Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:15:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 23-12-2011, 12:34:53 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Ik sluit me aan bij Brian

Weet je wat me zo opvalt. Mensen verwachten bij veranderingen altijd van die grootse dingen. Het vergaan van de wereld, overstromingen, de terugkeer van de Messias.

maar wat als er in 2012 iets heel kleins gebeurd? Maar dat dit hele kleine iets, de hele loop van het leven zou kunnen veranderen? Ik durf te wedden dat heel veel mensen in 2012 echt NIETS gaan merken van veranderingen. Terwijl er wel degelijk dingen gaan veranderen.

Maar dat gebeurd elk jaar, elke maand elke week elke dag, elk uur.

Zie het als een vleugelslag van een vlinder die zich langzaam op zou kunnen bouwen tot een orkaan, als de juiste omstandigheden er zijn.

God ik lul wel heel vaag nu..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 16-01-2012, 07:59:36 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Ik denk wel dat een grote verandering geleidelijk gaat.
Maar voor ons kan in ons leven wel in eens een groot keerpunt komen.
Waardoor het groot aanvoelt.

Wat denken jullie over het nieuwe jaar.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 16-01-2012, 12:27:04 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ik zie het nieuwe jaar vol goede moed tegemoet! Dit wordt een erg persoonlijk jaar vol nieuwe kansen :). En de wereld, die vergaat voorlopig nog niet. Ik verwacht nieuwe ontwikkelingen, een grote epidemie misschien ergens op de wereld. Een land zal omvallen, maar ook weer overeind worden gezet.

Kansen moeten we zelf creëren, want met lui achterover hangen schiet niemand iets op. De huidige maatschappij gaat zo snel, dat achterblijven geen goede optie is. Toch, we rennen soms harder dan dat de tijd zou moeten gaan.

Al met al, een nieuwe dimensie, die creëren we zelf toch wel :).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 30-07-2012, 07:38:57 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
miracle schreef:
Ik begin hoe langer en hoe meer te geloven dat die 2012 prophecy toch uit begint te komen.
Aan de ene kant heb je de occupy bewegingen wereldwijd waarin honderduizenden mensen gezamelijk verandering willen.
Aan de andere kant de enorme schuldenberg die de wereld in zijn greep houdt.
Ik denk niet dat Europa hier uit gaat komen. Er wordt nu (19-10-2011) gesproken om 1,5 biljoen euro in de economie te pompen dit is +/- 4000 euro per europeaan. Ieder land moet al enorm gaan bezuinigen zonder deze injectie.
We staan voor een keuze of onze verzorgingsstaat opgeven en nog tientallen jaren leven in armoede. Of dit systeem om laten vallen. Iedereen is bang om dit systeem om te laten vallen, maar stel nu dat we gezamelijk besluiten dat we opnieuw gaan beginnen. Alle inkomsten en ook alle schulden worden kwijtgescholden. Iedereen gelijk.. Een nieuwe start..

Ik weet niet wat de uitkomst wat, maar als er straks echt massaal bezuinigd gaat worden gaan mensen dit niet pikken.
Dan komt er pas echt een roep om verandering.

Een nieuwe dimensie? Als dit bovenstaande gebeurd dan kun je hier inderdaad van spreken.



Hoi,

Ik kan me volledig in jou woorden vinden.
Samen een nieuwe start maken.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 30-07-2012, 07:40:11 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Matthijs schreef:
Ik zie het nieuwe jaar vol goede moed tegemoet! Dit wordt een erg persoonlijk jaar vol nieuwe kansen :). En de wereld, die vergaat voorlopig nog niet. Ik verwacht nieuwe ontwikkelingen, een grote epidemie misschien ergens op de wereld. Een land zal omvallen, maar ook weer overeind worden gezet.

Kansen moeten we zelf creëren, want met lui achterover hangen schiet niemand iets op. De huidige maatschappij gaat zo snel, dat achterblijven geen goede optie is. Toch, we rennen soms harder dan dat de tijd zou moeten gaan.

Al met al, een nieuwe dimensie, die creëren we zelf toch wel :).



Hoi

Dat is het mooie dat ieder een deel van onze dimensie is.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 30-07-2012, 07:41:34 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
truitje schreef:
Lol,

Van spirituele verschuiving naar financieel fiasco...

Van 0 naar 100 en 30 seconden :)



Hoi

Wat is jou ervaring?

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl