Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:54:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 12-08-2006, 18:08:49 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-07-2006, 16:51:46
Berichten: 106
Ik voel me zo moe en leeg van binnen.
Afgelopen donderdag had ik mijn reiki oefenavond. Meditatie en iemand behandelen, ging goed. Ik had koude handen en Janne zei... ben je met je hoofd bezig. En ik besloot mijn ogen dicht te doen en gewoon reiki te geven.
Mijn handen werden toen een beetje warm. Had haar bedankt ervoor. Ik was idd met mijn hoofd,gedachten, bezig.
Daarna was er nog tijd om iemand een speed reiki behandeling te geven op de rug. En na 1 minuut ging ik weer huilen. Dit heb ik vrij vaak op de oefenavonden.
Jackie nam me apart en vroeg wat er was. Ik zei het laatjste stukje moet ik loslaten.
Ik kreeg reiki van haar, maar Peter pastte ook pranic healing toe. Wat ik fijn vond.
De anderen gingen gewoon door met behandelen. Toen hun waren uit behandeld, kwamen er nog 4tal handen op me. Wat ik fijn vond.
Peter trok een stevig koord uit mijn zonnevlecht denk ik. En behandelde mijn andere chakra's.
En nu, ik voel me moe en leeg van binnen, helemaal leeg. Een leegte....

xxx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 13-08-2006, 11:00:12 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2005, 13:10:32
Berichten: 1363
Heej, :)

Een moe en leeg gevoel heeft met je 1e chakra te maken. Maar je schreef dat ze al je chakra's behandeld hadden, dus dat vind ik vreemd. Misschien meer letten op je 1e chakra? meer aarden? Zonnevlecht chakra is waar indrukken binnenkomen (verklaart misschien dus het huilen), klinkt dus logisch dat ook daar naar gekeken werd. Het zonnevlecht en hartchakra zijn met elkaar verbonden, en hebben dus te maken met de indrukken die binnenkomen en hoe je met die indrukken omgaat. Hoe je ze verwerkt. Maar het is heel belangrijk dat je goed geaard bent (1e chakra) en niet alleen aan de andere chakra's werkt/ behandeld wordt.

Sterkte & liefs, Deniece!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 13-08-2006, 15:25:01 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-07-2006, 16:51:46
Berichten: 106
Ze hebben mn zonnevlecht goed behandeld, daar voelden ze een stevig koord. En ik heb nu een leegte in mezelf... Ik weet waardoor het komt.

xx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 14-08-2006, 13:40:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2006, 01:49:27
Berichten: 97
Degene die jou behandeld heeft zal waarschijnlijk deze energie die aan jou toebehoorde hebben weggenomen, je zonnevlecht is immers je toegangspoort van en naar andere wezens, hierdoor voel je alles, komt energie vrij, en geef je ook energie weg en neemt die op met hulp verlening e.d.

mijn gevoel zegt me dat deze persoon die jou behandeld heeft, ook je energie heeft weggenomen,vind het in de eerste plaats al niet slim dat mensen aan chakra's gaan zitten, daar zitten leerprocessen in, als er een blokkade op die betreffende chakra aanwezig is, dan is die aanwezig met een reden, haal je de blokkade weg, dan heb je diezelfde blokkade 2 dagen later weer op je systeem, net zo lang tot jij zelf in je leven door dat stuk waar die blokkade op zit, heengegaan bent.

mijn conclusie is: deze persoon heeft jouw energie weggenomen en daarmee een leerproces, met als reden dat jij nu vermoeid bent.

eventuele oplossing: edelstenen die krachtig werkzaam zijn en van energie vorozien (bergkristal is altijd goed) en met deze edelstenen mediteren, zo kan dit ook met etherische olieen en remedies of energies....

Ik raad wel aan om hiervoor naar een ervaren therapeut te gaan.

Als de vermoeidheid inmiddels is weggetrokken geef ik als megatip mee om alsjeblieft niet meer je chakras zomaar te laten behandelen, blokkades heb je niet voor niets...en je krijgt ze heus niet blijvend weg door magnetiseren of reiki zolang je zelf niet in je leven staat waardoor deze blokkade niet meer nodig zou zijn.

Namaste

_________________
It's the choice you make, not the chance you take, that will determine your destiny...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 14-08-2006, 14:16:22 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
TwoHearts schreef:
Ze hebben mn zonnevlecht goed behandeld, daar voelden ze een stevig koord. En ik heb nu een leegte in mezelf... Ik weet waardoor het komt.

xx



Of ze hebben een verbinding met iemand of iets "doorgeknipt" wat geen meerwaarde meer in je leven had. Door dat doorknippen kun je je nu leeg voelen. Alsof je afscheid van iets moet nemen.

Maar jij weet zelf ook wel dat het overgaat :)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 14-08-2006, 15:23:57 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-07-2006, 16:51:46
Berichten: 106
Carina, idd ik weet waar t over gaat. Maar jouw gevoel is juist. Ik voel het wel als een leegte, maar het is goed.
Soms nog even moeilijk... maarja tijd leert ....
Vrjdag vakantie....

xxx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 14-08-2006, 19:33:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Tijd leert en heelt.
Neem zometeen lekker je rust en tijd voor jezelf

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 30-08-2006, 19:20:04 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-07-2006, 16:51:46
Berichten: 106
ben afgelopen zondag terug gekomen van de vakantie. En het was heerlijk...
xxx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 01-09-2006, 20:30:08 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Moeheid kan ook door het proces "loslaten" komen. Niet om andere in het teniet te doen, maar ik sluit me toch bij Carina aan. :)
Soms is het nodig om je eigen leegte te vullen met liefde voor jezelf :)
Neemt namelijk onzekerheden weg en zet je dichter bij jouw gevoel ( jouw waarheid!) Vertrouw op jezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is goed dat je hier mee bezig bent :D. Door andere mensen te'helpen' beland je soms ook in je eigen proces. En dat is OK.
Maar vergeet je eigen processen niet, door je te veel op anderen te concentreren ( moest er nog eventjes bij :) )

Vertrouwen is een sleutelwoord,

Knuffel brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 01-09-2006, 20:37:51 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Pat schreef:

en je krijgt ze heus niet blijvend weg door magnetiseren of reiki zolang je zelf niet in je leven staat waardoor deze blokkade niet meer nodig zou zijn.

Dit is heel mooi gezegt namaste, alleen ik wil er nog iets aan toevoegen en dat is dat wanneer je vast zit in je energie een energetisch therapeut je kan helpen om dit weer in beweging te zetten, waardoor je juist in je blokkade geraakt wordt en er een verwerking kan ontstaam.

Ik heb daarom niet het gevoel dat deze mensen de energie hebben weggenomen :)


Groetjes brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 04-10-2006, 22:04:25 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-09-2006, 19:06:17
Berichten: 207
Locatie: Nijmegen
Heeey hallo je hebt al heel wat tip gehad en ik heb ze niet allemaal gelezen , maar ik wou je de tip geven om door je reiki master je chakras te laten afstellen en verder geef ik je de tip mee om seleniet op te laden met reiki en die bij je te gaan dragen.

_________________
veel liefde,geluk en licht
Osiris


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 10-10-2006, 09:01:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-08-2006, 21:21:40
Berichten: 1821
Locatie: Breda
Hoi!

Wat veel goede tips heb je al gehad!!
Echt super! Hoop dat je er iets aan hebt...

Je zei dat je weet waar de leegte vandaan komt...?
Is het dan niet slim om aan die oorzaak iets te doen...
En aarden is ook heel goed, zo kom je weer met beide benen op de grond en is het makkelijker te overzien...
De eerste chakra afsluiten, en dan werken aan de oorzaak die je kent lijkt mij een goed idee...! :)
Als je je al bewust bent van de oorzaak, is dat al een hele stap! Heel goed!
Maar als je die oorzaak gaan bekijken en verwerken enz, ga je altijd eerst door een dal...
Verwerken is al homeopatie: eerst wordt het slechter voor het beter kan worden... :?
Dat is algemeen bekend, en dat zul je ook vast wel weten!
Maar als je eenmaal uit dat dal bent geklommen, zul je merken dat die leegte ook langzamerhand gevult wordt met warmte en liefde... :)
Want als je je zo leeg voelt, kun je moeilijk liefde geven...
En als je geen liefde kunt/wilt geven, kun je ook geen liefde ontvangen...
That's just the way it goes... :?

Succes ermee!! Liefs Maaike

_________________
life is not about how many breaths you take,
it's about the moments that take your breath away..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 15-10-2006, 09:31:32 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-07-2006, 16:51:46
Berichten: 106
Wilde effe melden dat mijn moeheid en het leeg zijn van binnen zo goed als weg is...

xxx


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 15-10-2006, 13:11:30 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-09-2006, 19:06:17
Berichten: 207
Locatie: Nijmegen
mooi zo daar ben ik blij om ;)

_________________
veel liefde,geluk en licht

Osiris


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Moe en Leeg.......
BerichtGeplaatst: 16-10-2006, 12:09:56 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 19-07-2006, 16:51:46
Berichten: 106
Thanxxx


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl