Sorry ik wist gewoon echt totaal niet in welk forum ik dit moest posten, maar move 'm maar naar waar tie hoort, ik heb echt geen idee
Dit had ik op een ander forum voor iemand gepost, en ik weet niet wat de mensen hier ervan weten, maar hier een techniekje over hoe je kan uittreden.
1: goed ontspannen, zorg dat je niet teveel aan je hoofd heb, en laat jezelf gewoon diep in je bed zakken, alsof je 300 kilo weegt ofzo.
2: (dit is lastig) probeer je hoofd stil te houden, daarmee bedoel ik, dwaal niet af, want hoogst waarschijnlijk vergeet je wat je wou proberen en val je in slaap, visualizeer iets constants, en hou in je achterhoofd wat je nou eigenlijk wil doen (visualizeer bv een vlam)
3: na een tijd merk je dat je lichaam in slaap valt, in de tussen tijd zal je nog veel worstelen met dingen zoals jeuk, het gevoel alsof je echt je been moet bewegen omdat die anders vastroest, dat soort dingen, maar als je echt ontspannen bent moet dat zeker mee vallen.
Als je lichaam niet in slaap valt, probeer dan met kleine stukjes jezelf weg te laten zakken in slaap, maar net genoeg om je hoofd helder te houden (dit is idd ook lastig)
4: na een tijd kan het voelen alsof je opeens weer wakker word, dan kun je je beter niet bewegen of je ogen open doen, als je lichaam slaapt dan zul je vibraties kunnen voelen, of geknetter achtig geluid horen, ook zul je merken dat je eigenlijk tegen je oogleden aan het kijken ben (bij mij geeft dat vreemde kleuren en soms ook beelden)
Je bent nu in een andere staat in je hersens, dus je kunt hier ook gewoon mee gaan kloten, als je daar zin in hebt.
5: Als het goed is moet je na een tijd je lichaam niet eens meer opmerken, probeer er niet aan te denken (en daarmee bedoel ik dus ook, niet denken dat je er niet aan moet denken, want dan denk je er wel aan) Hier is het in principe best makkelijk, maar je hart zal als een gek tekeer gaan, en je zult je als een klein kind voelen die roept: het gaat gebeuren, het gaat me lukken!!, probeer dit in controle te houden, en het liefst zelfs te vermijden (dat je hart zo snel klopt is normaal, daar dus niet echt op letten)
Het enigste wat je nu eigenlijk moet doen is jezelf *omhoog* denken, of jezelf proberen te draaien, of de vibraties voor je gevoel te gebruiken om jezelf er als 't ware *eruit* te trillen, probeer wat het natuurlijkste voel.
Als je dit serieus ga proberen moet je echt enorm veel geduld hebben, omdat vaak zul je gewoon toch in slaap vallen, probeer er niet gestresst om te worden, het lukt je uiteindelijk wel.
Er zijn nog veel meer manieren hiervoor, en er is ook veel informatie te vinden over wat je eigenlijk nog meer kan doen als je er eenmaal uit ben, als je nog een vraag heb post die maar hier of stuur een PM, ik zal hem wel beantwoorden als ik 't kan.
Ik heb het even verplaatst naar hoger bewustzijn.. Groetjes Angel©®