Nou alleen deze tekst al zat ik met een schuddend hoofd te lezen.
Heel veel leest lekker weg en past wel redelijk in het plaatje "ja dat zou kunnen".
Maar andere dingen ook juist weer niet.
Bijvoorbeeld de wet van aantrekkingskracht kan heel wat roet in het eten gooien.
Of dat ik "iets" mag afwijken van mijn main mission plan, maar dan wel met een persoonlijke begleider.
Ik zeg het maar alvast even eerlijk... ik ben mega-koppig.
Als een persoon wel niet gebruik maakt van het feit dat deze mag doen wat hij wil, ben ik het wel.
Dus over het scheppen en de schepper zijn... that's me!
En ik maak er op die manier flink gebruik van.
Ik zou het nooit doen, maar ik ben zo koppig, dat ik zelfs iets heel onverwachts zou kunnen doen dat helemaal buiten het mission statement staat dat voor mijn geboorte is afgesproken.
En niemand die me zou tegen houden.
Neem bijvoorbeeld iets heel extreems, zoals mijzelf van een flat afgooien.
(En ja... dan kun je aankomen van "maar dat was waarschijnlijk stiekum toch van te voren gepland..." maar dan weet ik er ook nog wel een paar hoor!)
En dan nog iets over aantrekkings kracht (was ik even vergeten en wou ik mee beginnen eigenlijk)... ik ben een niet oordelend persoon.
Wat had ik in mijn jeugd?
Pesters en treiteraars...
Nu ben ik het nog steeds niet helemaal, maar toch wel een beetje geworden.
En niet persee oordelend, maar eerder wantrouwend naar de tweevoeters.
Ik heb het zelfs met mijn eigen vriendin soms, dat ik bang ben dat ze mindgames speelt.
Zit allemaal tussen de oren natuurlijk, maar zonde is het wel.
(Ok, om nog een stapje verder te gaan, dit heeft ook stiekum ook wel een beetje met mijn vorige leven te maken en de hel die ik heb moeten doorstaan met tweevoeters.)
En over dat masker van dingen verbergen en dat soort zaken.
Tja... het is voor veel makkelijk.
Ik kan het niet echt.
Merk dat ik altijd "last" heb van instant karma met heel veel dingen.
Ik hoef er niet jaren of wat dan ook op te wachten.
Opzich wel fijn ergens.
Misschien omdat ik zoveel te verwerken krijg en als een sneltrein door mijn ontwikkelingsproces ga.
En zeker de laatste jaren.
Hoe dan ook, dit is opzich wel het meest helder stukje over karma dat ik tot nu toe heb gelezen.
Bedankt voor het delen Nadia!
En als je dit geen goede argumenten of gevonden "gaten" vindt, ga ik er nog eens goed over nadenken, want momenteel ben ik opzich wel wat moe en gaar.
Wolf