Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:37:10

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 24-12-2010, 17:24:11 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-11-2010, 19:43:58
Berichten: 45
Locatie: Den Bosch
Mmm jazeker, daar heb je helemaal gelijk mee Butterfy.
Maargoed, ik heb in mijn, nog niet zo lange, leventje al behoorlijk wat lastige ervaringen gekend, daar zal ik nu niet over uitweiden, behalve dat het niet te maken had met bv een overleden vriend/familielid/etc.
En ik geef toe dat ze, uiteindelijk, me wel wijzer gemaakt hebben, zonder die gebeurtenissen was ik nu ongetwijfeld niet wie ik nu was, en dan kan ik me ook best voorstellen dat het "zo bedoelt is" ofzo dat ik dit doormaak...
maar het zou allemaal zo veel gemakkelijker zijn als ik op zijn minst wist wat me nu echt dwarszat, waarom ik me nu echt zo warrig voel. Ik kan het niet omschrijven, dat kan ik echt niet..., ik kan het alleen voelen, sorry.
En ik zou ook niet willen dat mijn gids alles voor me oplost ofzo, als een snelle, gemakkelijke manier om je goed te voelen en verder te komen in je leven, maar dat 'ie me af en toe een klein duwtje in de juiste richting geeft... en nu heb ik zo'n heel klein duwtje nodig
Maarja... ik zal het maar z'n beloop laten en zien hoe het gaat denk ik...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 18-08-2011, 13:32:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-02-2011, 00:25:17
Berichten: 6
Ik heb de linkjes nog niet bekeken, maar zoals ik het kan lezen,
wil je dus met een timer na elke droom cyclus laten afgaan? (of iig, de cyclus wanneer je licht droomt?)
Dat is namelijk mijn gedachte wat ik erbij krijg want hier is al veel mee geëxperimenteerd.

Dan is het makkelijk om je dromen beter te beschrijven en onthouden. Maar dit is helaas geen gezonde manier van leven. :wink: Het is net als dat je een hele nacht opblijft, je verstoord het ritme van het verwerkingsproces van je hersenen, je lichaam moet opladen.

Je kunt wel 's ochtends vroeg een wekker zetten, en jezelf snel ontwaken (met behulp van een wekker die heel zachtjes afgaat, zodat je nog een beetje in je droom blijft hangen) zodat je je laatste droom nog kunt analyseren. De betekenis van dromen, kan soms erg interessante informatie bieden over jou als persoon!

Waarom ben je eigenlijk zo naar het zoeken.... om lucide dromen te ervaren? :)
Je kunt ook op andere manieren on contact komen met je gids :)

Maar de controle en grip op je dromen hebben in zo'n onrealistische wereld die je zelf aanmaakt, is natuurlijk wel een prettig iets, dat je zelf het verhaal kunt laten aflopen zoals je zelf wilt. :)

Heb je het gevoel dat je meer grip op het leven wilt? Wil je meer controle op jezelf, of op het leven?

Veel succes!

TrueColour (A)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl