Ik blijf er ook maar overna denken..
En zeker nu ik al 2jaar thuis zit met straatvrees ed, en dan vind ik heel de maatschappij al zo vreselijk met al die matrealistische dingen.. en tja ik zal er toch ook straks aan deel moeten nemen
maar dat ik daar al zo'n "hekel" aan heb helpt er natuurlijk ook niet bij om een leven op te bouwen
Maargoed ik wil iets met dieren gaan doen, dat zie ik als mijn doel in het leven om dieren te helpen, dus zo zit ik toch in een soort middenweg, ik wil/kan/ga iets doen waar ik alles voor over heb maar toch doe ik dat in deze maatschappij.. en misschien/hopelijk ook ooit ergens in het buitenland.
Maar toch kan ik niet helemaal de middenweg vinden, al dat gezeur over dat cariere's en geld verdienen en "iemand" zijn het belangrijkste is in je leven komt mn strot uit..
Maar toch ben ik zelf ook gek op leuke kleren,schoenen en maakt niet uit wat te kopen.. dan boeit het me niet echt of iets nou van een heel duur merk is of wat dan ook zodat ik daar belangrijk mee kan doen oid, want ik koop wat ik mooi vind en niet omdat het een merk is of omdat ik anderen iets wil bewijzen met mijn uiterlijk.
Maar aan de andere kant kleed ik me natuurlijk wel leuk aan ed omdat ik graag heb dat mensen denken van die ziet er leuk uit oid
En zo kan ik wel honderden paginas vol typen met van die tegenstrijdige dingen die me bezig houden
Want ik wil niet zo iemand zijn die uiterlijk vertoon het allerbelangrijkste vind en daarmee iets wil bewijzen maar toch besteed ik elke maand al m'n geld uit aan kleding ed.. ik kan voor mezelf niet echt een middenweg vinden daarin..
Maar ik draag bv ook geen leer of suede en koop alleen maar proefdiervrije producten (ben ook vegetarier), dus dat compenseert dan op de een of andere manier weer een beetje
Maar ik denk dat veel mensen wel veel moeite zullen hebben met die middenweg vinden.. tenminste ik mag hopen dat ik niet de enigste ben die daar maar over door blijft malen
(Een beetje moeizaam getypt volgens mij maar ik kreeg het er even niet makkelijk uit zoals ik het in mn hoofd had:lol: )
Zo denk ik trouwens ook heel vaak na over hoe mijn kind later wil gaan opvoeden.. als ik al geen goede middenweg kan vinden hoe moet ik mijn kind dat straks het juiste leren? Maar hopelijk heb ik die middenweg tegen die tijd al gevonden dan.. Maar dat houd me wel bezig over hoe ik dat dan zou doen..
(ik heb/wil nog geen kinderen hoor, eerst maar eens een vriend tegen komen
)