Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 17:03:50

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: praten met opa??
BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 11:14:20 
Dwerg
Dwerg

Wie kan mij een beetje helpen?? Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen hoor, dus dan maar hier...

Ik probeer al een tijdje contact te krijgen met mijn opa. Hij is overleden toen ik 3 of 4 jaar oud was, dus echt gekend heb ik hem niet.

Ik lag gisteren even op bed om te proberen om met hem te praten. Nou waren er wel dingen die ik door kreeg, maar twijfel heel erg of het wel echt was. Ik zag niks een hoorde niet echt zeg maar. Misschien was ik wel met mezelf aan het praten.... :oops:

Ik kreeg ook ballon door zeg maar, maar ja ballon??? Jeetje hoe weet ik nou wat echt is en wat niet. ( ik heb trouwen snooit een ballon voor hem opgelaten volgens mij, misschien mijn moeder)
Durf het niet zo goed te vragen aan mijn moeder, ben bang dat ze dan denkt dat ik het zelf allemaal maar verzin.

Help iemand please......

Laatst gewijzigd door beau op 30-01-2005, 12:03:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichtenonderwerp: Re: help please.....
BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 11:37:48 
Dwerg
Dwerg

Heb het toch net even aan mn moeder gevraagd, en ze kon geen antwoord geven omdat ze dat niet wist. Ze zei: in die tijd had je veel ballonnen waar je je geadchte/ wens in moets stoppen en dan de lucht in moest laten gaan. Ze kon me niet vertellen of ze dat had gedaan. Ik vrog of ze het misschien in gedachte had gedaan en ook dat kon ze me niet vertellen.... mm schiet ik er nog niks mee op.....

( ben gewoon bag dat ik in dingen ga geloven die er niet zijn.) als het niet duidelijk genoeg is ga ik gewoon heel erg twijelen. Vandaar ook de vraag aan jullie. Begin al steeds meer in mezelf te geloven, maar soms heb ik er echt moeite mee en heb ik gewoon bevesting nodig. Ik hoop dat jullie me snappen...

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 11:58:09 
Reus
Reus

Meid, iedereen heeft behoefte aan bevestiging. bevestiging in de liefde, bevestiging in je werk en bevestiging in het spirituele. Nu ken ik je denk ik goed genoeg om te weten dat je een behoorlijk nuchter persoon bent. Daarom denk ik ook dat je heel goed het verschil weet tussen echt en verzinsel. Je moet alleen wat dieper graven om dat verschil te voelen.

Mag ik je ook vragen waarom je zo graag contact wil met je opa? Sommige zielen zijn namelijk niet zo'n fan van naar aarde komen zeg maar. Niet iedere ziel heeft die behoefte. Het zou dus best kunnen dat het je me je opa niet lukt en dat de ballon betekent dat je het los moet laten en hem vrij moet laten?
Tis maar een gedachte hoor...

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 12:32:01 
Reus
Reus

Ik denk wel dat het hem was, want jij zou zelf die ballon nooit verzonnen hebben ;)

Maar goed, Kim heeft over de betekenis ook weer een punt ;)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 12:33:53 
Dwerg
Dwerg

Nee Kim, het probleem is juist dat hij heeel graag contact wilt. Alleen lukt het niet. Hij zoekt zelfs andere mensen op om me dingen te laten weten.
Hij wil bij me komen maar ik blokker iets, maar weet niet wat.

Hij wil me iets duidelijk maken en heeft een boodschap voor mn moeder....

Daarom zocht ik contact met hem, niet zomaar hoor...

De laaste dagen als ik aan hem denk, voel ik me ineens heel verdrietig, maar ik laat het niet toe. Misschien omdat ik het niet snap ofzo...

Het is allemaal te vaag nog voor me...

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 12:42:52 
Reus
Reus

Kan de ballon dan betekenen dat je het voor NU even los moet laten omdat je het te graag wil? Als jij er klaar voor bent zul je hem zien en horen dat weet ik zeker. Ik kan niet helpen te denken dat de ballon een symbool is dat je gids liet zien. Kan ook zijn dat ze je willen laten weten dat je het iets 'luchtiger' moet aanpakken?

We hebben een eigen wil, maar we kunnen onze wil nergens opleggen. Vaak is het geval: accepteren, lolaten, en het komt dan naar je toe.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 12:47:29 
Dwerg
Dwerg

oke dank je wel wijffie,
kan idd heel goed zijn hoor......loslaten het komt wel... Ik ga het proberen. Dank u :D

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 13:06:46 
Reus
Reus

Ik heb hetzelfde probleem.
Contact maken voor anderen gaat steeds beter.
Maar voor mezelf, ho maar.
Nu kreeg ik eens te horen dat dat komt omdat ik te dicht bij sta. Emotioneel gezien.
Een tip was om het van een afstand te bekijken. En zo proberen contact te maken. Net als je bij een ander doet zeg maar.
Ik vind het erg moeilijk.
Maar misschien dat het voor jou ook een idee is....

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 15:56:31 
Hoi :D

Ik maak niet vaak contact met het onzichtbare maar ik heb wel een manier gevonden
om bepaalde dingen duidelijk te krijgen.
Laat in ieder geval het idee los dat je antwoord moet krijgen of het bewijs dat het echt is.

Pak een paar velletjes papier en ga er goed voor zitten.
En schrijf op wat je aan je opa zou willen vragen.
Je kunt ook met één vraag beginnen.
Concentreer je op die vraag en schrijf op wat er in je opkomt.
Stel de volgende vraag en doe hetzelfde.

Ik weet niet op welke manier jij informatie ontvangt,
misschien in beelden, misschien een enkel woord, misschien hoor je jezelf denken.
Maar elke ingeving schrijf je op.
Als je alle vragen hebt gesteld die je wilde stellen dan lees je wat je geschreven hebt,
en soms is ineens duidelijk wat de boodschap is.

Ik doe ook soms zulke schrijfsessies, of het nu om een probleem gaat dat me niet duidelijk is,
of om een conflict dat ik met iemand heb, al schrijvend vind ik antwoorden,
of begin ik in te zien waarom het gaat.
Ik praat zo ook wel 's met onzichtbare mensen, zoals een gids, al moet ik bekennen dat ik niet zeker weet
of het mijn gids is die antwoordt of mijn intuïtie.
Toch moeten onze intuïtie niet onderschatten, want hoe beter je luistert hoe helderder de boodschappen zijn.

Rada.

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 16:13:43 
Dwerg
Dwerg

HAi,

Misschien heeft die ballon niet iets te maken met jou maar met jou opa,
hield hij van ballonnen? staat een leuke, grappige, of verdrietige gebeurtenis gekoppeld aan een ballon. Zoiets van, als je opa een ballon zou zien, moet hij gelijk aan een gebeurtenis denken...

Ik krijg het gevoel dat het iets in die richting is, ik zie hem namelijk ook staan, nu en hij staat daar met een ballon in zijn hand te wachten lijkt het wel....
Vraag maar eens na, kan ook wel iets met vroeger te maken hebben hoor.... weet het niet zo zeker. Ik hou op..........
Groetjes!!

Asya.

BerichtGeplaatst: 24-01-2005, 19:58:02 
Dwerg
Dwerg

Jeetje wat een goede tips allemaal. Ik kan het vragen en als ik geen antwoord krijg laat ik het even met rust. Zit namelijk zelf ook helemaal vol emotie dus misschien komt ie er daarom niet doorheen. Nou ik vraag en wacht af. Dank je wel allemaal, goede tips echt waar.

Jullie horen het nog als ik iets weet.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00