dank voor de heldere uitleg
anyway, dat er bepaalde dingen zijn die je niet zomaar mag weten geloof ik wel. Van wie dat niet zou mogen is misschien wat kort door de bocht geplaatst, misschien is het wel gewoon niet de bedoeling dat je dat weet. Van de universele energie, bijvoorbeeld. En ik weet dat als je te ver gaat met pendelen dat je dan ook zomaar antwoorden kunt krijgen die niet per definitie waar hoeven te zijn. Daar hoef je niet per se iets van te voelen.
Pendelen is een interessant iets om bij alternatieve geneeswijzen als NEI te gebruiken, ik ben persoonlijk alleen niet voor om op deze manier echt serieuze antwoorden op iets als 2012 te vragen. Buiten dat dat in mijn ogen niet zou kunnen, aangezien het niet gezond zou zijn om daar heldere antwoorden op te krijgen, denk ik ook niet dat, buiten het krijgen, het serieus najagen van dit soort antwoorden voor jezelf gezond is. Ik zeg 'serieus najagen' omdat ik geen idee heb of dit een eenmalig leuk testje was of dat je vaker met een pendel op dit soort toekomstvragen gericht bent.
Naja, een heel verhaal en wat wil ik er nu eigenlijk mee zeggen... Ik denk dat ik probeer te zeggen dat ondanks alle text en uitleg ik niet echt kan meegaan in deze antwoorden. Voornamelijk omdat ik geloof dat een pendel te persoonsgebonden is, en omdat ik geloof dat zulke blikken in de toekomst practisch onmogelijk zijn.
Liefs Barbara