Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 18:23:42

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-09-2008, 18:10:00 
Kabouter
Kabouter

Hey Brian,

Ik heb 'Reis der zielen' en 'Bestemming der zielen' van Newton besteld, ik ben heel erg benieuwd. Vooral omdat ik ook veel herinneringen heb aan vorige levens waarin - voor mijn gevoel - het archief een rol heeft gespeeld.

Ik ben nu net begonnen aan een boek van de Hongaar Ervin László (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ervin_Laszlo) - 'Het Akasha veld, verbinding tussen geheugen in kosmos en bewustzijn'. Hij heeft ook het nodige onderzocht en geschreven over het 'Akasha veld', zoals hij het noemt.

Kan niet wachten! :wink:

Groeten,
Roy

BerichtGeplaatst: 21-09-2008, 18:19:18 
Kabouter
Kabouter

_Roy_ schreef:
Hey Fifth element,
Over je ervaring met met archief.. zou je dat binnen deze topic willen vertellen, zodat anderen zich er wellicht iets in herkennen? Of is het een strikt persoonlijke ervaring?

Groetjes,
Roy

Tja, ik zag het met mijn eigen (astrale) ogen.
Het zag eruit als een gigantische veld van blauwe, witte energie met aan het einde een soort van gigantische gebouw.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen, alleen het feit dat ik me gigantisch klein voelde toen ik er naar keek. Het was een enorme, schone lucht met een gigantische blauwe energie veld rondom. Ik moest door een wolken/grijze materie heen om hier te komen.

Tevens was ik aan het opletten wat mijn gids te melden had over deze plek en nog wat andere dingen.
In tegenstelling tot jouw heb ik dus wel kennis gemaakt met de entiteiten die hier lopen. Ik heb zelf nog lang met een gebabbeld over van alles en nog wat. Zijn naam heb ik hier nog wel ergens liggen. Anrathiel, Arathiel, zoiets.
Ik geloof dat ik de rest (bewust) ben vergeten, in mijn ervaring ben ik erachter gekomen dat de hersenen je dingen laat vergeten omdat je er nog niet klaar voor bent ;)

BerichtGeplaatst: 21-09-2008, 22:51:20 
Kabouter
Kabouter

Hey Fifth element,

Thanks voor je reactie!

Fifth element schreef:
Het zag eruit als een gigantische veld van blauwe, witte energie met aan het einde een soort van gigantische gebouw.

Witte energie (een soort witte, felle wolk) met een blauwe kern? Ik krijg spontaan kippenvel, want dat heb ik ook eens ervaren. Ik deed toen wat onderzoek naar mijn ziel (hoe ziet een ziel eruit) en zag een blauwe kern met een witte, wolk-achige rand. Eenmaal uitzoemende zag ik zielengroepen, onderlinge structuren/verbindingen/relaties en uiteindelijk één blauwe kern met een witte rand/gloed, waaruit álles bestaat. Eén bron van energie waaruit álles opgebouwd is. Dit heeft ook een énorme indruk op mij gemaakt. Zou dat dan de kern kunnen zijn, het archief, in energetische zin? Tijdens deze 'reis' kwamen er ook allerlei 'reallife' blauwdrukken voorbij - van de mens - van verschillende niveau's (DNA, zenuwsysteem, bloedsomloop etc. Ik voel dat we iets op het spoor zijn.. :wink:

Fifth element schreef:
In tegenstelling tot jouw heb ik dus wel kennis gemaakt met de entiteiten die hier lopen. Ik heb zelf nog lang met een gebabbeld over van alles en nog wat. Zijn naam heb ik hier nog wel ergens liggen. Anrathiel, Arathiel, zoiets.

Ik heb ook contact gemaakt (en wat namen bevestigd gekregen) maar dan op een wat andere manier. Het voelt écht alsof we over exact dezelfde plek praten, die er alleen voor mij wat anders uitzag dan voor jou, maar die in energetische zin overeenkomt. Interessant joh!

Fifth element schreef:
Ik geloof dat ik de rest (bewust) ben vergeten, in mijn ervaring ben ik erachter gekomen dat de hersenen je dingen laat vergeten omdat je er nog niet klaar voor bent ;)

Dat denk ik ook.. je krijgt de info op het juiste moment, wanneer jíj er iets mee kan.

Ik zit me net te bedenken wat een interessante materie dit is... !

Groeten,
Roy

BerichtGeplaatst: 23-09-2008, 14:27:06 
Nimf
Nimf

Ey Roy, en Fifth Element, ik blijf dit topic zeker volgen. Ik wil jullie vragen om dan ook steeds
een update te geven hier als jullie dat willen van jullie ervaringen, en jullie ook de tip geven
om de ervaringen op te schrijven voor jezelf.

Greetz Brian

BerichtGeplaatst: 23-09-2008, 23:30:37 
Kabouter
Kabouter

Hey Brian,

Doe ik! Ik zou willen dat ik goed tekenen of schilderen kon, dat had ik op papier gezet hoe ik de ziel/zielengroepen/de bron ervaar. Ik heb het idee dat ik steeds meer ontrafel, echt wicked.

Morgen krijg ik de boeken van Newton binnen, eens zien of ik iets herken.. :wink:

Groeten,
Roy

BerichtGeplaatst: 25-09-2008, 23:20:39 
Kabouter
Kabouter

Hey Brian,

Ik heb 'Reis der zielen' vanavond al voor de helft uitgelezen. My goodness, wat een herkenning zeg. Ik heb met kippenvel en tranen in mijn ogen op de bank gezeten. Veel van de indrukken die cliënten van Newton beschrijven in verschillende cases komen me bekend voor. Belevenissen en indrukken uit het verleden die ik tot dusver niet kon plaatsen vallen (mede door dit boek) langzaam op z'n plek. Dit gaat veel verder dan het archief alléén. Volgens mij ben ik verbindingen aan het leggen die mijn verstand nog te buiten gaan.

Tjeesus, en óf dat boek een aanrader is! Thanks man! (y)

Groeten,
Roy

BerichtGeplaatst: 27-09-2008, 17:16:18 
Nimf
Nimf

Haha ben echt blij dat te horen!
Was echt meteen raak toen ik je tekening zag. Nog veel leesplezier dan, ook met het volgende
deel. Hij gaat inderdaad heel breed op de materie in in het boek. Ik vond het ook leerzaam.

BerichtGeplaatst: 06-10-2008, 21:25:10 
Kabouter
Kabouter

Even een update wat mijn ontdekkingen betreft!

Het eerste boek van Newton (reis der zielen) heb ik uitgelezen. Echt bizar: bevestiging na bevestiging na bevestiging! Ik herken erg veel details die clienten van Newton beschrijven tijdens verschillende sessies. Heel erg bijzonder (en extreem verhelderend) dat 'mijn' waarheid (hoe vreemd soms ook) blijkbaar door zoveel anderen wordt gedeeld. Dit gaat zóveel verder dan het Akasha archief alleen! Ik begin nu met deel twee..
Wordt vervolgd!

Brian, nogmaals dank voor je tip! (y)

Groetjes,
Roy

BerichtGeplaatst: 08-10-2008, 20:45:23 
Elf
Elf

Heej! Ik kwam hetvolgende tegen wat ik hier maar even neergooi:

The Akashic Records on October 14th
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19293

Groet!

BerichtGeplaatst: 09-10-2008, 22:09:53 
Nimf
Nimf

Ik ben eens benieuwd op 14 october dan... Verwacht er maar niet teveel van.
Meestal van die opge hypte berichten dit.

Roy have fun met deel 2!

Brian

BerichtGeplaatst: 14-10-2008, 15:38:03 
Kabouter
Kabouter

Hey Brian,

Thanks! Ik ben inmiddels op de helft. Ik lees eigenlijk niets nieuws, zóveel herken ik in de verhalen van Newton's cliënten! ;)
Veel ervaringen (die allemaal los van elkaar leken te staan) vormen nu langzaam één geheel. De symbolen die ik in de loop der tijd heb ontvangen spelen hier ook een rol in.

Heeft iemand ze al zien vliegen?

Groeten,
Roy

BerichtGeplaatst: 15-10-2008, 15:58:07 
Reus
Reus

Nee, mensen ik heb niets zien vliegen.
Wat overigens nog niet wil zeggen dat ze er dan ook niet zijn.
Op de site van David Wilcock las ik een interssant stuk wat antwoord geeft op de vraag:
"Why nothing happened on 14 oktober."

Zie onderstaande link:
http://divinecosmos.com/index.php?optio ... &Itemid=70

groeten Nico

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.

BerichtGeplaatst: 27-10-2008, 00:14:36 
Kabouter
Kabouter

Even een kleine update wat het Akasha archief betreft.

Er zijn voor mij veel kwartjes gevallen de laatste tijd. Veel herinneringen (van perioden tussen levens in) herken ik nu als zodanig. Eerder waren het vreemde herinneringen die haast niet van mijzelf leken - van een andere wereld, fantasie. Ik kan nu veel verbanden leggen tussen levens/perioden tussen levens en nog veel interessanter - de organisatiestructuur van het 'universum'. Dát is me boeiende materie!

Ik heb op basis van mijn ervaringen/mijn levens het gevoel dat ik een specifieke rol vervul in het 'hiernamaals' - ik maak deel uit van een groep zielen welke een speciale functie heeft, een bepaalde verantwoordelijkheid heeft. Dit klinkt misschien egoistisch, maar zo is het absoluut niet bedoeld. Het voelt ook in de verste verten niet zo! Ik draag in deze wereld een bepaald medaillon dat deze functie vertegenwoordigd. Welke functie dit is, dat is nog work in progress. Naast het archief kan ik me nu andere 'gebouwen/structuren' herinneren die óók een bepaalde functie hebben.

Deze boeken -thanks again Brian- hebben echt iets in mij getriggerd waardoor het een en ander langzaam duidelijker wordt.

Ik houd jullie op de hoogte! :wink:

Groetjes,
Roy

BerichtGeplaatst: 27-10-2008, 10:36:07 
Nimf
Nimf

Wow Roy mooi man dat het je nu duidelijk begint te worden!
Keep exploring! En blijf je ervaringen vooral posten.
Natuurlijk kun je het niet zo overbrengen als jij het ervaart maar probeer het iig
voor mensen zoals ik die dit graag lezen.

Briannnn

BerichtGeplaatst: 27-10-2008, 15:32:40 
Kabouter
Kabouter

Nog even een mini-update :wink:

Ik heb voor mijn gevoel zó ontzettend veel met vorige levens/reincarnatie/regressie, de 'rode lijnen' die al dan niet doorwerken in het hier en nu en de organisatie hierachter dat ik heb besloten om -naats mijn werk- een opleiding tot regressie/reincarnatietherapeut te volgen! Dit voelt als op mijn lijf geschreven!

Groetjes,
Roy

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00