Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:54:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24-06-2006, 13:12:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-06-2006, 10:16:43
Berichten: 47
Locatie: Amsterdam
er is niets om bang voor te zijn .....

De enige beperking en het enige wat je tegenhoud is je eigen ver-beelding, je angst is een aanname..

ongeveer zo....

je loopt de donkere kamer binnen, achter het gordijn zie je iemand staan...een inbreker - neem je aan - !!! Je lichaam reageert direkt op deze aanname, de productie van adrenaline en nog een heleboel van dat soort hormonen begint onmiddelijk binnen enkele seconden sta je helemaal strak om .. te vluchten - aan te vallen of jezelf te verdedigen, je klikt het licht aan....en het is slechts de wind achter het gordijn....

het begint met een aanname die direkt effect heeft op je werkelijkheid,

Maak deze aanname.. alle geesten en gidsen zijn niet meer en zeker niet minder dan een aspect van je-zelf, de goddelijke energie die wacht tot je je wensen uit in woord in beeld of in emotie, zodra je ergens een aanname over maakt volgt de werkelijheid direkt, en zegt het universum (je-zelf dus) your wish is my command!!! en dan zie/ervaar/be-leef je je keuze

er is niets om bang voor te zijn tenzij je het verkiest te zijn,

maak mooie aannames en kijk maar hoe zich dat re-presenteert in je leven

zoiets


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-07-2006, 13:09:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-07-2006, 13:00:22
Berichten: 2
Hallo, ik ben nieuw hier.. Ik ben heel erg geïnteresseerd in deze onderwerpen.. Ik heb een boek met oefeningen, eerst moet je je hoofd leegmaken of mediteren en daarna doe je de oefening zoals in het begin beschreven staat. Ik heb dit maar 1x gedaan. Mijn vriend zat aan de pc en in verveelde me en bedacht net dat dit een ideaal moment was om er maar eens aan te beginnen. Ik lag in de zetel, deed mijn ogen toe en deed de oefening. Ik zag een man staan en ik voel de echt heel veel liefde.. onbeschrijfelijk! Toen vroeg ik hoe hij heette. Nog voor mijn vraag helemaal gesteld was, dacht ik "Gideon". Eerst dacht ik dat ik misschien die naam zelf verzonnen had, maar toen ik het aan een ervaren persoon vertelde, bevestigde zij me dat dat inderdaad mijn gids was. Het was ook het klassieke beeld van een man met een wit gewaad. De mijne was kaal en had een witte baard.. Nu zeggen ze dat je hoofdgids iemand is van een vorig leven.. Ik ben benieuwd. De volgende keer eens vragen.

En toen zei mijn vriend: ben je in slaap gevallen? Haha.. even een afknapper. Heb niet eens bedankt kunnen zeggen geloof ik. :?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-07-2006, 15:20:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2005, 10:43:19
Berichten: 2370
Locatie: Noord-Holland
Heb deze oefening al eens gelezen en heb deze ook al geprobeerd. Ik vind het echt moeilijk om die trap voor te stellen enzo.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-07-2006, 10:29:09 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Ik ga het vanavond proberen, ik ben heel erg benieuwd of ik iets zal voelen. Maar hoe kun je nou eigenlijk een naam voelen? Is het ook mogelijk dat ik zomaar een naam verzin?

_________________
Past the point of no return, no going back now
Our passion play has now, at last, begun
Past all thought of right or wrong, one final question.
How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-07-2006, 19:47:31 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-06-2006, 11:48:56
Berichten: 1182
Locatie: Heerenveen
Ik heb ook ooit van een vriend al de naam van mijn 'beschermengel' of gids. welke weet ik niet meer... kan het dan niet zijn dat die naam me dan te binnen schiet, terwijl dat helemaal die naam niet is?

_________________
Past the point of no return, no going back now

Our passion play has now, at last, begun

Past all thought of right or wrong, one final question.

How long should we two wait, before we're one?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-11-2008, 19:26:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-11-2008, 23:41:48
Berichten: 3
Mijn gids is een indiaanse vrouw en ze heet Emilia.
Ik doe t zonder die oefening, ik maak mn hoofd leeg en probeer alles te voelen wat ik ben en alles eromheen, daarbij denk ik aan haar.
Eerst zag ik altijd alleen haar ogen voor me en kreeg ik wel antwoorden door in mn hoofd.
Maar laatst had ik totaal geen intentie tot en wou gewoon gaan slapen, en opeens liet ze zichzelf zien maar nu dr hele gezicht en ze lachte naar me :)
Vond het heel speciaal o:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-12-2008, 19:20:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2008, 11:41:09
Berichten: 38
Ik weet niet of ik met mijn gids zou moeten "knuffelen" aangezien ik via een ander door heb gekregen dat het een oude Chinese wijze is die met eerbied behandelt wenst te worden. Vanavond echter misschien een eerste visuele ontmoeting, dus ik ben ontzettend benieuwd! Sinds ik er meer over heb gehoord is mijn nieuwsgierigheid behoorlijk gewekt. Ben ook erg benieuwd naar zijn naam. Ik wist zelf al dat een van mijn lagere gidsen mijn oma is, wat erg bijzonder is aangezien mensen die recent zijn gestorven vaak geen gids worden (nou ja, ze is inmiddels 14 jaar dood). Zij liet onder andere thuis merken dat alles goed met mij was toen ik een aantal maanden op reis was. Dat was voor de thuisblijvers behoorlijk schrikken maar daarna vonden ze het wel fijn :)

Maar goed, nu eerst even afwachten wat er vanavond (onder het oog van een medium) gaat gebeuren. Heb weer een 1-op-1 afspraak, dat vind ik zelf namelijk erg fijn. :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-12-2008, 19:27:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-11-2008, 09:39:00
Berichten: 79
Och, ze houden allemaal stuk voor stuk van liefde daar.. Dus als je knuffelt, zouden ze vast niet erg vinden hoor


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-01-2009, 15:36:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
Ik heb dit geprobeerd en eerst zag ik haar gezicht (bruin krullig lang haar) Toen zeg ik een wit bijna lichtgevend gewaad rond haar. Ze stond met haar armen open om me te omhelzen, dat heb ik toen gedaan.
Toen vroeg ik haar naam, ik kreeg meteen Estmìr door. Wat raar is is dat ik deze naam vroeger al veel eerder doorkreeg, waarschijnlijk was dat toen ook van haar geweest. Ik weet niet hoe, maar het verbaasde me dus niet dat mijn gids zo heet.
Ik heb haar ook gevraagd of ze uit mijn vorige leven was. Ja dus, ze liet iets merken van dat ze vroeger mijn moeder was.
Ik vond het zo raar maar had een geweldig gevoel en voelde dat gevoel echt wegzakken toen ik de trap terug afging.
Zo`n geweldige ervaring en dat van de allereerste keer in mijn leven dat ik dit doe.

Maar ik vraag me af, zou het niet mijn verbeelding zijn geweest? Heb ik Estmìr niet met mijn fantasy gecreerd?
Vooral omdat ik die naam al eerder gehoord had vraag ik me af of die naam niet vandaar komt. Maar aan de andere kant, die naam haalde ik toen ook uit mezelf, niemand die ik kende heette zo ofzo. Misschien wou mijn gids toen gewoon haar naam doorgeven...

Ik ga het vanavond nog eens proberen en we zullen zien of ik hetzelfde effect krijg. De ontmoeting was zo geweldig dat ik het opnieuw wil meemaken.

Ik leesde ook iets over een hoofdgids, is zij dan mijn hoofdgids? Heb je meerdere gidsen dan? :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-02-2009, 12:41:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2009, 16:22:29
Berichten: 7
Als alle tips niet helpen, kan je altijd nog professionele hulp inroepen.
Heb ik ook gedaan. Ik heb hierdoor kennis mogen maken met mijn Gids en waar ik hem van ken.
Tevens heb ik ook een aantal levensvragen kunnen stellen.
Het is heel bijzonder om dit mee te maken en te mogen hebben.

_________________
Treur niet om datgene wat je niet hebt, maar wees gelukkig met datgene wat je wel hebt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-03-2009, 14:25:07 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2009, 22:48:40
Berichten: 139
Locatie: Tilburg
Heey,

Ik zal het gaan proberen.. Het lijkt me wel een mooie ervaring..:)
Later zal ik mijn ervaring hier beschrijven... en of het wel heeft gelukt enzo..

Groetjes,

:wave:

_________________
night - boyfriend - fashion - pink - psychedelic drugs - philosophist - (performing) arts - party animal - nature - traveler
writer - parapsychology - 420... and more


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-03-2009, 18:07:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-03-2009, 18:03:59
Berichten: 1
Ik heb het ook al geprobeerd,

maar ik zie maar geen kleuren, of een trap of wat dan ook...
Is het de bedoeling dan om je het gewoon in te beelden? of om echt het te zien??
En als je een vraag stelt, doe je dit dan in gedachten?

groetjes


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2009, 16:18:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-06-2009, 15:13:44
Berichten: 2
hoi allemaal ik ben matthijs en ben 12 jaar na wat meditatie kreeg ik opeens een naam in mijn hoofd nu ik deze website heb gezien kan het van mijn gids zijn. hebben jullie hier voor mij antwoorden op. en tips wat ik nu verder moet doen.

groetjes matthijs


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl