Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:44:29

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05-02-2014, 23:11:02 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Dat is wel cool. Wat voor dingen schrijf je dan? Of zeg je?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-02-2014, 09:28:43 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Dat is wel cool. Wat voor dingen schrijf je dan? Of zeg je?

Hangt af van de persoon waar ik met praat. Kan gewoon raad zijn over meer alledaagse dingen maar meestal is het over ontwikkeling en zaken die te maken hebben met starseeds. Geen idee hoe ze het doen maar ik krijg vaak berichten van compleet onbekenden die me plots iets komen vragen en zeggen op mn energie af te komen. Meestal zitten ze ergens vast of hebben ergens twijfels over. Bij die zaken komt die info dus zowat automatisch door me heen stromen.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-02-2014, 19:12:23 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Dat is wel heel cool. Wat voor naam is Eibhlin?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-02-2014, 21:27:19 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Dat is wel heel cool. Wat voor naam is Eibhlin?

Gewoon mn eigen naam maar een variant er van. :) Word wel het zelfde uitgesproken op zn engels ev-lyn. ;) Ik gebruik mn naam niet die ik had in een ander leven of waar ik vandaan kom. Namen zijn ook energie waar anderen op kunnen intappen.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-02-2014, 20:33:34 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ik wou dat je zo verstandig was als het er echt om ging.

:P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-02-2014, 14:32:48 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Ik wou dat je zo verstandig was als het er echt om ging.

:P

Hoe bedoel je?

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-02-2014, 22:21:30 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ik weet het eigenlijk niet, ik ben niet zo helderwetend. Ik heb het idee dat je in je leven steeds tegen dezelfde patronen aanloopt en dat je gelooft dat er een hogere betekenis in zit om deze patronen in stand te houden. Je hebt dat in een vorig leven besloten dat je dat zou doen om bepaalde condities in stand te houden voor anderen die dan van jouw toestand gebruik kunnen maken als soort van platform of steun of springplank of anker. Ik moet denken aan het woord "keeper of the frequency".

Maar er gaat een moment komen dat jij zelf ook verder moet op je reis terwijl je hier nog op aarde bent, en op dat moment zullen deze patronen je absoluut niet meer dienen. Dat moment gaat komen wanneer je zelf besluit dat het genoeg is geweest.

Wel mooi hoor.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-02-2014, 10:42:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Ik weet het eigenlijk niet, ik ben niet zo helderwetend. Ik heb het idee dat je in je leven steeds tegen dezelfde patronen aanloopt en dat je gelooft dat er een hogere betekenis in zit om deze patronen in stand te houden. Je hebt dat in een vorig leven besloten dat je dat zou doen om bepaalde condities in stand te houden voor anderen die dan van jouw toestand gebruik kunnen maken als soort van platform of steun of springplank of anker. Ik moet denken aan het woord "keeper of the frequency".

Maar er gaat een moment komen dat jij zelf ook verder moet op je reis terwijl je hier nog op aarde bent, en op dat moment zullen deze patronen je absoluut niet meer dienen. Dat moment gaat komen wanneer je zelf besluit dat het genoeg is geweest.

Wel mooi hoor.

Ik denk dat je het niet volledig begrijpt. Dit is geen fase, hobby of een idee ofzo he. Dit is een zeg maar taak die velen gegeven word, want er zijn er best veel hier op aarde. Ook leren wij zelf als doende nog wel bij. Het is niet dat we hier ons ding doen en dan plots bedenken, ow dit dient me niet meer, laat ik wat anders doen. Zo werkt dat niet... Er zijn er heel wat die er van tijd tot tijd de brui aan willen geven, die wouden dat ze dit niet hoefden te doen. Ook al besluit ik dat het genoeg zou zijn kom ik er nog niet onderuit. Hoogstens geven ze je een paar jaartjes dat je even op wat anders kan focussen tot je weer ok bent en dan ga je gewoon verder waar je gestopt was.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-02-2014, 12:26:58 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Dat is precies wat ik bedoel. Dat is de frequentie die in jou ligt verankert. Dat is een frequentie van de plek waar je vandaan komt.

Jouw ziel is vrij, je bent hier niet tegen je wil, en je taak is in de eerste plaats dezelfde taak als van iedereen: om een aspect van de goddelijkheid te belichamen en ervaren. Je bent hier voor jezelf.

Er is iets zeer tegenstrijdigs aan "Je krijgt hooguit wat jaartjes vrij, dan moet je weer aan de bak." Daar is niets verlichts aan. Je bent geen slaaf.

Je doet het klinken alsof hier een heleboel zielen zijn die door een andere beschaving simpelweg worden opgedragen om een bepaalde taak te vervullen en dat daar geen instemming of vrijheid kan zijn.

De existentie die wij kennen bevat een fysiek en een nonfysiek gedeelte. Dat wil zeggen dat er een cyclus is op 'aarde' enerzijds en in het 'hiernamaals' anderzijds. In het hiernamaals wordt een werk gedaan wat resulteert in een nieuwe beslissing om te incarneren met een bepaalde taak, wens of missie.

Hoe is dat bij jou gegaan? Is de existentie op Lyra niet van deze aard?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-02-2014, 12:47:55 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Iedereen komt inderdaad met vrije wil terug . Ongeacht de gevolgen die je hebt meegemaakt . En elke beschaving en groepen heeft zo zijn taken . Natuurlijk is dat waar . Maar het is ieder eigen keus om eraan mee te doen . Natuurlijk wil je die taak vervullen maar er zijn een hoop groepen en beschavingen en heb je ook welleens bedacht dat sommigen dat niet willen ? Om daaraan mee te doen ? Want iedere groep en beschaving heeft zo zijn dingen . Denk ook eens aan de andere groepen en beschavingen . Hoe zij erover denken . Want het enige wat ik vooral zie is dat je voor jou beschaving strijd . Maar je hoeft niet te strijden . Want je moet niet alleen aan je eigen beschaving denken maar ook aan de andere . Snap je wat ik bedoel ? We leven nu samen en samen werken is ook welleens goed . Je bent niet alleen , want er zijn nog meer .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-02-2014, 14:23:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Sommigen zijn niet zo vrij in die keuze neen. Er hangt veel af van je verleden. Er zijn er hier een boel die hier zijn omdat zij ooit aan de wieg van de mensheid stonden. Zij zijn hier omdat ze zich verantwoordelijk voelen of verantwoordelijk gesteld zijn. Ook zijn er zielen die vast zitten in een bepaalde incarnatie cyclus en hier keer op keer terecht komen zonder er uit te geraken, dit staat los van dat hele karma gedoe.

Ik denk dat velen gewoon niet wisten aan wat ze begonnen dus in dat opzicht voelen we ons dus inderdaad niet vrij. En dat deel van dat slaaf zijn, je bent geen slaaf nee maar sommigen die hier zijn hebben zich akkoord gegeven. Zijn ingestemd dat ze hier kwamen met een reden en taak en die moet vervuld worden. Daar kan je dus niet zomaar van weg lopen als je denkt dat je er toch niet zo zin in hebt. Voor ik naar hier kwam heb ik jaaaaaaaaaaren mij voorbereid op andere plaatsen. Beetje bij beetje afgedaald naar een plaats die het meest op de aarde leek om dan hier te komen. Je gaat en kunt dus niet zomaar de hele boel over boord gooien omdat je er nu effe geen zin in hebt.

Ik kan vb enkele jaren gewoon mn ding doen en mn leventje leiden maar op een bepaald punt komen ze na een tijd me zeggen dat het nu wel tijd is om verder te gaan met wat ik hier kwam doen.

Lyra bestaat op dit moment niet meer fysiek, ooit was die plaats net als de aarde maar hoger in dimensie. Daar was ook fysiek leven op een planeet. Dit is door omstandigheden verloren gegaan en wat er restte is verschoven naar de niet fysieke wereld.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-02-2014, 18:12:07 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Goh. .. Voor jou is die missie ook wel echt een missie he? Ik hoef niet anders te doen dan ik al doe. Vergeet niet dat je veel werk ook in je slaap doet. :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-02-2014, 18:22:29 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Dat zijn flinke verantwoordelijkheden die gevoeld werden, gaat mij natuurlijk nog even boven de pet..

Zielen die zich verantwoordelijk voelen voor vele levens en misschien zelfs vele tijdperken.

Ik ben nooit op Lyra geweest, wel Arcturius. De rest weet ik niets van af. Ook geen Pleiaden. Ik heb het over een soort van 'overziel' waar ik dan deel van uitmaak. De 'ik' die met mijn huidige thema bezig is op aarde heeft maar 234 levens, volgens mij. Op aarde dus. De overziel heeft er zo'n 500.000, niet alleen op aarde, ook in de andere stelsels.

Ik zuig alles ter plekke uit m'n duim, maar dat is hoe ik leef. Ik zuig ook uit m'n duim wat voor mens ik ben, omdat ik geen ego meer heb en alleen nog loop te worstelen met het (grote) restant aan pijnlichaam. Het ego leeft voorlopig nog even voort in dat pijnlichaam. Nog een maandje of drie voor het eerste stuk, dan nog een maand of zes voor het restant. Geen idee hoe dat zal gaan. Mijn waarheid is nog klein, vergeleken met wat het kan worden. Wie weet wat ik ben, wat ik zal zijn.

Wat weet jij over mij? En wie ben jij, als je een groot antwoord mag geven?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-02-2014, 18:43:09 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
MichielvT schreef:
Goh. .. Voor jou is die missie ook wel echt een missie he? Ik hoef niet anders te doen dan ik al doe. Vergeet niet dat je veel werk ook in je slaap doet. :)

Ja weet ik :) heeeel soms kan ik me daar es wat van herinneren maar niet veel. Ik zie het inderdaad heel erg als een taak omdat het veel tijd en moeite vraagt vind ik.
Xen schreef:
Dat zijn flinke verantwoordelijkheden die gevoeld werden, gaat mij natuurlijk nog even boven de pet..

Zielen die zich verantwoordelijk voelen voor vele levens en misschien zelfs vele tijdperken.

Ik ben nooit op Lyra geweest, wel Arcturius. De rest weet ik niets van af. Ook geen Pleiaden. Ik heb het over een soort van 'overziel' waar ik dan deel van uitmaak. De 'ik' die met mijn huidige thema bezig is op aarde heeft maar 234 levens, volgens mij. Op aarde dus. De overziel heeft er zo'n 500.000, niet alleen op aarde, ook in de andere stelsels.

Ik zuig alles ter plekke uit m'n duim, maar dat is hoe ik leef. Ik zuig ook uit m'n duim wat voor mens ik ben, omdat ik geen ego meer heb en alleen nog loop te worstelen met het (grote) restant aan pijnlichaam. Het ego leeft voorlopig nog even voort in dat pijnlichaam. Nog een maandje of drie voor het eerste stuk, dan nog een maand of zes voor het restant. Geen idee hoe dat zal gaan. Mijn waarheid is nog klein, vergeleken met wat het kan worden. Wie weet wat ik ben, wat ik zal zijn.

Wat weet jij over mij? En wie ben jij, als je een groot antwoord mag geven?

Geen idee of ik ooit in arcturius ergens geweest ben.
Wat gebeurt er dan na die maandjes?
Ik probeer ook terug te ontdekken wie ik was hiervoor, ik heb al een heleboel puzzelstukken maar uiteraard even veel gaten. Al merk ik dat de laatste maand wel dingen veranderd zijn in me.

Wat ik van mezelf kan zeggen is dat ik weet dat ik ooit van elders kwam, buiten dit sterrenstelsel. Ik ben in lyra lange tijd geweest en volgens mij ook sirius. Ik ben lange tijd een felinea geweest vermoedelijk in lyra en sirius. Ik weet ook van een leven dat ik in egypte ben geweest maar niet geïncarneerd of als mens. Dit leven is voor mezelf nog maar het 2de als mens op aarde geboren.

Het concept overziel ken ik, al heb ik daar momenteel geen ervaring mee in dit leven. Ik heb het gevoel momenteel compleet te zijn zonder deelaspecten elders.

Goh wat ik van jou weet. Ik kan niet altijd zo in iedereen intunen, de info die ik al dan niet krijg of iemand komt altijd heel spontaan. Sowieso is het moeilijk om uit te gaan leggen tegen de meeste mensen wie of wat je bent. Velen geloven er niet in of denken dat je een vijs los hebt zitten. Ik praat er daarom zelden over tenzij ik ergens aanvoel dat de persoon met wie ik praat het kan vatten.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-02-2014, 19:14:17 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Over drie maanden is vermoedelijk het stuk van mij geïntregreerd wat met seksualiteit te maken heeft...

Ik weet er verder weinig van, ik leef gewoon van dag tot dag en ben elke dag bezig om schuld-stukken te verwerken. Ik ben ook feitelijk dagelijks bezig om uitdagingen aan te gaan op dat gebied en mijn angsten te overwinnen.

Wat er gebeurt, zover ik kan zien, als je ego verdwenen is, is dat veel van je energie nog steeds niet kan stromen omdat het pijnlichaam dat verhindert. Je verandert dus niet heel snel in het dagelijks leven, hoewel je wel een duidelijke waarheid ziet voor jezelf. Je twijfelt dikwijls nog enorm aan die waarheid, alleen al die twijfel heeft totaal geen effect op wat je doet en hoe je verder gaat. Je zet vraagtekens bij je waarheid en je probeert er logische fouten in te ontdekken maar het staat als een huis. Logica heeft geen vat meer. Want voor je gevoel klopt alles. En je begint steeds meer te ontdekken (en creëren) wat voor prachtig wezen je feitelijk bent.

Je schuldlichaam kan niet oplossen in isolatie, daar heb je andere mensen voor nodig. Hoewel het ook in je fantasie kan. Het meeste baat heb je dan bij fysiek contact met andere mensen, hun aanwezigheid. Je moet ontdekken hoe prachtig je bent, hoe schoon je bent, hoe voortreffelijk. Want alleen een waarheid (kennis) is niet voldoende. Je wilt het omzetten in ervaring, zodat je tot totaal bewustzijn kan komen. Pas nadat je het ervaren hebt, zal de angst verdwijnen. Tot die tijd moet je dus angsten overwinnen. Maar gelukkig is dat niet zo moeilijk, omdat er geen druk meer is.

Bovendien is je ervaring steeds meer en meer dat het leven een toneelstuk is en dat jij een voortreffelijke speler bent. Je geniet van alles wat er gebeurt, de drama, de suspense. Die aarzeling die je ervaart? Dat is geen falen, dat doe je bewust voor een beter effect. Moeilijkheden veranderen in uitdagingen. Je gaat vragen om moeilijker uitdagingen.

Toen ik de echte wereld in ging, hoorde ik een engel huilen. Die engel was mijn moeder, waar mijn moeder een deelaspect van is. Toen ergens besefte ik hoe makkelijk deze reis is geweest. Het is mij beloofd dat dit het moeilijkste zou zijn wat ik ooit zou doen, en het is zó makkelijk geweest! Het is het makkelijkste geweest wat ik in 20 eeuwen heb gedaan. Mijn vroegste leven (van de 234) is ergens rond Christus. Daarvoor was ik iets anders, ergens anders, ik weet het niet.

Ik bedoel, dat dit het moeilijkste is wat ik in 20 eeuwen heb gedaan. En het was een fluitje van een cent. Toen ik dat besefte, vroeg ik gelijk om moeilijker dingen om te doen.

Sirius ben ik ook nooit geweest volgens mij. Maar ik heb jou wel altijd gekend. Wij waren samen op.... geen idee ;-). Ik heb je wel gemist, want je bent een tijdje 'afwezig' geweest volgens mij. Je was daar waar ik was maar je mocht je niet verbinden. Ach, de tijden zijn kort, alles is zo voorbij, en een oogwenk later was je er weer :).

Toen ik het over jou had met een vriend van me, was hij er van overtuigd dat je in een waan moest leven. Ik zei nee dat bestaat niet. Dit meisje weet precies wie ze is. Ik had het idee, dat je boos zou worden, toen ik zo brutaal die vragen stelde.

Ik twijfel geen moment aan de dingen die je zegt. Je bent een oude geliefde die terugkeert, maar ik ben nog bang voor een ontmoeting.

Tot die tijd moet je maar een mysterie voor me blijven ;-).

:)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl