Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:50:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen op andere planeten?
BerichtGeplaatst: 26-07-2016, 18:30:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-05-2011, 20:07:47
Berichten: 20
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik veel over plaatsen waar ik nooit ben geweest. Hier voel ik me thuis, maar ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen met zoeken. Of ik hier vandaan kom, waar het is... Misschien heeft iemand hier ook ervaring mee? Of kennen jullie dit gebied/deze droom?

Het speelt zich af in de natuur en het er heel ruimtelijk (hiermee bedoel ik dat ik vaak van boven naar beneden kijk en dat ik ver weg kan kijken). Ik kan altijd vliegen.
Ik ben dan omringd door 'energie' wat zorgt voor veel rust.
Ik zie hele hoge watervallen, die lang doorgaan. Ik ben ook wel eens op een heuvelgebied.
Ook zie ik veel wit en ben ik vaak alleen, zonder andere mensen. Er stromen rivieren in kronkelige vormen, en er zijn veel bergen met bossen.
Ik was laatst boven op een berggebied met daartussen een klein dorpje.
Het speciaalste aan deze dromen is vooral dat ik me thuis voel. Er is daar rust.

En tot slot zweefde ik ooit boven een planeet. Deze leek veel op de Aarde, maar dan was er meer ijs en wit te zien.

Weet iemand waar ik ben geweest?
Ik heb wel al gekeken naar Orion, Sirius en de andere planeten. Maar dat ging vooral over mijn karakter, niet over het uiterlijk van de planeet.
Misschien is er ook een overzicht van hoe de planeten/sterren eruit zien?

Ik hoor graag jullie gedachten hierover

Liefs Monique


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen op andere planeten?
BerichtGeplaatst: 07-04-2017, 17:59:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Ik en mijn moeder (Die ook spirituele gaven heeft) hadden heel lang visioenen over een bos en bergrijk gebied, en dat heb ik afgelopen februari gevonden, in Schotland :hart: . Ik ben er doorheen op reis geweest en ik heb -serieus waar- mijn droom gebied gevonden. Het was de eerste grote reis die ik ooit heb gemaakt, en ik heb het gelijk gevonden.

Mijn advies: Volg je intuïtie/ gevoel/ instinct en als je het geld en de middelen en de omstandigheden mee hebt, ga dan op reis :wink:

Ik geloof niet dat je het vind als je de stoute schoenen niet aan durft te doen en niet op reis gaat :wink:

Die andere planeet kan ik helaas niet mee helpen, dat is wel érg ver, hoewel dat ook mijn interesse heeft. Maar wie weet, ooit op een dag in de toekomst. :wink:

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Dromen op andere planeten?
BerichtGeplaatst: 02-08-2017, 10:44:15 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Er is niet echt een grote hoeveelheid foto's van andere planeten omdat de meeste veel te ver van de aarde af zijn, en de meeste sterren zien er waarschijnlijk ongeveer wel hetzelfde uit.

Dit is een grappige animatie over de grootte van onze zon en andere sterren:

http://www.xen.dds.nl/f/i/animated/perspectiveaj1.gif

Met andere woorden in ons eigen zonnestelsel hebben we alleen rots planeten verder.

En gasreuzen enzo.

Maar er zijn verder geen foto's of zelfs maar impressies denk ik van planeten bij andere sterren, omdat we ze nauwelijks kunnen waarnemen.

Ik had ooit een visioen of in elk geval beeld voor mijn ogen van een "blauwe" planeet, dwz. dat de gebouwen blauw waren. Ik vermoed dat ik ongeveer weet waar het in de melkweg moet zijn, maar misschien was het allemaal maar gekke fantasie. Verder heb ik nooit zoiets gedetailleerds gehad als jouw droom. Groetjes.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl