Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:59:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vraagje ivm edelstenen
BerichtGeplaatst: 03-10-2006, 11:37:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-09-2006, 12:40:22
Berichten: 4
Locatie: Mechelen, Antwerpen (belgie)
Hallo,

Ik heb een vraag waarop ik al een tijd achter een antwoord ben aan het zoeken maar ik vind het antwoord maar niet, toevallig kwam ik op uw site uit en iets in me zei dat ik u dit eens moest vragen, misschien kan u me helpen om een antwoord hierop te vinden ..

Eigenlijk is het in naam van m'n moeder, zij wordt altijd aangetrokken tot rozenkwarts, ze had gedurende een lange periode een rozenkwarts steen, welke ze iedere avond ook onder haar kussen legde en hiermee ging slapen, tot een tijdje geleden, toen ze s morgens opstond en deze steen op onverklaarbare wijze verdwenen was, overal hebben we gezocht, ieder plekje waar hij eventueel zou kunnen gevallen zijn, de lakens, de matras, alles hebben we doorzocht, maar hij was nergens meer te vinden, en tot nu toe hebben we hem dus ook nergens meer gevonden.
Is hier een verklaring voor of heeft dit een betekenis ?

De volgende vraag gaat over een bergkristal hangertje in engelvorm, mijn moeder gelooft in engelen en daarvoor had ik voor haar zo'n engeltje in bergkristal gekocht om aan een ketting te hangen.
Vanmorgen had ze slecht nieuws vernomen over haar vader wie op sterven ligt, dat het heel erg slecht met hem gaat en hij ieder moment "weg" kan gaan, ik nam haar vast en gaf haar een knuffel, en toen ik haar los liet, viel haar bergkristal-engeltje op de grond, nochtans had ze dit heel goed vastgemaakt aan een veiligheidsspeldje in haar bh, dit speldje was nog steeds gesloten nadien en het haakje van het engeltje was ook gesloten, ze is er 100% zeker van dat het aan de veiligheidsspeld hing, en weer op onverklaarbare wijze is dit gebeurd,
Wat betekent dit ?

Ik hoop dat u me kan helpen hiermee ..

Alvast bedankt !

Groetjes,
Laura


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vraagje ivm edelstenen
BerichtGeplaatst: 03-10-2006, 12:01:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Als je een steentje verliest of kwijtraakt, betekend dat doorgaans dat je dit steentje niet meer nodig hebt en niet meer moet dragen.

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vraagje ivm edelstenen
BerichtGeplaatst: 16-10-2006, 08:18:00 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-09-2006, 19:06:17
Berichten: 207
Locatie: Nijmegen
niet voor alles is een spiriteeule verklaring probeer dat ook niet te vinden anders wordt je gek van dingen die gebeuren zonder dat daar een verklaring voor is!

_________________
veel liefde,geluk en licht
Osiris


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl