Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 12:21:34

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Liefde voorbestemd?
BerichtGeplaatst: 19-11-2006, 19:29:46 
Dwerg
Dwerg

flowwhenyouknow schreef:
Meissie schreef:
tja wat een lastige vraag, als ik kijk naar me vriend en ik zijn we zeker voor elkaar gemaakt, ik heb nu 3,5 jaar met hem en we zijn zelfs al een jaar verloofd omdat we zeker weten dat we met elkaar verder willen het is zo mooi onze relatie. we zijn elke dag bij elkaar en nooit zijn we zat van elkaar we zijn zo verliefd maar ook zulke goede vrienden we vullen elkaar precies aan. Ik denk dat wij wel voor elkaar gemaakt zijn die band die wij hebben is echt zo speciaal.

Maar hebben jullie wel eens flinke ruzie gehad?

echt flink nee wel eens een ruzietje ;)

Berichtenonderwerp: Re: Liefde voorbestemd?
BerichtGeplaatst: 27-12-2006, 20:07:30 
Dwerg
Dwerg

Ik voel me wel vaak "aangetrokken" tot mensen waar ik nog wat van te leren heb. Deze vorm van aantrekking kan een vriendschap worden of zelfs een relatie. Het "aangetrokken" worden tot elkaar gebeurd denk ik wel voorbestemd. Bijvoorbeeld; Ik stond twee weken terug bij de tramhalte en raak aan de praat met een vrouw. Vrij snel draaide het gesprek naar spiritualiteit en paranormalezooi. In dit geval was het dus heeeel toevallig dat wij met elkaar gingen spreken en dan ook nog heel toevallig dat het over dit onderwerp ging. Dus daarom zeg ik sommige ontmoetingen zijn voorbestemd. Of ze nu einigen in "dag" en ik zie de persoon nooit meer, eindigen in een vriendschap, of eindigen in een relatie. Is afhankelijk van de situatie, de bedoeling en de personen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00