Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 14:16:15

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-01-2006, 16:38:49 
Reus
Reus

uittreden is heerlijk.
ik weet dat ik als klein kindje dit vaak deed.. dat ik boven mijn lichaam zweefde.. er is dan geen tijd en het is echt heel rustgevend als je erop vertrouwd...

tegenwoordig overkomt het me eigenlijk nooit meer.

maar dit soort dingen komen als ze komen... waarom zou je het gaan trainen?

BerichtGeplaatst: 03-01-2006, 17:12:01 
Nimf
Nimf

gaves heb je of niet, gaves komen en gaan, gaves komen of niet...

ga dan ook zo om met uittreden. forceren is niet goed, TE is ook niet goed. het komt zoals het komt.

xxx Indira

BerichtGeplaatst: 03-01-2006, 17:52:42 
Nimf
Nimf

ja daar hebben jullie ook gelijk in.
Het was dan ook meer uit nieuwschierigheid een bevlieging.
Ik ben blij met de gaves die ik heb

BerichtGeplaatst: 04-01-2006, 14:36:21 
Nimf
Nimf

ik snap je nieuwsgierigheid hoor:) maar nieuwsgierigheid kan ook gevaarlijk zijn;)

xxx Indira

BerichtGeplaatst: 05-01-2006, 17:30:04 
Dwerg
Dwerg

Ik vind zelf dat het altijd je eigen keus moet zijn, dat het of een gave is of geen gave is in mijn ogen gewoon bs om het kortaf te zeggen.

Iedereen, maar dan ook iedereen heeft al die *gaves* inzich, mensen die anders zeggen hebben in mijn ogen nog veel te kampen met hun ego.

Natuurlijk zal het de 1 makkelijker afgaan als de ander, en zullen sommige mensen al gewoon automatisch die *gave* hebben.

Daarom zeg ik ook zelf, om zoiets te leren (als je dat uberhaupt wil) heeft het toeweiding nodig, maar ook discipline, in een manier van, doe het rustig aan zodat je echt van elk klein dingetje leer.

Want eigenlijk heeft iedereen wel eens uitgetreden (zeker als kind) en je bent zo goed als onaantastbaar, zowiezo omdat je astraal lichaam is verbonden met je huidige lichaam, en je geest is zo sterk, dat als je het niet toelaat, dan gebeurt er ook niks verkeerds.

Als je er veel over wilt weten, typ maar Robert Bruce in google, dan zul je wel wat ebooks over uittreden vinden.

BerichtGeplaatst: 05-01-2006, 17:39:27 
Dwerg
Dwerg

vision schreef:
Hoelang kan het duren voordat je lichaam helemaal in slaap is behalve je hoofd dan..

Dat is bij iedereen anders, als je op dat punt moeite heb, dan zou je dat eerst moeten oefenen, zodat op die manier in slaap vallen niet zo'n moeite meer is.

Maar probeer het nou niet letterlijk te doen, gewoon je eigen manier proberen te vinden om in slaap te kunnen vallen terwijl je bewustzijn eigenlijk nog wakker is, als je oefent, dan zul je ook dingen opmerken over je slaap, zodat je daar eigenlijk ook weer over leer, je leert jezelf eigenlijk ook best goed kennen dan.

BerichtGeplaatst: 20-01-2006, 12:56:13 
Groentje
Groentje

Hoooi,

Ik ben nog nooit uitgetreden, maar heb wel paar keer gehad dat ik 'wakker' werd, en toen kon ik niet bewegen of wat dan ook.. En ik zie dan wel maar voor de rest kan ik niets en ik voel ook niet dat ik adem.. En hoe hard ik ook probeer te gillen en te slaan, er komt geen geluid en ik beweeg niet.. Ik vraag me af wat dit is.. Weet iemand dat :roll: ..

xx, veel liefs!

Nessa :heart:

BerichtGeplaatst: 20-01-2006, 22:35:21 
Elf
Elf

Slaapverlamming is dat. Kort gezegd komt het erop neer dat je lichaam slaapt, maar je bent zelf bij bewustzijn.

BerichtGeplaatst: 22-01-2006, 12:06:51 
Nimf
Nimf

Gister ging ik het dan ook eens proberen uittreden!
Ik ging in bed liggen het was ong half 1 snachts ofzo..
Ik dacht tja hoe merk ik nu wanneer mijn lichaam slaapt.
Ik stelde me heel bewust in in mn hoofd om wakker te blijven..
Opeens voelde ik in mn hele lichaam tintelingen heel erg net of ik tussen 2 magneten zat.
Mijn lichaam werd heel zwaar, en het voelde of ik scheef in mijn lichaam lag,
ik probeerde me recht te rollen maar dat wilde niet lukken.

Ik voelde me een beetje omhoog gaan maar mezelf zien ging niet.
Ik voelde me opeens heel licht en ik wilde (zo nieuwschierig als ik ben) meteen gaan reizen, maar dat was weer wat te.
Het lukte niet. Na een tijdje zo gelegen te hebben schrok ik van een geluid in mn kamer en voelde ik me terug "vallen" in mn lichaam.

Nou ik vond het een hele mooie ervaring ga dit zeker vaker doen.

Groetjes brian

BerichtGeplaatst: 25-01-2006, 13:36:51 
Groentje
Groentje

ik ben weleens 1x spontaan uitgetreden tegelijkertijd met een vriendin van me :S maar met haar had ik zowiezo al een speciale band .. maar tog wasig eigenlijk...
ik had ook die tintelingen en een geruis in mn hersenen zeg maar .. en ik schat dat ik een halve meter uit mn lichaam was... t voelde best peacefull.. En toen ik trug kwam en weer bewoog , toen bewoog die vriendin van me die naast me zat ook opeens weer.
Mja was dr wel van geschrokken toen ik trug kwam ..

Maar misschien wil ik het weer over een tijdje zelf proberen

BerichtGeplaatst: 29-01-2006, 12:31:18 
Kabouter
Kabouter

Hey ff een reactie hierop ik heb vroeger veel gedroomt dat ik door mijn raam weg ging naar buiten en dat ik boven het huis zweefde ,maar zou dat het nou zijn geweest??? Denk het niet maar aan de ene kant lijkt mij dit wel spannend maar aan de andere kant maakt het me ook even weer bang :oops: .Ik schrik ook wel eens als ik slaap dat ik ergens vanaf val en je schrikt echt net alsof het werkelijk gebeurd en werkelijk ergens vanaf donderd en je hart gaat tekeer als een gek.Maar goed als je dit zou doen zou je dan echt kunnen denken van ik wil nu terug in mijn lichaam en dan ga je terug???? Is dat niet iets te makkelijk???
Nou hoor het wel groetjes danielle

BerichtGeplaatst: 30-01-2006, 00:24:20 
Kabouter
Kabouter

is het zo dat je bij uittreden je eigen lichaam ziet enzoo??? zeg maar het idee dat je boven in de hoek van je kamer zweeft en de rest overziet???
Dat heb ik nog nooit gehad...wel heb ik vaak het idee dat ik echt zweef...
Ik ben dan gwoon wakker...(denk ik) maar heb echt het idee dat ik niet meer op me matras lig...da voelt wel heel erg lekker trouwens...
Het is dan wel zo dat als ik me beweeg dat het dan over is...valt dit onder uittreden of is ut gewoon...eumm..zweven???

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 07-02-2006, 17:11:57 
Nimf
Nimf

Famke1979 dit zal ook een uittreding zijn want je lichaam slaapt maar je geest niet.
Dus als jij weer een opdracht geeft om je lichaam te bewegen in je hersens wordt je lichaam weer "wakker"
en ben je weer terug in je lichaam.

Even een vraag:
freddietjetje Hoe zit het met de bescherming van je lichaam bij een bewuste uittreding??
ik weet dat je bij een spontane uittreding automatisch beschermd bent en er vaak een gids bij je is.
maar hoe zit dat met bewust uittreden?

Gr, vision

BerichtGeplaatst: 11-02-2006, 09:56:58 
Dwerg
Dwerg

Nou in principe vind ik het woord uittreden onjuist gezien, doordat sommige het meegemaakt hebben dat ze uittraden, maar dat ze een soort dubbelzicht hadden doordat ze hun ogen openhadden.

Dus het is meer *projecteren*

Je lichaam zit zowiezo aan je projectie verbonden, je kunt terug wanneer je wil, en zo snel als je wil.

Want in de meeste gevallen ben je gelijk terug in je lichaam op het moment dat je aan je lichaam denkt.

Maar dat betekent ook bv, zou je lichaam bv een brandgeur ruiken, dan merk je dat zelf ook heel goed, en zul je in de meeste gevallen gelijk terug zijn.

Maar vision, wat voor een bescherming bedoel je?

Voor de meeste bescherming zorg je zelf, en het is niet zo dat als je wakker gemaakt word dat je dat zelf dan niet doorheb.

Vreemd gezien, kun je alles wat je lichaam ruikt en hoort nog steeds horen, maar het zit als een soort laag over je huidige realiteit heen.

Ik heb nooit, maar dan ook ecbt nooit mijn gids gezien, maar ik heb er ook niet omgevraagd.

Dus wil je begeleiding bij je projectie van je gids? vraag het dan.

Maar de mensen moeten ook snappen, dat dit heel ver gaat, en alles mogelijk is.

daardoor kunnen ook gewoon niet alle vragen beantwoord worden, want het moet stap voor stap geleerd worden.

En volgens mij is de grootste angst van mensen dat hun lichaam overgenomen word, of dat ze vast komen te zitten.

Al zullen dat soort dingen echt niet zomaar gebeuren, je staat in directe contact met je lichaam, en er is geen muur in de weg ertussen die je ervan kan weerhouden terug te gaan.

Blijf gewoon helder en verantwoord.

En wees zeker van jezelf, want je zult dingen kunnen gaan zien die zelfs je grootste fantasies niet konden voorstellen.

Maarja, daar doe ik het voor.

BerichtGeplaatst: 11-02-2006, 16:51:43 
Nimf
Nimf

Mooie uitleg !!

Met de bescherming bedoelde ik de bescherming van je lichaam voor lagere entiteiten. Of die niet in je lichaam zouden kunnen komen? Maar na het lezen van je verhaal denk ik niet dan..

Zou je eens wat voorbeelden kunnen geven van dingen die je hebt meegemaakt>?

vision

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00