda raadplegen” plande wij deze workshop in het weekend van 7,8 en 9 november, zonder stil te staan dat het tijdens het plaatsvinden van deze unieke constellatie onderling de planeten zou zijn! Toeval?



Het ontwaken van het 22 delig chakrasysteem
Net zoals een groot gedeelte van onze hersenen en ons DNA nog “slapend” is, is ook eeuwen lang ons chakrasysteem “ slapend gehouden”.

Totdat in de nacht van 16 op 17 augustus 1987 de planeten op één lijn stonden en een poort opende voor de mensheid om doorheen te stappen naar het pad van bewustzijnsgroei. Velen vermoeden dat dit het begin van het Aquariustijdperk is.

De kosmische frequenties van de Harmonische Convergentie, onderling de planeten die nacht, activeerde bij grote groepen mensen wereldwijd het “ontwakingsproces” van 5 extra hoofd chakra’s, buiten de 7 hoofdchakra’s om, die mede verantwoordelijk zijn voor het psychische en fysieke welzijn van de mensheid. Door het weer ontwaken van de “Aquariuschakra’s” heeft de mensheid de mogelijkheid gekregen om het trillingsniveau van zijn bewustzijnslagen naar een hoger niveau van bewustzijn te brengen. Sindsdien is de spiritualiteit onder de mensheid groeiend en kunnen velen zich weer herinneren wie zij zijn.

Anderzijds veroorzaakt dit transformatieproces bij vele mensen fysieke klachten en zeker vermoeidheidssyndromen.Tijdens onze workshops gaan wij hier dieper op in. Beknopte informatie vindt u op onze website http://www.cosmicflower.nl onder het artikel: Het transformatie proces.
Om het “ontwakingsproces” mogelijk te maken ontvangt de mensheid veel hulp van Lichtwezens, o.a. via hun kristallijnen Lichtcodes in de Cosmic en Flower Energies. Bovendien zijn de frequenties gestuurd vanuit de Kosmos zeer behulpzaam in dit proces. Om het geheel begrijpelijker te maken, nemen we alleen voorbeelden van de kosmische frequenties van de laatste 7 maanden!

In de meimaand van 2003 werden zeer hoge transformerende frequenties naar de naar de aarde gezonden vanuit de planeet Nibiru. Eens in de 3600 jaar komt de planeet Nibiru in de kosmische baan ons Zonnestelsel binnen.

Uit de geschiedenis van de aarde blijkt dat deze planeet een grote invloed uitoefent op het leven hier op aarde. Net als de Maan heeft Niburi de kracht, om de kern van alles hier aarde aan te trekken, zo ook de onbewustzijnslagen van de mensheid.

De energie van Niburi haalt “schaduwkanten” naar boven die zich in de kern van ons onderbewuste bevinden. Wereldwijd hebben veel mensen hierdoor onverklaarbare onrust en angstaanvallen ervaren afgelopen voorjaar en zomer. Niburi vraagt ons, om een eigen confrontatie aan te gaan en “schaduw” gevoelens te onderzoeken, zodat wij bewust kunnen worden van onze “schaduwkanten” en hierdoor leren welke stukjes wij in onze persoonlijke ontwikkeling mogen veranderen.

De Volle maan van 13 juli om 21.21 uur was zeer krachtig en ondersteunde zowel het geestelijke als energetisch uitzuiveringsproces betreffende onze schaduwkanten.

De ster Sirius opende op 23 juli 2003 een poort, die een nooit eerder geziene kans activeerde om ons bewustzijn te ontwikkelen naar een nog hogere frequentie. In het oude Atlantis werden de “mysteries” gebaseerd op informatie, doorgekregen van de Meesters van Sirius. Na de val van Atlantis werden de Sirische mysteries verspreid in het oude Egypte.

Sirius is het thuis van het Christusbewustzijn. De term Christusbewustzijn houdt in, dat men zich mag gaan herinneren dat de mens naar gelijkenis van Jezus de Christus geschapen is en dus in staat is zijn pad te bewandelen. Sirius is altijd al een spiritueel prototype geweest voor de aarde en speelde een vitale rol in de vroege aardse evolutie. Spirituele energie stroomt van Sirius uit naar de Hart van onze Zon en stroomt verder door naar de Aarde door middel van de Zonnestralen.

Door de straling van Sirius, via de Zon, kregen we de kans om slapende DNA codes te openen. Dit “ontwaken” gebeurde collectief in het cellulaire geheugen van alle mensen. Deze Cellulaire herinneringen werden vastgehouden in een Kristallijnen code, in de vorm van een tetraëder die in iedere codon (codon is een combinatie van drie basen die samen de code voor één aminozuur vormen) van elke DNA streng bestaat, in elke cel van het lichaam.

Het sterrenbeeld leeuw stond ook nog eens in Mercurius op 13 juli en pronkte tot 30 juli. De resonantie hiervan is o.a. communicatieprocessen aansturen.

Op 8 Augustus 2003 kregen we door de sterrengroepen Tweeling, Lyra en Auriga weer een unieke kans om door een nieuwe poort van versnelde transformatie te stappen. Dit was een natuurlijk ontwaken van Lichtcodes, die ons helpen om onze Akasha kronieken ( ons kosmisch geheugen) te herinneren.

De Tijdspoort die opende op 12 augustus 2003 maakte het ook weer mogelijk dat het licht van nieuwe kennis in de codons van een slapend chromosoom kan ontwaken. Hierdoor zullen velen hun helderziendheid weer kunnen herinneren.

Al deze energieën die het celgeheugen activeren straalde coderingen uit tot 9 november 2003 om ons tegemoet te komen. Ze nodigen de mensheid uit om zijn bewustzijn verder te laten “ontwaken”.
Kennis die stilletjes op deze tijd heeft zitten wachten.

De hierna volgende grote aanmoediging die wij mochten ontvangen vanuit de kosmos, was een zeldzame Galactische uitlijning onderling 6 planeten. Deze vormde samen het symbool van de Stertetraéder. Als je nog niet bekend bent met de Stertetraéder denk dan maar aan het teken van de Davidster, deze ziet hetzelfde eruit. Dit wordt De Harmonische Concordantie genoemd.

de Grote Harmonische Concordantie lijnde zich uit net voor de volle maan, in de vroege avond van 8 november 2003 en werd verbonden door de volle Maansverduistering in de nacht van de 9de november 2003

John Mirehiel, de eerste ontdekker van deze constellatie, schrijft het volgende in zijn artikel: “De Grote Zeshoek in de astrologie betekent een wederzijdse en onbelemmerde stroom van energie tussen de 6 planeten. Bovendien zal de stroom van energie tussen ieder van deze zes planeten nog een energie ontvangen van twee andere planeten en een krachtige vortex creëren, een vortex die om de 6000 jaar voorkomt. Buiten het fenomeen van de Davidster in de Hemel, hebben we te maken met een volle Maan eclips”.
Ik zal vervolgens even kort uitleggen wat de planeten die zich uitlijnde voor ons kunnen betekenen:

De uitlijning stond als volgt: de Zon, onze levensgever, activeert de scheppende zelfverwerking in de mens. Hij staat o.a. voor levenskracht, verlichting en heling.

De Maan, net zoals de vrouwelijke cyclus loopt haar cyclus over 28 dagen Zij is verantwoordelijk voor de wisseling van eb en vloed en bestuurt de levenssappen van de natuur en de mensheid. Iedere maanstand heeft zijn eigen werking. Tijdens volle Maan zijn veel mensen overvloedig voorzien van energie. Het feit dat een totale Maaneclips bij deze uitlijning werd gevoegd liet de potentiële mogelijkheid zien van de heelwording tussen de Ziel en het ego, de integratie van de Ziel met de persoonlijkheid.

Mars, onze rode planeet, staat o.a. voor de wil tot zelfrealisatie, doorzettingsvermogen en dadendrang.

Saturnus geldt in de astrologie als de karmische planeet, en zorgt ervoor dat wij met de consequenties van onze daden geconfronteerd worden.

Jupiter is de wegwijzer naar hogere inzichten, hij staat o.a. voor filosofie, religie, moraal en ethiek. Zijn plaats in geboorte horoscopen geeft o.a informatie over hoe men het beste zijn horizon kan verruimen.

Chiron is de innerlijke leidsman, die licht in de duisternis brengt.
Hij ontwikkelt een positief collectief bewustzijn en de noodzakelijke omwenteling voor een vredige en zekere toekomst van de mensheid.

De Stertetraéder/Davidster uitlijning activeerde, net zoals de coderingen van Sirius op 23 juli, collectief een cellulaire codering waardoor een gedeelte van het slapende DNN weer kan ontwaken. Bovendien activeert deze trilling, bij de ontwaakten personen van de “ eerste groep” in 1987 waarbij de “ Aquarius chakra geintegreert zijn, opnieuw weer slapende chakra’s.

Door deze hoge kosmische frequenties van 8 en 9 november 2003 krijgt de mensheid collectief dé unieke kans aangeboden om zich nog meer te verhogen in zijn bewustzijn. Het moment van de Harmonische Overeenkomst wordt gezien als hét teken van de tijd waarin de massa van mensen zal ontwaken tot hun Goddelijke Oorsprong. Zelfs kritische mensen zullen de komende jaren nieuwsgierig worden!

Bovendien kunnen dankzij deze hoge kosmische frequenties kunnen nu ook de 5 Aardematrix- en 5 Kosmische transpersoonlijke chakra's of energiepoorten ontwaken. Kwaliteiten van deze 10 transcendente chakra’s vallen samen met 10 Sefira of Sefirót van de levensboom zoals bekend uit de Kabbala. (Sefire/Sefiót zijn de sferen van de eigenschappen van de Elohim die het Universum leiden).

We komen allen uit dezelfde Bron en wanneer de Kosmos een collectieve weg opent voor de mensheid om zichzelf weer te herinneren zal hij ingeslagen worden. Of men het nu bewust ervaart of niet, we kunnen ons niet ontdoen van wie en wat we waren tot aan deze dag, maar we kunnen toestaan dat de uitlijning van deze Harmonische overeenkomst ons een richting aanduidt die ons naar huis zal leiden, naar de oorspronkelijke Grootheid die we zijn!

De frequenties van deze prachtige zeldzame Galactische Uitlijning zal nog lang natrillen en zich verder opbouwen door de Zonneclips op 23 november en de Zonnewende van 21 december 2003

Informatie betreffende onze 12strengs DNA en 10 transcendente chakra’s activatie workshop kunt u vinden onder de link cursussen

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-08-2006, 01:59:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Dit verhaal is echt koeterwaals voor mij. Misschien dat mijn verhaal dan ook koeterwaals is voor anderen, maar er wordt in het stuk met zo veel termen gesmeten zonder dat ik er een samenhang tussen ontdek.

Wonen de lichtwezens bijv. op Nibiru?
Zijn er naast de meesters van Sirius nog meer meesters of zijn dat ook een soort lichtwezens en eigenlijk dus hetzelfde?

Wat is Jhadten Jewall en wat zijn Lichtstad activaties?

Wat is het verschil tussen: "Grote Harmonische Concordantie", "Harmonische Convergentie" en "Harmonische Overeenkomst". Want ik neem dat dat er is anders zou toch wel steeds dezelfde term gebruikt worden?

Geef mij maar een uitleg die stelt dat een aantal families van bewustzijn besloten hebben om een verandering van richting door te voeren en dat de mens gestimuleerd wordt dat eigen te maken. Dit doormiddel van het oefenen van al je zintuigen zodat je een link kunt leggen tussen wat je intenties zijn en wat je om je heen creeert.

Je energiecentra's spelen hierin een belangrijke rol omdat via hen en al je zintuigen communicatie plaatsvind met de rest van je eigen familie-bewustzijn.

Daarnaast zijn de WTC- en de Tsunami-gebeurtenissen bijvoorbeeld uitvloeisels van deze verandering; bestaande structuren veranderen en dat gebeurt in golven.........er vind polarisatie plaats (religieus vs niet religieus).

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:

* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).

* Notice and act to your impulses (ingevingen).

* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-08-2006, 09:36:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
De uitleg van harmonische convergentie, harmonische overeenkomsten e.d. wil niks anders zeggen dan dat al wat gebeurt, in harmonie plaatsvindt, er worden geen constante discussies en speculaties onderling gevoerd.

Alles gebeurt in harmonie.

Ik ben zelf (nog) niet aanwezig geweest bij een lichtstad activatie, dat komt voor mij in November. maar ik kan vertellend at het een samenwerking is tussen de kristallen en mineralen uit de aarde en de stand van de planeten.
Door deze samenwerking tussen kosmos en schatten van de aarde komen er energieen vrij, deze zorgen dan weer voor een bepaalde bewustzijnsverandering onder de gehele aardse bewoners.

Over de lichtwezens van de lichtwereld:
Er zijn zo ontelbaar veel lichtwezens, je kunt ze niet onder een naam zetten, er is een lichtwereld en daarin zijn alle lichtwezens vertegenwoordigd...De enige reden dat ze zich in een lichaam tonen en een naam aannemen is omdat ze anders voor ons onbereikbaar worden, omdat wij via namen roepen, je kunt niet zomaar zeggen: "lichtenergie, heb je zin om even n theekransje met me te hebben?"

Over deze ervringen, deze zijn niet mijn eigen ervaringen, ze werden mij verteld en dit is de achtergrond van het waarom achter de 22 chakra's...waar het hier in eerste instantie om ging.

Zoals je zelf al zei, de informatie kan veel mensen verward maken, maar aan de andere kant is het voor mensen die zich er in willen verdiepen, wel een mogelijkheid om dat via deze informatie te doen.

(de vrouw die deze informatie verstrekt is afgestudeerd therapeute in verschillende takken, en zij weet erg veel van astrologie en DNA structuren, mineralen/kristallen, energieen enz enz.

Zij heeft de taak om energies te mogen prepareren om de wereld mee te helpen naar de volgende dimensie.
Over deze energies wordt veel gesproken, omdat ze werkelijk een heel groot effect hebben op ons.

De wetenschap doet er een beetje spooky over, maar ze kunnen niet weg onder deze informatie omdat het voor hun een interessevlak is waar zij zich niet met bewijzen kunnen manifesteren.

Dit als bekrachtiging dat de vrouw waar deze informatie vandaan komt, wel degelijk weet waar zij mee bezig is, en dit ook op een zuivere manier doet waar ik erg over te spreken ben.

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-08-2006, 11:32:51 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Ok, ik ben het met je eens dat het een kwestie is van weten wat de termen betekenen. Toen ik het stuk de eerste keer las, werd ik bijna een koeterwaal, maar nadat ik het enkele keren doornam, zie je toch ook een aantal verbanden.
Als ik een beetje de grote lijnen begrijp dan wordt een poging gedaan om specifiek de veranderingen te verwoorden waarmee collectief ingestemd is en hoe dat geintegreerd is bij de mens. Dat is vrij specifiek lijkt me.

Een poging tot koppeling:
Het heelal is symboliek voor "al wat is" (de goddelijke oorsprong) en Niburi is dan een specifieke plek binnen "al wat is" vanuit waar de verandering geinitieerd is. De meesters van Sirius, de lichtwezens, zijn dan de bepaalde families van bewustzijn die ik (lees Elias) noem(t).

Ok, de boodschap is hetzelfde alleen ik verbaas me er toch over hoe zeer verschillend het uitgelegd wordt. Maar goed, dat geeft maar aan hoe verschillend onze percepties zijn............ieder zijn meug..........

Alhoewel ik wel benieuwd ben naar het onderzoek van de schaduwkant zoals dat gesteld wordt. Los van het woord schaduw (dat doordrenkt is van de dualiteits overtuiging goed-slecht) lees ik bij Elias dat dit juist de kern is van het vermijden van trauma die deze verandering te weeg kan brengen bij sommige. Onderzoek naar jezelf hoe je overtuigingen kunt neutraliseren en hoe ze je werkelijkheid creeeren. Dat lees ik nergens.

Dat er een hele harmonische afstemming plaatsvind tussen hemellichamen, lichtwezens, DNN, codons en dat er tijdspoorten werden geopend enzo dat geloof ik best, maar mij gaat het erom hoe de mens in relatie met dit alles staat met de beroemde kreet: "je creeert je eigen werkelijkheid". Het stuk haalt dit niet aan en het lijkt nu net alsof ons dit allemaal overkomt en dat wij zelf er niks mee van doen hebben gehad.............

Groet,
Thijs


_________________
It's all about communicate with yourself:

* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).

* Notice and act to your impulses (ingevingen).

* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-08-2006, 00:21:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Ik begrijp je visie...

De activaties door de standen van planeten, die kunnen wij niet beinvloeden, het alleen wachten tot er weer opnieuw zon stand komt telkens weer, en dat legt deze vrouw vast in haar energieen.

Wij kunnen hierin niet sturen net als dat wij de natuur niet kunnen sturen, al zouden we dat soms willen.

Lichtwezens zijn op de hoogte van deze standen en welke energieen vrijkomen, zij waarschuwen hiervoor welke energieen dat zullen zijn, en daar hebben wij geen invloeden op, het geeft ons enkel en alleen mogelijkheden te transformeren door middel van deze activaties in het AL.

Ik begrijp verder even niet precies wat nog meer je vraag is? het is al wat later daarom sorry.

Hoor het wel

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl