Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:03:54

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Intreding?
BerichtGeplaatst: 05-09-2011, 19:19:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 05-09-2011, 17:11:34
Berichten: 1
Hi allemaal!

In korte tijd heb ik 2 dingen gedaan op spiritueel gebied, allereerst heb ik een uittreding gehad. Dit ging vanzelf tijdens een ontspanningsoefening, blijkbaar ben ik er gevoelig voor. Daarna heb ik mijn pijnlichaam omgezet (Eckhart Tolle). Ik weet niet zo goed wat er allemaal is gebeurd, maar sindsdien ben ik een compleet ander persoon. Ik ben bij een healer geweest en heb verteld wat er gebeurd is.

Hij kon mij terug halen, voor 1 dag. Toen voelde ik een zware drukkende energie bij me, dat nam me over en ik zag mezelf zo weg lopen. Het is eenzelfde energie die ik ook in mijn huis heb gevoeld na mijn uittreding. Ik deed een aardingsoefening en kreeg mezelf weer terug, voor 1 dag maar de volgende dag was die energie weer terug.

Ik heb overlegd met een vriend die ook paranormaal begaafd is en hij zei dat hij zag dat mijn lichaam voor hem zat en mijn geest ernaast. Zo ervaar ik het zelf ook. Alsof ik niet in mijn lichaam zit. Hoe komt mijn geest weer terug in mijn lichaam? Heeft iemand tips?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Intreding?
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 08:33:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-08-2011, 17:09:33
Berichten: 36
Ik weet misschien iets, maar ik weet niet of dat gaat werken en of het veilig is.
Maar ik denk dat het wel veilig is.

Als je het ECHT wil proberen dan vertel ik wel hoe, en dan nog zou ik het met die vriend van je overleggen.
Maar het is op eigen verantwoordelijkheid, ok?

Enne, dit klinkt misschien heel zwaar maar de methode is heel eenvoudig. Ik gebruik hem zelf ook om energie te manupileren.

Veel succes en vriendelijke groeten,
Kay

_________________
Nature has got a voice.
Listen to it, and you will learn.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl