Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 23:04:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoe zit het bij mij?
BerichtGeplaatst: 07-02-2005, 13:51:16 
Ik ben er benieuwd hoe het met mijn gidsen zit...ik heb me ooit laten vertellen dat het 1 van mijn Indonesische grootouders is, maar ik twijfel nog tussen een oma of een opa. Oma schijnt een strenge vrouw te zijn geweest, opa 1 of andere geneesheer. Verder vertelde iemand me dat er een jong iemand bij me was, een baby?

Ik heb tot voor kort gedacht (en ook wel gehoopt) dat mijn moeder een gids van me was, maar volgens mij is dit niet zo.

Soms wil ik graag in contact komen met mijn gidsen, maar omdat ik ergens ook erg bang ben voor wat ik zal ervaren en HOE ik het zal ervaren, sluit ik me hiervoor af en komen de gidsen ook niet 'door' of hoe zeg je dat? Ik heb ook nooit echt dingen meegemaakt zover ik me voor de geest kan halen, een droom of zo, alleen dat iemand me er over heeft verteld, maar ik weet dus niets 100% zeker omdat ik niks concreets heb meegemaakt.

Kan iemand me vertellen hoe dit bij mij zit..sluit ik me hier echt voor af of ben ik er gewoon niet aan toe om in contact met hen te komen? En hoe kan ik het beste met hen in contact komen zonder dat ik bang word, want ik ben altijd heel erg bang dat ik ineens iets zie dat ik niet kan plaatsen..of ben ik nu vaag?

Berichtenonderwerp: Re: Hoe zit het bij mij?
BerichtGeplaatst: 07-02-2005, 14:14:53 
Groentje
Groentje

ik vind je niet vaag hoor, ik kan je helaas niet helpen maar ik heb precies dezelfde gedachtes als jou
aan de ene kant wil ik graag maar iets houdt me tegen, maybe omdat ik er nog niet klaar voor ben
soms heb ik wel eens een droom, of zie ik iets, maar dan ga ik denken en hou ik het weer tegen...

ben dus ook heel benieuwd naar antwoorden van anderen

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00