Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:48:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:12:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Quantus schreef:
Eibhlin, ik heb óók vreemd gekeken toen ik deze verhalen voor het eerst hoorde.
maar door ze niet direct te verwerpen, is me duidelijk geworden dat dit ècht allemaal afspeeld in de sferen.
Ik ben me er terdege van bewust, dat heel veel mensen een niet realistisch beeld van de werkelijkheid te zien krijgen, maar dit is juist de valkuil! wat is echt en wat is fantasie.
Ik heb heel lang gedacht - en denkt dat nog wel eens - dat wat ik zie, fantasie is, dat ik zie, wat ik graag wil zien.

Dat gebeurd nog steeds bij veel mensen, zij zien dingen die zij zelf visualiseren of in sommige gevallen door intiteiten voorgehouden worden.
Maar waarom zou dat zijn, kan het zo zijn dat een duistere energie de mensen bewust afschermd voor de waarheid? Maar dan ga ìk er vanuit dat Sophia de waarheid zegt.

Natuurlijk is dit voor iedereen vrij om dit niet zo te zien, maar waarom dan niet zelf onderzoek doen en e.v.t. je gids met klem te vragen om de waarheid!
Het is zó makkelijk om het maar af te doen als onzin, terwijl je verw8 wat jij beleeft, maar door iedereen geloofd moet worden.

Net daarin kan ook een soort van afschermen van de waarheid zitten. Die Sophia zegt dat anderen het dus niet zien omdat ze afgeschermd zijn. Maar hoe ben je zo zeker dat ze niet net het zelfde doet of voor heeft? Hoe weet jij dat wat jij ziet wel echt is of fantasie. Dat vraag ik me dus nog steeds af. Heb je dan zaken gezien die haar verhaal ondersteunen of komt alles puur van haar kant, dat ze het jou heeft uitgelegd, het allemaal wel aannemelijk klinkt en je het bent beginnen volgen?

Ik verwacht trouwens absoluut niet dat wat ik beleef geloofd moet worden. Ik deel ook helemaal niet veel van wat ik beleef. Niet alles is voor iedereen nodig te weten, sommige zaken zijn puur persoonlijk en hebben met je eigen ontwikkeling te maken of doel. Ik doe verder ook zelf heel wat onderzoek, waarom ga je er van uit dat ik dat niet zou doen? Ik ben al sinds ik amper 4 jaar oud was met die zaken bezig. En ik hoef dus ook mn gidsen niet met klem te vragen de waarheid te vertellen want waarom zouden ze liegen. Ze zijn er net om je te begeleiden en helpen en je te tonen wat verborgen is. Ik heb zelf een vrij goede samenwerking met een bepaalde plaats en bepaalde wezens (ok dit klinkt misschien vrij raar ofzo) en ook zij zeggen me vaak zaken die niet zo leuk om horen zijn, of laten dingen zien waar je je zorgen bij kan maken. Is nu eenmaal zo.

Van waar komen trouwens die God en Godin volgens jou? Zijn dat dan soort van opperwezens, baas over alles en iedereen? Want in zo iets geloof ik absoluut niet eigenlijk.

@Natascha: ik heb ook al enkele keren op die site terecht gekomen via andere sites of als ik wat zit op te zoeken. En zowat alles dat ik dan de moeite nam om te lezen leek mij ook idd niet als waarheid overkomen. Ook soms religieus geïnspireerd lijkt me. Ze deed me in elk geval erg denken aan een persoon die ik gekend heb die ook verhalen vertelde en wou verspreiden en hij was volgens zichzelf ook een uitverkorene en had naar eigen zeggen "de enige ware kennis in handen".

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:20:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-05-2012, 18:34:04
Berichten: 19
Natascha schreef:
Citeer:
En even tegen alle anderen die hier zo veel kritiek op hebben: hoe weet je of iets echt waar/onwaar is? Waarom oordelen over de waarheid en echtheid van verhalen van mensen als je er verder niks van afweet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenover dit hele verhaal heel sceptisch sta en ik vraag mij af of de bedoelingen van de schrijfster van dit verhaal wel helemaal eerlijk en goed zijn.. Maar ik probeer wel open te staan voor de ideeën en verhalen van andere mensen, het is de keuze van Quantus om hier in te geloven :) Leven en laten leven! ;)
Citeer:

Ik heb op haar website gekeken. Ze haalt daar ziektebeelden aan zoals HDHD, Autisme en schizofrenie. Ze legt dan uit wat de oorzaken zijn en daarvoor heeft zij gaat dat dan oplossen met heling. Ze doet alsof ze er iets van kent met een hersenafbeelding, maar haar informatie is niet correct. En dan de zogezegde behandelingen daarvoor, waar ze natuurlijk geld uit slaagt. Dat noem ik kwakzalverij en geld slagen uit mensen die geen andere oplossing zien. Nu bijvoorbeeld autisme oplossen met heling, hmm ik weet niet hoor. Lijkt me onmogelijk. En daar vraagt dat mens dan geld voor, dat noem ik mensen misbruiken.

Over al de rest dat ze zegt, neen ik weet niet of dat waar is. Maar gezien dat ze ook onjuistheden vertelt over verschillende ziektebeelden kan ik dat maar weinig geloofwaardig noemen.

Dat mensen er in willen geloven, tja.. ze doen maar. Ik vind het alleen zo'n verspilling van tijd en energie.
Een beetje nuchterheid hier zou niet misplaats zijn.

Misschien gelooft die Sophia echt wat ze allemaal aan het verkondigen is, maar dan zou ik als ik van haar was haar hersenen toch eens laten nakijken dat zij niet of of andere psychische ziekte heeft. Want uitverkoren zijn door God.. Uhu ..

En anders is ze de anderen blaaskes aan het wijsmaken en hopelijk blijft het dan al bij al onschadelijk en plundert ze de mensen niet. Zover heb ik op haar site niet gekeken.


Ik heb haar website niet gezien, staat er hier ergens toevallig een link?? Ik vind 'healings' sowieso altijd een beetje dubieus eerlijk gezegd... en al helemaal omdat deze Sophia zweert de enige uitverkorene te zijn om alle 7 miljard aardbewoners te redden van een verschrikkelijke ondergang veroorzaakt door een eeh.. robot.

Kwakzalvers zijn er veel,hier heb ik Quantus ook al wel voor gewaarschuwd... Hij lijkt echter zo overtuigd, dat is prima maar dan moet hij zelf maar instaan voor de eventuele gevolgen. Ik ben juist zo geïnteresseerd in hoe hij zo sterk hier in is gaan geloven..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:21:42 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Net las ik: Sinds vorig jaar ben ik daarmee gestopt en geef ik healings, waarin ik alle blokkades en ziektes weghaal, die ons teisteren.

Wow nu dan mag ze wel eens een kliniek binnen stappen en daar een hoop mensen genezen toch. Dus als ik bij haar binnen stap gaat ze eventjes mijn chronische aandoening laten verdwijnen :P

@musica: Link naar de website staat in de openingspost

musica schreef:
Ik ben juist zo geïnteresseerd in hoe hij zo sterk hier in is gaan geloven..

Idem, maar tot nu toe nog geen echt antwoord gehad op die vraag. Dus net nogmaals gesteld :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Laatst gewijzigd door Eibhlin op 10-06-2012, 13:26:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:23:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Natascha schreef:
En anders is ze de anderen blaaskes aan het wijsmaken
Onze huisvlaming bedoelt 'onzin'.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:26:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Kijk als ik dit lees weet ik genoeg:
Drie jaar geleden kwam Vader God (Brahmaghámaram is zijn naam) bij me en hij trok me eens flink aan mijn haren: ik moest alle mensen en (aarts)engelen uit het duister helpen halen. Toen ik hem vroeg of de engelen óns niet moesten helpen, omdat wij hier niet eens meer weten wie we zijn, glimlachte hij eens charmant. “We hebben jouw hulp nodig, Sophy!”, zei hij. De informatie die ik door dit karwei krijg, krijgt niemand anders nog op deze planeet

Sorry maar dat is echt jezelf als uitverkorene en alles wetende ten hemel proberen verheffen. Mij is altijd gezegd: "pas op van wie claimt de absolute waarheid te weten en de enige te zijn". Er is hier een pak "mensen" aanwezig die hier ook een bepaald doel hebben en helpen.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:31:00 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Eibhlin schreef:
Wow nu dan mag ze wel eens een kliniek binnen stappen en daar een hoop mensen genezen toch. Dus als ik bij haar binnen stap gaat ze eventjes mijn chronische aandoening laten verdwijnen
Nee, nee, nee, Eibhlin. Kost €50,- per behandeling per persoon per keer. Dan zul je eerst de overheid moeten verzoeken om subsidiëring. Afbeelding

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:34:22 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Citeer:
Kijk als ik dit lees weet ik genoeg:
Drie jaar geleden kwam Vader God (Brahmaghámaram is zijn naam) bij me en hij trok me eens flink aan mijn haren: ik moest alle mensen en (aarts)engelen uit het duister helpen halen. Toen ik hem vroeg of de engelen óns niet moesten helpen, omdat wij hier niet eens meer weten wie we zijn, glimlachte hij eens charmant. “We hebben jouw hulp nodig, Sophy!”, zei hij. De informatie die ik door dit karwei krijg, krijgt niemand anders nog op deze planeet

Sorry maar dat is echt jezelf als uitverkorene en alles wetende ten hemel proberen verheffen. Mij is altijd gezegd: "pas op van wie claimt de absolute waarheid te weten en de enige te zijn". Er is hier een pak "mensen" aanwezig die hier ook een bepaald doel hebben en helpen.


Er zijn nog verschillende andere mensen die beweren uitverkozen te zijn door God, maar meestal hebben die dan een psychiatrische ziekte. Dus het kan dat ze dat echt gelooft.

Wat ik verontrustend vind is dat ze zich gaat begeven op ziektebeelden zoals ADHD, Autisme, Schizofrenie.. etc en dat dit uiterst negatief kan uitdraaien voor een persoon met het één of het andere ziektebeeld. Zij speelt op deze manier met mensen hun gezondheid met alle gevolgen van dien.

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 13:42:41 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Natascha schreef:
Citeer:
Kijk als ik dit lees weet ik genoeg:
Drie jaar geleden kwam Vader God (Brahmaghámaram is zijn naam) bij me en hij trok me eens flink aan mijn haren: ik moest alle mensen en (aarts)engelen uit het duister helpen halen. Toen ik hem vroeg of de engelen óns niet moesten helpen, omdat wij hier niet eens meer weten wie we zijn, glimlachte hij eens charmant. “We hebben jouw hulp nodig, Sophy!”, zei hij. De informatie die ik door dit karwei krijg, krijgt niemand anders nog op deze planeet

Sorry maar dat is echt jezelf als uitverkorene en alles wetende ten hemel proberen verheffen. Mij is altijd gezegd: "pas op van wie claimt de absolute waarheid te weten en de enige te zijn". Er is hier een pak "mensen" aanwezig die hier ook een bepaald doel hebben en helpen.


Er zijn nog verschillende andere mensen die beweren uitverkozen te zijn door God, maar meestal hebben die dan een psychiatrische ziekte. Dus het kan dat ze dat echt gelooft.

Wat ik verontrustend vind is dat ze zich gaat begeven op ziektebeelden zoals ADHD, Autisme, Schizofrenie.. etc en dat dit uiterst negatief kan uitdraaien voor een persoon met het één of het andere ziektebeeld. Zij speelt op deze manier met mensen hun gezondheid met alle gevolgen van dien.

Tis inderdaad erg verontrustend dat.. tijd om dan maar een mailtje te sturen o:)

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 14:35:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Kiro schreef:
Eibhlin schreef:
Wow nu dan mag ze wel eens een kliniek binnen stappen en daar een hoop mensen genezen toch. Dus als ik bij haar binnen stap gaat ze eventjes mijn chronische aandoening laten verdwijnen
Nee, nee, nee, Eibhlin. Kost €50,- per behandeling per persoon per keer. Dan zul je eerst de overheid moeten verzoeken om subsidiëring. Afbeelding

Pfff amai, iemand die gestuurd word om de mensheid te helpen zou daar toch geen geld voor mogen vragen?

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 16:54:27 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Eibhlin schreef:
Pfff amai, iemand die gestuurd word om de mensheid te helpen zou daar toch geen geld voor mogen vragen?

Mensen helpen en daar zelf aan onderdoor gaan. Ja, logisch. Natuurlijk mag je geld vragen voor je diensten, om te kunnen blijven bestaan.

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 17:24:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-01-2012, 07:46:45
Berichten: 24
Locatie: Zuid-Holland
Ik had nog een antwoord op een eerdere vraag klaar staan, maar ik zie dat het niet meer hoeft, omdat we weer tot het belachelijk maken, uit onwetendheid, zijn aanbeland, dat zegt wel iets over de plaatsers.
Dus einde discussie? jammer.

@Julia, inderdaad moet je ergens van leven en dan is 50 euro niet eens zo veel.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 17:30:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-05-2012, 18:34:04
Berichten: 19
Quantus schreef:
Ik had nog een antwoord op een eerdere vraag klaar staan, maar ik zie dat het niet meer hoeft, omdat we weer tot het belachelijk maken, uit onwetendheid, zijn aanbeland, dat zegt wel iets over de plaatsers.
Dus einde discussie? jammer.

@Julia, inderdaad moet je ergens van leven en dan is 50 euro niet eens zo veel.


Nee, niet einde discussie. Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag, die ik enkel stelde uit belangstelling naar jou toe. Dus ik vraag het nog een keer: wat zijn jouw ervaringen met dit verhaal, deze goden en robot? Ik ben er gewoon heel benieuwd naar en ik vraag het gewoon om een duidelijker beeld bij je verhaal te kunnen krijgen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 17:34:25 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Nou, ik denk dat we nu wel genoeg geflauwekuld hebben. En dat zegt Kiro? Ja, ach, ik heb mijn momenten. :P

Julia, ik weet dat jij in de Randstad woont, en in de Randstad zijn dingen nu eenmaal duurder. Op basis van eigen ervaring kan ik echter melden dat ik bij (alternatieve én reguliere) therapeuten nog geen bedragen van €50,- heb gezien. :wink:

Nou, goed dan, laten we €50,- dan op de één of andere manier kunnen billijken, dan rest nog de wijze van behandelen en het achterliggende verhaal daarvoor. Daar zitten gelijk al wat haken en ogen aan. En nee, daarbij heb ik het nog niet eens over nefilim, robots en kosmische onhebbelijkheden. Blackbird had al uitvoerige kritiek op haar uitspraken omtrent autisme (hij weet daar allicht meer van af dan ik), zelf zie ik overal gaten in het verhaal, in de argumentatie en ronduit meldingen die haaks staan op de (medische) wetenschap, zoals bij dyslexie (waar ik dan weer een vak over gehad heb). Indien men dat wenst, ben ik bereid een stuk van Dijkhuis' webpagina te kopiëren en uitgebreid te becommentariëren om te laten zien wat ik bedoel.

Dat is dan het pseudo-wetenschappelijke, ethische en economische gedeelte. Vervolgens de context waarbinnen zich die therapeutische situatie bevindt. Op zich zou ik redelijk agnostisch moeten zijn, dus onmiddellijk roepen dat bijvoorbeeld engelen met geen mogelijkheid kunnen bestaan is lastig. Toch ben ik ook behoorlijk scepticistisch, en is er níéts in de wereld, ook niet binnen mijn gevoelsmatige ervaringswereld, wat pleit vóór het bestaan van engelen. Derhalve kan ik (nog) niet tot de conclusie komen dat engelen bestaan. Vanuit mijn agnostische invalshoek wil ik daar dan nog aan toevoegen dat ik het onmogelijk acht concrete (theoretische) kennis te verkrijgen over bovennatuurlijke, metafysische zaken. Ik ben namelijk, met goede argumenten, een beetje argwanend tegenover het kennisverwervende en waarheidsbevindende vermogen van de mens. Om die redenen glijden uitspraken zoals die van Dijkhuis van mij af als water van een eend.

De standaard verwering tegen zo'n rationele houding is doorgaans dat men gewoon op een ander niveau zit, de ervaring niet kan hebben juist omdát men rationeel is, of dat men onwetend is of de ander probeert belachelijk te maken. Dat zijn slechts schijnweerwoorden, en ze verdoezelen enkel het werkelijke probleem. Ik hoef eigenlijk niet te bewijzen dat engelen niet bestaan; het is aan de ander om met een goed verhaal te komen.

Echter, ik zie geen goed verhaal, ook niet op Dijkhuis' webpagina. Ik zie allemaal uitspraken en hier en daar mooie termen (waar ik zelf ook van hou), maar uiteindelijk is er geen werkelijk verháál. Nefilim is een mooie term, maar ze wordt uit haar verband getrokken en gebruikt in een compleet ander verhaal dan waar het oorspronkelijk vandaan komt. Tegelijkertijd kijk ik echter om mij heen en zie ik een wereld vól mensen die beweren de waarheid of wijsheid in pacht te hebben en zich als bijzonder beschouwen. Nu heeft de psychologie daar haarfijne antwoorden op, die ik niet zal herhalen, maar alleen al het feit dat al die mensen rondlopen geeft mij te denken (zie scepticisme). O ja, en geen van alle hebben ze een goed verhaal, voor zover ik weet.

Ik kan daar honderd terechte kritische vragen over stellen, maar de ervaring leert simpelweg dat die antwoorden nooit komen. Dan mag er vervolgens ook wel eens geknipoogd worden. Dat is nog altijd beter dan kwaad worden omdat schijntherapie kwalijk kan zijn voor de (geestelijke dan wel lichamelijke) gezondheid van anderen, en daarom een kort geding aan te spannen!

Ik meen het oprecht als ik zeg dat alles is opgelost door gewoon maar te geloven. Wat moet je anders? Dat ik weiger te geloven mag best onwetendheid genoemd worden; even goede vrienden. Andersom mag ik als ik wil de ander ook onwetendheid verwijten. Bijvoorbeeld door niet kritisch genoeg na te denken en te accepteren dat een ander zich zonder adequate kennis op medisch terrein begeeft met alle eventuele gevolgen van dien.
Verwachten dat anderen alles voor zoete koek moeten slikken kan op zichzelf ook als een belediging worden opgevat.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 17:47:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Julia schreef:
Eibhlin schreef:
Pfff amai, iemand die gestuurd word om de mensheid te helpen zou daar toch geen geld voor mogen vragen?

Mensen helpen en daar zelf aan onderdoor gaan. Ja, logisch. Natuurlijk mag je geld vragen voor je diensten, om te kunnen blijven bestaan.

Waarom zou je daar aan onderdoor moeten gaan? Ik zeg toch niet dat ze dat 24/24 en 7/7 zou doen? Er zijn toch zat mensen die dit in hun vrije tijd doen en enkel om anderen te helpen. Zij zijn gewoon blij met het feit dat ze iemand helpen. Klein vermoeden, maar reageer je zo omdat je gewoon zelf ook iets doet waar je geld voor vraagt? Ik vind gewoon als je zo van de toren blaast en dat een godheid je aanduid om mensen te helpen dat dit toch zou moeten zijn op basis van gewoon willen helpen. Dus mensen die geen geld hebben hebben geen recht op genezing dan.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2012, 18:01:39 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Grappig dat je meteen denkt dat ik in een zelfde soort situatie zit. :) Nee, ik studeer aan de Filmacademie. Maar kan me wel verplaatsen in andermans situaties. Ik denk dat als je mensen wilt helpen, op wat voor manier dan ook, en dat is het liefste wat je doet, je daar best je werk van mag maken. Waarom zou je in godsnaam iets anders als werk moeten doen en dan in je vrije tijd daar je tijd aan besteden? Dat is iemands keuze, en ik vind dat het allebei mag. Als je er dan je werk van maakt, mag je er ook geld aan verdienen. Iedereen die door jou geholpen wil worden heeft de keuze wel of niet naar jou toe te gaan. Niemand wordt afgezet, je weet van tevoren dat het je geld gaat kosten. Vind je dat te veel, dan doe je het niet. Maar alsjeblieft zeg, je kan niet gaan eisen dat iets geen geld zou mogen kosten omdat het een soort liefdadigheids-deal zou zijn. Dat is niet jouw zaak, vind ik.

@Kiro: dat ik in de randstad woon heeft hier volgens mij niks mee te maken (daarnaast: ik woon nog maar 2,5 jaar in Amsterdam, daarvoor mijn hele leven in een dorp). Ik had het niet over de prijs zelf, ik had het erover of het oké was om geld te vragen of niet. Over prijzen voor een consult weet ik te weinig, daar heb ik me nooit zo in verdiept.

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl