Een echte nieuwetijds kind staat los van het lijstje, ik post ook maar 1 bericht, of je het aan wilt nemen of niet of je nou zoiets hebt van dit is wel waarheid of niet.
Het is niet verstandig jezelf een nieuwe tijds kind te noemen, dat is eerder een gevaar. Zij die het hard opnoemen zullen het slachtoffer worden van deze maatschappij, of je het gelooft of niet. Nieuwe tijds kinderen dus geen indigo of al dat nog meer zijn simpel weg niet welkom in een wereld waar haat en materialisme leeft. Want onze lieve kinderkes worden vol gepropt met medicijnen of zijn door het materie wat leeft in onze maatschappij geissoleerd geraakt door bijv drugs.
Meerendeels van de mensen hier vinden indentificatie omdat er vaak of weinig aansluiting is met de buitenwereld omdat ze te zweverig zijn of wat dan nog meer.. Eigenlijk simpel weg omdat ze niet mee kunnen komen, moeten dus zichzelf maar is afvragen of het slim is je zelf dan als zoon kind te zien. Want deze kinderen zijn echt speciaal, ze bezitten allemaal de zogenaamde xfactor. Om zo het perfecte plaatje van materie om te doen laten vallen( kijk nu naar shows.. allemaal in de volksmond gezegt lulletjes die zichzelf voor lul zetten, of kijk die nou slechter zijn als wat ik eigenlijk zogenaamd ben.. ), ze zijn vaak zeer getalenteerd en juist vaak geen slechte motoriek wat gezegt word. (nieuwe tijdskinderen worden vaak gezien in kinderen met bijv adhd ga zo maar door om ze zo voor de ouder nog bijzonder te laten zijn en dat zijn ze ook MAAR GEEN nieuwetijds kind ADHD IS EEN FEIT dus geef toe dat je kunt een tekort koming heeft verheerlijk hem niet met deze titel, adhd is zo in ons informatie stroom verwerkt dat het een link heeft naar het ntk.. enkel om zo deze kinderen in kaart te brengen, dus vraag je maar is af wanneer komt transportatie??). Wanneer materie verdwijnt uit ons denk wijze zal energie ons lichaam zijn. Dus putten ze ons energie uit, niet het lichaam. ntk-eren houden wel het lijf met talent. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat er genoeg (vooral jongens) een zogenaamde halsband omkrijgen om zo zichzelf uit te leven wanneer deze er af gaat, verschrikkelijke acties worden vertoond wanneer zij gemanipuleerd zijn en ingelijft worden om klusje te doen.. Het zijn wapens, liefdevolle.. maar ook zij kennen 2 kanten, verduister het licht en het kristal blijft onverwoestbaar. Geef het licht en het zal stralen. Ntk-eren kun je beter halfbloed noemen, half engel half duivel zij die in contact staan met zowel licht als duister. Maar zij kennen de middenweg hierin, ontneem ze de middenweg hou ze vast in bijv duister en je krijgt pas echt stront aan de knikker, oja over die wijze uitspraken ons leersysteem word alleen maar beter, waardoor kinderen slimmer zijn dan hun ouders waren toen.. dat overrompelt ze, 1 advies voor de meeste van jullie dan STOP MET BIJZONDER DOEN. want dat ben je dus juist niet en als je dat hier wilt vinden omdat je het niet buiten dit soort forums kan vinden.. stel je zelf eens de vraag?? zit ik niet teveel achter de computer (net als alles wat je doet)
fijne avond verder, ik probeer alleen iets duidelijk te maken. ik zal niet de enige zijn. ntk-eren zijn bekeerde, zij die de leugen leefden (vaak door eigen toedoen, altijd maar liegen liegen liegen door dat ze een product van hun omgeving zijn WANT WE LIEGEN ALLEMAAL) vinden de waarheid (en dat willen we niet zien ). ntk zijn vaak zij die een echte metamorfose kennen. van bijv crimineel tot "engel". Zij zien het echte leed (de waarheid) terwijl elk gelijknamig moment wat op elkaar lijkt van een vlakke hand krijgen tot in elkaar geslagen worden samen valt en ingeleeft kan worden, er is maar 1 voorbeeld nodig om 10 gelijkwaardige aansluitende gedachtes, emoties of wat dan ook te herkennen en te begrijpen.
Dus echte ntk onder ons, en die dit lezen doe niet bijzonder, je valt al genoeg op met de overdossis talenten die je al kent, en sneller ontwikkeld.. alles gaat in 3 voud onthou.
oja sorry van de chaos.. als je dat zo ervaart ben je zowiezo al geen een.
|