Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:58:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: [ Wie helpt me mee.. ]
BerichtGeplaatst: 21-03-2013, 20:11:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-03-2013, 16:38:20
Berichten: 5
Hey, ik ben Bas en ik ben 12 jaar. Ik heb me eigen hier net op het forum geregisteerd. Ik zat in de klas toen ik het magezine "GirlZ" van een klasgenootje van mij mocht lenen omdat ik geen boek bij had. Toen zag ik het verhaal van Maddy staan, die elfjes zag enzo. Toen stond deze website link er in. Ik voel soms de aanwezig heid van geesten, dan voel ik iemand om me heen, voel ik me zelf aangekeken, kouderillingen, iets heigen in me nek soms. Ik zal graag verder mijn paranormale gaven willen ontwikkelen en ze ook willen zien en er mee willen communiceren. Maar ik heb een vraag aan jullie, kunnen jullie me daar bij helpen? Als jullie me kunnen / willen helpen, kan je hier een reactie onderschrijven, ik hoop dat iemand me wilt helpen en het kan.

Met vriendelijke groet, Bas Huijbregts. :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [ Wie helpt me mee.. ]
BerichtGeplaatst: 21-03-2013, 20:52:41 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Een begin is om jezelf ervoor open te stellen. Ik kan ze ook alleen voelen maar dat komt omdat ik ze niet durf te zien. Sommige geesten willen zich niet laten zien dus daar kan het ook aan liggen.

Zijn er regelmatig geesten bij je in de buurt of niet?
Zo ja : probeer het volledig te accepteren maar niet negeren
Zo nee : zoek een bos op of een andere plek waar er veel zetten en volg op die plek deze adviezen op.

Ik weet niet hoe snel je jezelf zal ontwikkelen maar het zal er ook aan liggen hoe jou leven voorbestemd is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [ Wie helpt me mee.. ]
BerichtGeplaatst: 22-03-2013, 14:38:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-03-2013, 16:38:20
Berichten: 5
Valkyrie94 schreef:
Een begin is om jezelf ervoor open te stellen. Ik kan ze ook alleen voelen maar dat komt omdat ik ze niet durf te zien. Sommige geesten willen zich niet laten zien dus daar kan het ook aan liggen.

Zijn er regelmatig geesten bij je in de buurt of niet?
Zo ja : probeer het volledig te accepteren maar niet negeren
Zo nee : zoek een bos op of een andere plek waar er veel zetten en volg op die plek deze adviezen op.

Ik weet niet hoe snel je jezelf zal ontwikkelen maar het zal er ook aan liggen hoe jou leven voorbestemd is.


Eerst wel, ik heb toen laten merken dat ik niet bang was, een vriendin van me zij dat het me Oma was die me mee wauw helpen. Maar sinds het moment dat ik er niet meer bang voor ben weinig. Dankjewel voor dit advies, ik zal naar het bos gaan die zit achter me huis, of naar het kerkhof die zit tegen over me school, even mijn Oma bezoeken. Misschien dat ik er dan ook contact mee krijg, dankjewel.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: [ Wie helpt me mee.. ]
BerichtGeplaatst: 22-03-2013, 17:37:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Beste Bas,
Mijn advies voor jou is: Kijk vooral rond op dit forum,
Er zijn al vele voor jou geweest die precies zo'n topic hebben geopend.
Kijk wat mensen daar voor tips gaven voor ze, en blader de subfora een beetje door lees titels die interessant klinken in jouw oren. Zo kan je er veel over te weten komen,
En als je iets niet snapt, open dan een topic erover!
Mvg,
Misoyama

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl