Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:33:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: NEXUS 2012 EVENT
BerichtGeplaatst: 30-01-2009, 22:57:50 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Sorry ... blijkbaar heb ik dan iets gemist.

groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: NEXUS 2012 EVENT
BerichtGeplaatst: 30-01-2009, 23:20:10 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
No problemo, ik had alleen gehoopt dat hij dit zelf kenbaar had gemaakt...

Wat betreft het onderwerp... Wat ik er van begrijp (en ik moet zeggen dat ik me er nou niet echt in verdiep) Is er enkel en alleen maar een interessante positie van planeten op die datum... Mijn vraag... So what?!

Betekend dit dat er aliens komen? Dat de wereld vergaat? Nee het is gewoon een datum in mijn ogen, een datum waarop er een sterrekundig fenomeen voordoet, ja dat wel... maar wat dan nog?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: NEXUS 2012 EVENT
BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 00:03:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Truitje, begrijp je het dan niet? Het is niet de bedoeling dat je (erover) nadenkt! Je moet juist je verstand loslaten, en als het even kan ook je ego. Alleen dan is de verlossing ook voor jou weggelegd. Geloof gewoon.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: NEXUS 2012 EVENT
BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 00:15:25 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Vyu,

Je (bijna) hypnotiserende woorden hebben mij volledig van jou gelijk overtuigd. Ik buig mijn knieën in eerbied en vraag om nóg meer informatie die niemand zal begrijpen of willen begrijpen.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: NEXUS 2012 EVENT
BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 10:47:33 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
@ Truitje:

Citeer:
Is er enkel en alleen maar een interessante positie van planeten op die datum... Mijn vraag... So what?!

Tja ... dat KAN natuurlijk wat leuke effecten veroorzaken maar verder ...

Citeer:
Betekend dit dat er aliens komen?

Voor sommige mensen blijkbaar wel. Waar ze het vandaan halen ....

Citeer:
Dat de wereld vergaat?

Lijkt me niet, daarvoor staan die andere sterren te ver weg.

Citeer:
Ik buig mijn knieën in eerbied en vraag om nóg meer informatie die niemand zal begrijpen of willen begrijpen.

In dat geval verwijzen we je graag naar het topic "Aliens & UFO's" in ditzelfde subforum 'Hoger Bewustzijn'. Je zult overweldigd zijn van de aldaar geopenbaarde informatie die even onlogisch als zinloos is, gelijk de informatie over 2012, met dat verschil dat deze informatie uitsluitend door forumleden is ontwikkeld ter meerdere eer en glorie van die leden, dit forum en natuurlijk de intergalactische interdimensionale krijgers van de federatie van het Eeuwige licht in opdracht van de Draken, de Kobolden en de Roze Olifantjes om in deze van alle andere zijdelings aanwezige levenvormen maar niet te spreken. Centraal, als vertegenwoordiger hier op Aarde, staat de ons welbekende Vyumae, alwaar wij ook, tegen betaling van aanzienlijke hoeveelheden wit0geld, onze inwijdingen kunnen verkrijgen nadat broeder Vyumae door middel van channelings toestemming heeft gekregen om ons toe te laten tot eerder genoemde kring van het Eeuwige Licht.

Met broeder- en zusterlijke groet, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl