Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 23:44:32

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18-10-2005, 01:36:10 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend, en ook een paar dagen geleden, iets opmerkelijks gezien toen ik op bed lag en mijn ogen sloot: Een fel witte schijf, niet volledig rond maar meer hoekig, tegen een zwarte achtergrond. Daarbij zie ik een zwarte bol verschijnen die weggaat en weer terugkomt. De schijf is zo fel-wit dat ik er zeker van ben dat het niet om een verbeelding gaat. Na enige ogenblikken vervaagt het wit naar grijs en tenslotte zwart, zodat het weg is. Als ik me concentreer om het terug op te roepen lukt me dat niet; het blijft dan zwart.

Mijn vraag... Kent iemand dit, en zoja; wat is dit?! :?:

Toen ik het op de eerste ochtend zag dacht ik dat het mijn derde oog was. Na een googlesearch kwam ik uiteindelijk uit op deze site:

http://www.theosofie.net/onlineliteratu ... index.html

En alhoewel ik een beetje schrok van hetgeen ik las ik ook zelf had gezien (ik begrijp ook deze tekst niet) en daarbij blijft het bij mij echt bij die witte schijf en die stip, het gaat niet verder maar ik zie het echt.

BerichtGeplaatst: 20-01-2006, 23:05:14 
Kabouter
Kabouter

Hallo Maan,

Wat ik zelf wel eens heb is dat ik vanuit mijn derde oog een soort van bollen/schijven weg zie gaan. Ze worden dan steeds kleiner. Meestal hebben ze een witte kleur. Ik heb het nu al een tijdje niet meer gehad, maar meestal is het wanneer ik me ergens op concentreer. Ik had het ook tijdens mijn Reiki II cursus, toen we naar iemand Reiki op afstand stuurden.

Het is misschien niet precies hetzelfde als jij hebt beschreven, maar wel ongeveer denk ik.

Groetjes van Jellie!

BerichtGeplaatst: 11-02-2008, 20:48:59 
Groentje
Groentje

beste maan,

ik deed eens een meditatie om mijn derde oog te ondwikkellen,
alleen voor en tijdens deze meditatie zag ik de helle tijd het volgend teken:
het was een spiraal met daar in een driehoek en in die drie hoek zat een oog het pupil ,was zwart, voor de rest was alles wit zilver achtig, en de spiraal eindigde in de pupil.

ik weet niet wat dit betekent maar het geeft het gevoel bij mij van een verbinding met een bepaalde energi.

groet,

elniehr.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00