Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:20:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-11-2011, 01:37:06 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Beste vrindjes en vrindinnekes!

Ik kreeg onderstaande uitnodiging in mijn mailbox van het Thètainstituut Nederland (www.theta-instituut.nl). Ikzelf ga sowieso niet, niet alleen kan ik die dag niet, ik denk niet dat het iets voor mij is, maar misschien dat er wel geïnteresseerden zijn. Ik zou zeggen, aanmelden die hap! Het is géén beurs of iets dergelijks! Anders stond dit ook wel bij het subfora Beurzen.

Zie maar wat jullie er mee doen ;). Vaak sturen ze overigens wel erg interessante mails met hun nieuwsbrieven over breedgaande onderwerpen. Soms vind ik het wel erg vergezocht en soms zit er naar eigen mening weer een kern van waarheid in. Enfin, kijk anders op hun site hè ;).

Groetjes Matthijs



Citeer:
Beste Lezer,

Bij deze nodigen wij je uit voor het bijwonen van de launching van de stichting Vision to a Better World. Datum: 20 november vanaf 13:30 tot 16:00 uur. Graag aanmelden via info@visiontoabetterworld.nl met in de onderwerpregel 20 november.
Beperkt aantal plaatsen op binnenkomst van de aanmelding is de plaats gereserveerd.

Vision to a Better World is een organisatie die als een informatiecentrum – open source – naar buiten treedt om wereldomvattende informatie te delen. Deze informatie is om welke reden dan ook niet toegankelijk geweest voor de mensheid.

De thema’s waar Vision to a Better World zich op richt zijn onder andere;

* het hogere bewustzijnsinzicht
* alternatieve geneeswijzen (de nieuwe gezondheid)
* het ascensie proces
* nieuwe tijdskinderen
* de kracht van water
* vrije energie voor IEDEREEN
* contact met buitenaardsen en andere dimensies
* maya-synchronisatie en het jaar 2012
* de actuele stand van zaken omtrent de afbraak van het economische bestel

en wat er nog meer wordt aangedragen! Kortom, zaken die NU op Aarde spelen en wat onze keuzes hierin tot een verandering kunnen brengen ten gunste van elkaar, ten gunste van onszelf en ten gunste van moeder Aarde.

Vision to a Better World heeft als doelstelling om al deze en andere informatie(netwerken) met elkaar te koppelen en te bespreken. Door middel van presentaties, lezingen, workshops en open inloopavonden worden deze belicht en kan er interactie plaatsvinden tussen mensen.
Juist in het samenzijn bieden we elkaar immers de mogelijkheid om informatie te delen en uit te diepen. Hoe je met jezelf omgaat is één van de schakels om- en met elkaar te verbinden in deze chaotische maar fantastische tijd!

Heb jij ook een prachtige bijdrage te leveren aan de mensheid? Voelt de tijd voor jou NU rijp om je bijdrage te leveren en te klikken aan de wereldnetwerken? Dan ben je van harte welkom. Neem gerust een kijkje op de website www.visiontoabetterworld.nl

Ben je geïnteresseerd in de onderwerpen van Vision to a Better World en wil je hierover meer weten? Je bent van harte welkom op zondag 20 november tijdens de launching opening Vision to a Better World!

Op het middagprogramma komen de volgende onderwerpen aan bod:
* Vanaf 13:30 inloop, koffie / thee
* 14:00 officiële opening
* Informatie Mayasynchronisatie
* Informatie buitenaards en ufo’s
* Vragen en ideeën
* Afsluiting

Baukjen Ploegstra en Joop de Boer

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2011, 09:07:55 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Hoi Matthijs,

Ziet er leuk uit :) Maar ik heb toch even twee praktische vraagjes...

Is dit niet een persoonlijke uitnodiging naar jou omdat jij het in je mailbox hebt gekregen?

En ik vroeg me af waar het precies is, dat kan ik namelijk niet terugvinden in het bericht :)

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-11-2011, 15:25:07 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
geen idee waar :p.

dit is niet persoonlijk hoor ;). is een algemene nieuwsbrief :p.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl