Persoonlijk lijkt het mij vrij logisch dat er andere intelligente organismes aanwezig zijn buiten onze planeet. Als je kijkt naar de patronen aanwezig in ons Micro/ Macro bestaan dan kunnen we zeggen dat ons lichaam een micro universum is met enorm veel verschillende soorten organisme; dit zien we ook wanneer we naar de planeet kijken. Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit patroon zich niet voort zet in ons universum. De factoren ‘grote’ en ‘afstand’ spelen in de waarneming ervan natuurlijk een rol.
Als we kijken naar de ontwikkeling van de mensheid en onze technologie dan lijkt het mij verder logisch dat andere buitenaardse beschavingen net zo gebonden zijn aan evolutie en de aanwezigheid van natuurlijke grondstoffen om hun vooruitgang te boeken. Wellicht is het leven op de ene planeet eerder begonnen, hadden zij betere grondstoffen etc. Er spelen zoveel factoren.
Ik denk dat het correct is dat de overheid een hele grote lepel in de pap heeft m.b.t. het bevestigen / niet bevestigen van het bestaan van ET’s. Een selectieve groep van mensen is wellicht klaar om het bestaan van buitenaardse te accepteren, maar de meerderheid van de mensheid niet. Ik bedoel, als we op deze planeet kijken naar de kleine verschillen tussen de rassen en de hoeveelheid haat en racisme dat er nog leeft, hoe kunnen we dan ooit een buitenaardse beschaving accepteren die er fysiek wellicht helemaal niet uitziet zoals ons. Laat staan hoe religie, b.v. de Gristenen, er op dit moment tegenaan kijkt. Collectief is het bewustzijn van de planeet nog niet klaar. Denk aan de hysterica die zou ontstaan… dit moet onder Nationale Veiligheid vallen voor de veiligheid van jou en mij
Ik denk dat de ET’s zich in het verleden met de ‘mensheid’ hebben bemoeit en dat dit op de dag van vandaag nog steeds gebeurt. Verschillende rassen om verschillende redenen hebben zich zeker hier op deze planeet begeven. Hoe bewijs je dat een bepaald ‘ras’ bestaat? Dat gaat wellicht moeilijk, maar misschien kunnen we beter kijken naar de buitenaardse activiteit die hier op aarde gevonden is.
Dit is b.v. een zeer interessant ding om eens verder te onderzoeken; Waar of niet waar, het blijft interessant:
In de oorlog die wordt beschreven in de Mahabharata, duizenden jaren geleden, is een tekst te vinden die het gebruik van atoom wapens beschrijft. Dit was ver terug in de geschiedenis van de mensheid. Vertaling van tekst:
…Gurkha, flying a swift and powerful vimana (fast aircraft) hurled a single projectile Charged with all the power of the Universe.
An incandescent column of smoke and flame
As bright as ten thousand Suns
Rose in all its splendor…
…it was an unknown weapon,
An iron thunderbolt,
A gigantic messenger of death,
Which reduced to ashes
The Entiure race of the Vrishnis and the Andhakas.
…the corpses were so burned
As to be unrecognizable.
Their hair and nails fell out;
Pottery broke without apparent cause,
And the birds turned white.
After a few hours
All foodstuffs were infected…
…To escape from this fire
The soldiers threw themselves in streams
To wash themselves and their equipment…
Natuurlijk dachten de mensen in die tijd anders en hadden zij niet de kennis die we nu hebben. Daarom kan de vertaling wat vreemd zijn. Heel lang werd aangenomen dat deze enorme oorlog waar honderden duizenden personen aan deel namen nooit had plaats gevonden. Nu is er een wetenschapper die de vallei waar deze enorme veldslag heeft plaatsgevonden heeft gevonden. Andere wetenschappers van verschillende universiteiten hebben samen met hem onderzoek gedaan en een van de interessante dingen die ze hebben gevonden zijn hoge niveaus van straling op de vallei wanden. De conclusie was dat er hier heel lang geleden iets heeft plaats gevonden wat met de technologie van die tijd onmogelijk moet zijn geweest. Wie kan mogelijk toegang hebben gehad tot die technologie? We hadden in die tijd geen vliegtuigen of raketten, het bewustzijn was niet zover om zoiets te kunnen snappen. Er wordt bijna altijd gesproken over de Goden die destijds op Aarde waren. Wie waren die Goden?
Wat meer links naar het Mahabharata verhaal:
http://www.hitxp.com/in/06112005.htmhttp://uk.answers.yahoo.com/question/in ... 210AAhsnNVEr zijn heel veel aanwijzigen van de aanwezigheid van buitenaardse activiteit hier op aarde in boeken en teksten die vaak onder de term 'secret / alternative archaeology' vallen.
Het boek The Wars of Gods and Men geschreven door Zecharia Sitchin is een aanrader.
Verder is er een groot gat in de tijdlijn betreffende de evolutie van de mens en waarom we opeens zo slim waren en technologie hadden. De wetenschap weet het niet.
Anyway, er is genoeg ‘out there’ dat naar mijn mening bewijst dat er buitenaardse activiteit aanwezig is geweest op onze planeet en wellicht nog steeds is.