materie voor volwassen is het zelfde als een speen voor een baby of een knuffel deken,..'
sommige mensen zien het als een troost middel,.. want ze hebben RECHT daar op,.. volgens hun,... en daar word ik zo misselijk van,..
op dit moment lig in niet op zo'n goede voet met mijn zus,.. die echt een complete andere persoonlijkheid is dan mij,.. en dat bevestigd mijn moeder helemaal,.. ze gaat naar curcusen waar je je zelf tegen komt,... allen volgens mij doet ze dat alleen maar om het op haar cv te kunnen zetten,.. want ze wordt steeds meer een feeks,..jakkes
mijn zus presteerd het om deze zomervakantie allen met haar matrealistische man (die zegt gewoon waar je bij staat dat hij alleen maar speciale spullen wil en heeft,.. en altijd beteren duurdere dingen heeft dan een ander,.. wat een lul) op pad te gaan naar een vakantie huis in turkije,.. ok,. op zich niks mis mee als je geld over hebt,.. maar nu komt het misselijkmakende,..
ze nemen daar een lening voor en de kinderen MOGEN NIET MEE,..!! want die beletten hun vorige keer ook met het bezoeken van die vakantie huizen,..!! kortom de kinderen zijn de schuld dat het de vorige keer niet is gelukt om het huis te vinden waar zij met zijn 2en zogenaamd RECHT OP HEBBEN,.. WANT EEN ANDER DOET HET OOK,..!!
ziek ziek ziek,.. en de hele familie wil niks meer met hun te maken hebben allen met de kinderen,.. want die zijn zwaar de dupe,..
en ik hou mijn hart vast,.. want het zoontje van mijn zus haar man die is precies zoals zijn vader,.. en de dochter van mijn zus ik precies zoals mij,.. dus dat wordt heel gezellig later,..bij hun in huis,..!! Ik hoop dat mijn nichtje als ze oude genoeg is snel op haar zelf gaat wonen,.. daar is ze echt beter af,..
ik steek de laatse tijd altijd mijn middel vinger op naar die lening reclames,.. ook een speen voor mensen die denken dat ze er recht op hebben,..
nou ik ben eingelijk mijn woede kwijt,.. bedankt voor je tijd,..hihi
groetjes,..
smartie