Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:57:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 10:54:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Kiro schreef:
Nee man, je moet gewoon gelóven. Dan is alles opgelost.

Sarcasme I hope?

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 12:07:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-05-2012, 12:59:36
Berichten: 237
Nee wat Kiro bedoeld is dat je moet geloven..

Als iemand geloofd en hoopt dat het echt is, dan is het ook echt..voor die persoon.

Het enige wat quantus deed is een artikel posten van iemand anders van een andere site op dit forum. Wat maakt het nou uit of iemand er niet in geloofd. Als je er toch niet in geloofd waarom de tijd nemen om te posten dat het onzin is...

Er zijn zat dingen die ik mensen zie posten waar ik niet in geloof, betekend niet dat het onzin is, of dat het niet waar is. Tenslotte is de waarheid voor iedereen anders.

_________________
Im too sceptical to believe anything is impossible

De creatieve denker: ...Ziet het onzichtbare. ...Voelt het ontasttbare. ...En bereikt het onmogelijke.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 13:05:02 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hoe ziet iemand zonder ziel eruit? Een oranje-achtige haarkleur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 13:10:11 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
xclipse schreef:
Nee wat Kiro bedoeld is dat je moet geloven..

Als iemand geloofd en hoopt dat het echt is, dan is het ook echt..voor die persoon.

Het enige wat quantus deed is een artikel posten van iemand anders van een andere site op dit forum. Wat maakt het nou uit of iemand er niet in geloofd. Als je er toch niet in geloofd waarom de tijd nemen om te posten dat het onzin is...

Er zijn zat dingen die ik mensen zie posten waar ik niet in geloof, betekend niet dat het onzin is, of dat het niet waar is. Tenslotte is de waarheid voor iedereen anders.

Ik probeer graag iemand zn denkwijze te snappen en de reden waarom iemand iets geloofd. Mag toch wel en tijd hebben we toch zat.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 13:21:28 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Citeer:
Hoe ziet iemand zonder ziel eruit? Een oranje-achtige haarkleur?


Ik denk dat die eerder een groenachtige huidskleur hebben.

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 13:26:23 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Eibhlin schreef:
Ik probeer graag iemand zn denkwijze te snappen en de reden waarom iemand iets geloofd. Mag toch wel en tijd hebben we toch zat.
Kiro's gedachtegang is ondoorgrondelijk. Gaat veel te diep voor ons normale mensen.

Natascha schreef:
Tom schreef:
Hoe ziet iemand zonder ziel eruit?
Ik denk dat die eerder een groenachtige huidskleur hebben.
Oww dus zo zien robots eruit!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 20:50:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-01-2012, 07:46:45
Berichten: 24
Locatie: Zuid-Holland
Luitjes, jullie vallen over het begrip 'robot', maar we hebben het over een Nephilim, zoek eens op wat dat werkelijk is! Hier hebben we het over, geef het dan maar een naam, maak mij niet uit hoe je het noemt hoor.
http://www.nephilim.nl/nephilim_nederlandstalig.htm

Wel kortzichtig, om iets belachelijk proberen te maken, omdat je zelf zoiets nog nooit gezien hebt.
Ik denk dat er op dit forum mensen zitten, die minstens zoiets gezien hebben, zijn die ook niet goed snik? :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 21:17:10 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Het artikel beweert van alles, maar waar is het bewijsmateriaal? Waar zijn de harde bewijzen? Ook de site over die Nephilim stelt van alles, maar komt niet aanzetten met bewijzen. Er staat veel foutieve informatie in het artikel (of creatief verdraaide feiten).

Wat maakt dit artikel tot een 'waarheid', of een kern daarvan?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Laatst gewijzigd door Blackbird op 09-06-2012, 21:38:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 21:36:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Quantus schreef:
Citeer:
ik ben ook nog geen robots tegen gekomen

Hoe weet je dat dan? Denk jij aan blikken mensen dan, met lampjes op hun borst ? :lol:
Ze zien er het zelfde uit als een ander etherisch wezen, maar hebben in ieder geval geen ziel.


uhh ja daar dacht ik aan :$, maar mensen zonder ziel.. die kunnen toch ook niet lachen of wat dan ook dan? en iedereen die ik ken heeft emotie;D.

Quantus schreef:
Wel kortzichtig, om iets belachelijk proberen te maken, omdat je zelf zoiets nog nooit gezien hebt.
Ik denk dat er op dit forum mensen zitten, die minstens zoiets gezien hebben, zijn die ook niet goed snik? :lol:


Ik weet niet of je dit op mij doelt, maar ik geef even antwoord vanuit mezelf :) :
1. ik maak jou waarheid niet belachelijk, tis gewoon niet mijn waarheid ^^ en ieder gelooft zo wat die zelf wilt toch?, en als er mensen op dit forum zitten die minstens zoiets hebben gezien hoezo komen ze hier dan niet reageren, jaa ik heb het gezien!! of iets wat daarop lijkt? ik geloof dat er 1 iemand op dit forum is die zoiets beweert gezien te hebben, want dat ben jij ^^ en als het er meer zijn (als dat zo is maak ik mijn excuses omdat ik ongelijk heb :roll: ) maar hoezo reageren ze dan niet??

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 22:01:04 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 23-09-2011, 23:42:17
Berichten: 141
Tom schreef:
Afbeelding

Afbeelding

_________________
Ik ben weer terug ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 22:03:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-01-2012, 07:46:45
Berichten: 24
Locatie: Zuid-Holland
Citeer:
iedereen die ik ken heeft emotie
Ja? Wat wil je hiermee zeggen?
En waarom niemand reageert? Zal dat misschien komen omdat jullie bewijzen willen om wat jullie zelf niet meemaken? En het daarom maar als onzin afdoen?
Mag hoor, dat zal jullie niveau zijn misschien?
Maar hoe wil je bv bewijzen dat iemand naar andere werelden geweest is en daar met wezens gesproken heeft?
dat iemand met zijn etherische lichaam reist?
Laat maar......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 22:38:57 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Hoe bewijzen we dat er mensen zijn die astraal reizen? nog zo'n voorbeeld.

Ik denk dat het belangrijk is dat je gelooft in wat je voelt en waar je zelf ook achter staat.

Ik geloof er echter niet in Quantes, maar er zullen vast ook mensen zijn die er wel in zullen geloven.

@ Tom, een beetje meer respect graag ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2012, 23:03:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Quantus schreef:
Citeer:
iedereen die ik ken heeft emotie
Ja? Wat wil je hiermee zeggen?
En waarom niemand reageert? Zal dat misschien komen omdat jullie bewijzen willen om wat jullie zelf niet meemaken? En het daarom maar als onzin afdoen?
Mag hoor, dat zal jullie niveau zijn misschien?
Maar hoe wil je bv bewijzen dat iemand naar andere werelden geweest is en daar met wezens gesproken heeft?
dat iemand met zijn etherische lichaam reist?
Laat maar......


Oké dan je hebt eigenlijk wel gelijk... het spijt me dat ik om bewijzen vroeg want waar ik in geloof ook geen bewijzen..
en pardon?! ons niveau? dat wij jou waarheid niet geloven dat mogen wij zelf bepalen dacht ik zo? ik wist niet dat als we het niet geloven opeens op een minder niveau zitten?

en dat over die emotie, als iemand geen ziel heeft dan kan die toch ook geen emotie hebben? emoties komen uit de ziel dacht ik zo..
en hoezo laat maar ;o dat ik er niet echt in geloof wil nog niet zeggen dat ik t niet intressant vind ;) vind andere waarheden altijd boeiend ^^

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 00:55:29 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Matthijs schreef:
@ Tom, een beetje meer respect graag ;).
Laat ik over het feit dat ik niet de enige ben maar niet beginnen.

Op welke deel heb je kritiek? Dat ik het niet las? Deze persoon copy-pastet een heel deel tekst omdat een vriendin vraagt het door te sturen. Moet iedereen mijn verhaal dan ook respecteren als ik aankom met iets in de richting van 'stuur dit door naar tien mensen en je weet met wie je later gaat trouwen'? Ik zie niet in waarom dit zo anders is. Als iemand me zoiets stuur zeg ik ook altijd gewoon eerlijk dat ik er niet eens aandacht aan ga besteden.

Gaat het over mijn haarkleur-opmerking? Simpelweg dat ik ernaar vraag betekent niet dat ik ook daadwerkelijk van mening ben dat die mensen geen ziel hebben. Als iemand het over dingen zonder ziel hebben denk ik hier gewoon aan, omdat mensen met ideeen over zielloze wezens het vaak over mensen met een oranje haarkleur hebben.

Ging het over mijn opmerking over Kiro's gedachtegang? Ik vind deze ook echt ondoorgrondelijk. Heb je hem ooit horen discussieren in de chat? Man..

Dat deel over robots bedoel je waarschijnlijk niet, omdat het al in de eerste post over robots ging, ben ik niet opeens respectloos als ik hierover praat neem ik aan.

Je kent mij toch, Matthijs. Ik ben altijd serieus en respectvol.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 08:08:57 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-05-2012, 12:59:36
Berichten: 237
of iemand respect moet hebben vind ik sowieso onzin, dat staat tenslotte nergens:p
En mensen die over respect praten, een soort van verwachten. Zoiets als, ik heb alleen respect voor mensen die respect voor anderen hebben is ietwat hypocriet :roll:

maar goe. Terug naar het topic. Ik geloof ook namelijk niet in een universeel "kwaad" en "goed" wat is überhaupt kwaad of goed. ¬_¬

zoals ik al gepost hebt, alles is slechts wat een ander geloofd, die persoon zijn/ haar normen en waarden...

_________________
Im too sceptical to believe anything is impossible

De creatieve denker: ...Ziet het onzichtbare. ...Voelt het ontasttbare. ...En bereikt het onmogelijke.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl