Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:26:50

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 31-07-2013, 11:15:13 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hah oke.
Want het leek me dan wel dat het dan ook voor andere weerspiegelende objecten zou gelden?
Wat is er anders zo speciaal aan een spiegel :o Dat het daarmee wel werkt?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 31-07-2013, 11:36:44 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Het gaat eigenlijk over een poort van de geestenwereld naar de onze.....maar is het niet zo dat er overal poorten zijn? Denk en voel dat je met je intentie al een geest/spirrit kunt roepen....bv
Iemand die overleden is waar je een hechte band mee had

Nu met entiteiten die slecht gezind zijn kan het zijn dat als je deze oproept via zo'n bord of glaasje draaien zo'n poort ontstaat via een spiegel

Zelf zie ik met mijn oog wel eens poorten soms ver boven me soms spontaan in een woonkamer maar meestal zie ik geesten uit het niets verschijnen, krijg traan ogen...mijn kruin en hart chakra staan dan open krijg druk op mijn voorhoofd...vanuit mijn nek voel ik dan een hele hoge energie....gevoel is dan wat bedrukkend....ik probeer dan te kijken
Zie dan een soort sluier van mist ontstaan wat dan langzamerhand den gestalte wordt
Vaak zijn het boodschappen voor diegene die bij me is of waar ik ben echt super mooi
Na die tijd heb ik een hartslag van honderdtien en whaha mag echt bijkomen pfff echt de eerste keer schrok me kapot maar bleef rustig

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 31-07-2013, 18:34:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-10-2011, 15:17:29
Berichten: 149
Locatie: Emmen
Ik denk dat entiteiten zich kunnen manifesteren waar ze willen, daar hebben ze geen spiegel voor nodig.
Je kan wel entiteiten zien via spiegels, maar ik heb ze vaker erbuiten gezien. Als je het mij vraagt is dat speciale iets tussen (negatieve) entiteiten en spiegels iets uit horrorfilms.

_________________
Is that what you really think, or is that what they want you to think?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 31-07-2013, 19:10:17 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tara schreef:
Ik denk dat entiteiten zich kunnen manifesteren waar ze willen, daar hebben ze geen spiegel voor nodig.
Je kan wel entiteiten zien via spiegels, maar ik heb ze vaker erbuiten gezien. Als je het mij vraagt is dat speciale iets tussen (negatieve) entiteiten en spiegels iets uit horrorfilms.

Oeh ja, die films "mirrors" zijn echt om nachtmerries van te krijgen.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 20-08-2013, 17:57:20 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Volgens het Surinaamse volksgeloof is het onverstandig om een spiegel aan je hoofdeind te plaatsen van je bed omdat dat tijdens de slaap kwade geesten kan oproepen. Dat wil zeggen dat je dan nachtmerries krijgt. Ik las ooit van een kind wat niet kon slapen en toen de spiegel werd weggehaald was het opgelost.

Ik geloof dat wel.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 20-08-2013, 18:49:05 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Xen schreef:
Volgens het Surinaamse volksgeloof is het onverstandig om een spiegel aan je hoofdeind te plaatsen van je bed omdat dat tijdens de slaap kwade geesten kan oproepen. Dat wil zeggen dat je dan nachtmerries krijgt. Ik las ooit van een kind wat niet kon slapen en toen de spiegel werd weggehaald was het opgelost.

Ik geloof dat wel.
Hier heb ik ervaringen mee, ondanks dat ik het moeilijk vind om erin te geloven (jullie kennen me wel).
Ik heb als kind altijd nachtmerries gehad als ik onder een raam sliep (telt dat ook?). En niet eens normale nachtmerries, nachtmerries waarin echte fysieke gevoelens naar voren kwamen, vooral kietelen. Ik werd vaak wakker gekieteld in een droom (ik kan écht niet tegen kietelen, dus da's echt een erge nachtmerrie voor me). Dat had ik elke nacht toen ik onder dat raam sliep, ik was toen 5 ofzo. Sindsdien heb ik nooit meer onder een raam geslapen, omdat ik sinds toen ik heel klein was dus ben gaan geloven dat dat voor nachtmerries zorgt. Ondanks dat ik nu zo 'nuchter' ben, blijft dat me sterk bij.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 31-08-2013, 20:29:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Spiegels zijn eng, ik probeer 's avonds ook nooit in spiegels te kijken. Bang dat ik mogelijk meer dingen kan gaan zien.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 01-09-2013, 12:36:57 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Valkyrie94 schreef:
Spiegels zijn eng, ik probeer 's avonds ook nooit in spiegels te kijken. Bang dat ik mogelijk meer dingen kan gaan zien.
Zoals? En waarom zou het 's avonds erger zijn dan overdag?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 04-09-2013, 07:49:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Ik heb een spiegel aan mijn hoofdeind maar nooit last van nachtmerries...
Xen schreef:
Volgens het Surinaamse volksgeloof is het onverstandig om een spiegel aan je hoofdeind te plaatsen van je bed omdat dat tijdens de slaap kwade geesten kan oproepen. Dat wil zeggen dat je dan nachtmerries krijgt. Ik las ooit van een kind wat niet kon slapen en toen de spiegel werd weggehaald was het opgelost.

Ik geloof dat wel.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 04-09-2013, 07:51:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2013, 09:02:02
Berichten: 70
Locatie: Overijssel
Daar heb ik ook last van.
Valkyrie94 schreef:
Spiegels zijn eng, ik probeer 's avonds ook nooit in spiegels te kijken. Bang dat ik mogelijk meer dingen kan gaan zien.

:P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 04-09-2013, 09:34:23 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Valkyrie94 schreef:
Spiegels zijn eng, ik probeer 's avonds ook nooit in spiegels te kijken. Bang dat ik mogelijk meer dingen kan gaan zien.

Tom schreef:
Zoals? En waarom zou het 's avonds erger zijn dan overdag?

's avonds is er altijd wat meer actief dan overdag he. Overdag voelt alles ook vreemd genoeg veiliger. Meer mensen op straat, rond je heen. Het is licht dus je ziet alles en kan desnoods ergens heen rennen, weet ik veel. Terwijl als het nacht is en je licht gaat uit sta je daar mooi he!

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 04-09-2013, 12:37:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-09-2013, 21:06:50
Berichten: 120
Locatie: België
Ik geloof dat wel.[/quote]Hier heb ik ervaringen mee, ondanks dat ik het moeilijk vind om erin te geloven (jullie kennen me wel).
Ik heb als kind altijd nachtmerries gehad als ik onder een raam sliep (telt dat ook?). En niet eens normale nachtmerries, nachtmerries waarin echte fysieke gevoelens naar voren kwamen, vooral kietelen. Ik werd vaak wakker gekieteld in een droom (ik kan écht niet tegen kietelen, dus da's echt een erge nachtmerrie voor me). Dat had ik elke nacht toen ik onder dat raam sliep, ik was toen 5 ofzo. Sindsdien heb ik nooit meer onder een raam geslapen, omdat ik sinds toen ik heel klein was dus ben gaan geloven dat dat voor nachtmerries zorgt. Ondanks dat ik nu zo 'nuchter' ben, blijft dat me sterk bij.[/quote]

niet knuffelen niet kietelen .. wat dan wel Tom? :o
en en en ..

Ik hoorde dat veel spiegels in een kamer gewoon niet goed is.
ook niet als je in je bed ligt, en je door een spiegel jezelf kan zien liggen, is naart schijnt ook niet goed.
do not ask me why tho', ik heb geen idee (:

_________________
"I can do something you can't do, if it's good enough, can I be your friend?" - Pandora


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 04-09-2013, 21:51:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Eibhlin schreef:
Valkyrie94 schreef:
Spiegels zijn eng, ik probeer 's avonds ook nooit in spiegels te kijken. Bang dat ik mogelijk meer dingen kan gaan zien.

Tom schreef:
Zoals? En waarom zou het 's avonds erger zijn dan overdag?

's avonds is er altijd wat meer actief dan overdag he. Overdag voelt alles ook vreemd genoeg veiliger. Meer mensen op straat, rond je heen. Het is licht dus je ziet alles en kan desnoods ergens heen rennen, weet ik veel. Terwijl als het nacht is en je licht gaat uit sta je daar mooi he!


Idd. Ik denk dat het vooral om het punt gaat dat er zodra het donker wordt meer actief is. Overdag voel ik ook wel dingen maar licht beschermt dus daarom durf ik overdag wel in de spiegel te kijken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 04-09-2013, 22:53:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Wou toch even waar dieper hierop in gaan
Stel je kijkt in de spiegel. . Wat dan? Bedoel is het de angst voor de geesten of meer voor wat er kan gebeuren. .

Tot nu toe ben ik alleen entiteiten tegen gekomen die niet door spiegels kwamen maar gewoon verschenen

Heb wel eens gehoord van zwarte spiegels
Eigenlijk werkt dit net zoals glaasje draaien

Maar niet bij gewone spiegels. .. niet dat ik weet

Verschil tussen goed en minder goede entiteiten kan je zien door kleurverschil
Goede zijn vaak wit en zitten in een hoge frequentie qua trilling de minder goede entiteiten zijn wat grijzer en voelen iets zwaarder/lager qua trilling

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: spiegels
BerichtGeplaatst: 06-09-2013, 20:28:34 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Het is de angst dat een geest er misschien eng uit ziet. Voelen waar een geest staat kan je nog negeren, zien waar een geest staat niet.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl