Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:22:06

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-10-2013, 19:56:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-09-2013, 19:46:47
Berichten: 7
Hallo,

ik zit al heel lang met de vraag: wat gebeurt er nou met de geesten en geestenwereld als de wereld op een een of andere manier compleet wordt vernietigd?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 01-10-2013, 21:26:37 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Wel, de geesten/geestenwereld zoals jij het noemt zit niet aan deze planeet (vast)gebonden, dus daar zal niets mee gebeuren:)

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-10-2013, 17:58:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2005, 18:00:19
Berichten: 632
Locatie: Eindhoven de gekste!
Zie ons universum als de tastbare wereld, die wij waarnemen met onze zintuigen die daar dus ook deel van uitmaken.

Wij als levensvorm in dit universum zijn waarschijnlijk een soort van avatar waar onze ziel zich sterk mee gebonden heeft, waardoor we eigenlijk het hogere (astrale) universum min of meer uit het oog verliezen en ons bewustzijn zich dus voornamelijk beperkt tot ons tastbare universum.

Vergelijk het eens met een computerspel, waarin jij als speler een spelkarakter in de spelwereld bestuurt. Het verschil is alleen dat je je zowel bewust bent van jouw universum als de spelwereld. Als je vervolgens de computer uit zet, dan is de spelwereld (en jouw spelkarakter) vergaan maar jij zelf niet. En net als dat er genoeg verschillende computerspellen zijn, zullen er vast ook genoeg universums of plekken in dit universum zijn waar we kunnen reïncarneren.

Dus ik denk dat het einde van onze wereld nog niet het einde van ons betekent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-10-2013, 21:02:01 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ik denk niet dat onze wereld kan vergaan :P
Wat definieer jij als het vergaan van de wereld? Op wat voor manier zou de wereld kunnen ophouden met bestaan?
Volgens mij kan het niet. En zijn deze hypothetische problemen dus ook niet aanwezig.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2013, 20:04:25 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2005, 18:00:19
Berichten: 632
Locatie: Eindhoven de gekste!
Over het vergaan van de wereld gesproken...

Die ravage bij de Fukushima kerncentrale in Japan kan nog een hele grote ramp teweeg brengen die volgens sommigen gevolgen heeft voor het leven op de hele planeet. Er schijnen volgende maand opruimwerkzaamheden gepland te zijn die een groot risico met zich meebrengen. Niets doen is sowieso aftellen tot een megaramp. Ik heb er in ieder geval een slecht gevoel bij.

Nou vraag ik me af of tarotleggingen alleen voor personen/zielen mogelijk zijn, of ook voor situaties als deze? En of iemand met ervaring hierin een poging wil wagen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-10-2013, 22:50:01 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Mijn orakel zegt het volgende:

"Door belangrijke prestaties verwerft men zich al snel een grote naam. Als men zich door roem laat verblinden, zal de kritiek niet lang op zich laten wachten en beginnen de moeilijkheden. Als men daarentegen ondanks zijn verdienste bescheiden blijft maakt men zich bemind en verkrijgt men de hulpkrachten die nodig zijn om het werk dat men heeft ondernomen tot een goed einde te brengen.

Volgens mij bestaat het universum niet eens. Het is een illusie. Er is wel een universum wat bestaat, maar wij zien dat niet. Er is zelfs een boek geschreven dat heet "De Verdwijning van het Universum". Dus mocht er iets vernietigd worden in deze realiteit dan heeft dat volgens mij geen gevolgen voor de 'kinderen van god'.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl