Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 13:52:32

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27-02-2009, 21:46:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-01-2009, 12:57:20
Berichten: 15
hallo,

tijdens een meditatie kreeg ik iets heel angstaanjagends te zien. Ik ging mediteren (liggend op de bank) en voelde me helemaal tot rust komen. Vervolgens voelde ik tintelingen over mijn hoofd gaan alsof iemand over mijn hoofd aan het aaien was. Vervolgens keek ik (mijn mijn derde oog dan want mijn ogen waren dicht) naar boven om te kijken wie dit deed en er stond een soort van dier achter mij. Deze had een angstaanjagend gezicht en had een knal rood gewaad aan. Ik schrok heel erg en schoot in eerste instantie in mijn angst maar ging weer terug naar mezelf en kon zo ontspannen blijven. Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en in mijn gedachten kwam op dat ik iemand niet vanwegen zijn uiterlijke verschijning moest veroordelen. Maar ergens voelde ik me niet op mijn gemak en ben toen ook langzaam weer uit mijn meditatie gegaan. Heb ik nu een deel van mijzelf gezien of kan iemand mij iets meer vertellen wat er gebeurd is dat dit wezen bij mij was. Heb al veel megemaakt op het gebied van geesten, gedaantes ed, maar dit eigenlijk nog niet. Ook ben ik sindsdien niet meer gaan mediteren. Ben een beetje angstig geworden.
liefs Chrystel


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-03-2009, 13:24:07 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-09-2006, 20:53:38
Berichten: 45
Locatie: keerbergen (belgie)
Hoi Chrystel,

Misschien toch eens er aan denken alvorens in meditatie te gaan je af te schermen, want het penetreren van jou 'meditatie' wereld moet een gewild proces zijn en het mag niet dat iedereen daar maar binnenloopt. In theorie zou je enkel jouzelf en jou gids moeten toelaten tot deze 'wereld' en het daarbij houden.

Het feit dat je niet meer in meditatie durft te gaan is héél begrijpelijk. Ik heb dit namelijk ook X aantal maanden terug voorgehad. mijn 'tuintje' is verwoest geweest door demonen en entiteiten met niet zuivere bedoelingen. Hierbij zou alles eigenlijk terug rustig moeten opgebouwd worden. Mijn advies is bijvoorbeeld voor de eerste maal dat je nu terug wil gaan mediteren gewoon eerst 'afschermen' en dan een soort van denkbeeldige meditatie waarin je met een persoon die je vertrouwd een donkere trap afdwaalt (dit bevorderd het vertrouwen) en dat je uitkomt op het einde aan een heel grote strand waar de zon schijnt en waar je je kan ontspannen met deze persoon, dan zoek je naar de gevoelens die je had bij de voorgaande meditatie, denk een denkbeeldig vuilblik, kuis deze gevoelens bij elkaar en visualiseer daar een wolk van die je naar de horizon ziet drijven tot ze volledig weg is. Pas wel op dat deze sessies tussen het uur en de 2 uur kunnen duren.

Liefs,
Jan

_________________
touching the skies, exploring the limits


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-03-2009, 11:43:16 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
beasty schreef:
mijn 'tuintje' is verwoest geweest door demonen en entiteiten met niet zuivere bedoelingen.

Ik heb ook lang last gehad van dergelijke entiteiten. Echter niet op een 'verwoestende manier'. Voor mij was het belangrijk om mijn chakra's in balans te brengen en niet bang hoeven te zijn / geen weerstand te tonen. Nou ja, ik denk dat iedereen er zijn eigen methodes voor heeft.
Ze gingen weg toen ik uiteindelijk het dialoog met hen aanging en achterhaalde waarom ze me lastig vielen. Er dient namelijk altijd ruimte voor dialoog te zijn! juist in die wereld.

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-04-2009, 07:59:02 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-12-2007, 22:27:21
Berichten: 185
Locatie: Hasselt - België
Dag Chrystel,

Als ik jou was zou ik het wezen niet toelaten. Erg jammer te horen dat je nu angstig bent geworden om te mediteren. Je hoeft geen angst te hebben, hou gewoon je hart en je gedachten puur en zuiver. Volgens mij is het goede sterker dan het kwade en 1 goede gedachte kan 100 kwade gedachten bedwingen.
Laat je aub niet manipuleren door een wezen uit een andere dimensie.

Groetjes,
Karin :wave:

_________________
Falun Dafa
Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-04-2009, 18:22:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-01-2009, 12:57:20
Berichten: 15
hallo

bedankt voor alle reacties via dit forum! Ik heb mezelf ondertussen weer bij elkaar geraapt en ben opnieuw gaan mediteren, hierbij kwam dit wezen weer tijdens mijn meditatie, na contact te hebben gelegd had dit wezen een bijzondere boodschap voor mij, ook liet het zijn ware gedaante zien en het moraal van het verhaal was dat ik dieper en verder moest leren kijken zodat ik niet te vroeg tot een conclusie kwam maar zou zien wat er werkelijk zat.

groetjes


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-04-2009, 19:04:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 19:26:18
Berichten: 570
Locatie: Heerlen
kijk, dat lijkt me nou een mooie spirituele ervaring ;)

_________________
-Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.
-Every situation, properly perceived, becomes an opportunity to heal.
-Nothing real can be threatened. Nothing unreal exists.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl