Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:47:34

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 59 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 14:10:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tom schreef:
Hoe kom ik erachter of ik speciaal nieuwetijds ben? Of kristal?

Bestaan er speciale ook dan? :lol: Die andere zijn volgens mij gewoon labeltjes, geen idee waar ze dat allemaal vandaan halen.

Voor mij is het heel simpel, er zijn 3 "categorieën" hier op aarde. Of je bent van hier (aardse ziel) en helemaal van niets bewust, zoals velen dus gewoon hun leventje en denken dat alles draait om kinderen produceren, carrière maken en veel geld verdienen om spullen te kopen. Dan heb je de bewuste aardse zielen die weten dat er meer is. Als laatste heb je diegene die niet van deze planeet komen en dat ook weten. Geen idee wat jullie dus zien als dat nieuwetijdskind fenomeen. Als jullie doelen op die zielen die niet van de aarde zijn is het in mijn ogen ook niet echt "nieuwe tijd" gezien zij hier slechts tijdelijk komen helpen en ervaren en niet van plan zijn zich hier te settelen in een of andere verwachtte nieuwe tijd.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 15:38:26 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Persoonlijk vind ik dacht echt enorm arrogant om te denken dat er mensen op aarde rondlopen die denken dat de wereld draait om kinderen kopen, geld verdienen en spullen kopen..
Ik daag je uit om er één aan te wijzen.
Je zult er geen eentje vinden omdat iedereen af en toe wel diepere gedachten heeft. Natuurlijk de een meer dan de ander..

En dan te bedenken dat jullie jezelf beter vinden dan de mensen van wie JULLIE hebben besloten dat ze 'de massa' zijn?

Ik denk dat ik moet ophouden met typen voor ik weer een waarschuwing krijg.. maar je ziet toch zelf ook in dat dat een beetje ver gaat? Dat jij denkt dat je het recht hebt om anderen zo te veroordelen..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 16:11:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Tom schreef:
Persoonlijk vind ik dacht echt enorm arrogant om te denken dat er mensen op aarde rondlopen die denken dat de wereld draait om kinderen kopen, geld verdienen en spullen kopen..
Ik daag je uit om er één aan te wijzen.
Je zult er geen eentje vinden omdat iedereen af en toe wel diepere gedachten heeft. Natuurlijk de een meer dan de ander..

En dan te bedenken dat jullie jezelf beter vinden dan de mensen van wie JULLIE hebben besloten dat ze 'de massa' zijn?

Ik denk dat ik moet ophouden met typen voor ik weer een waarschuwing krijg.. maar je ziet toch zelf ook in dat dat een beetje ver gaat? Dat jij denkt dat je het recht hebt om anderen zo te veroordelen..

Ik veroordeel niemand en ken er zo genoeg. Ik ben er wel al degelijk tegen gekomen die nergens in geloven en blijkbaar denken dat er niets meer is dan dit.

Moet jij weten als jij dat o zo erg vind. Ieder heeft zijn pad en die zielen zijn vaak heel jonge zielen. Als jij dit veroordelen vind dan denk ik dat jij eerder snel anderen veroordeeld. Ik veroordeel ze niet, ik weet gewoon dat zij eerst nog lessen te leren hebben eer ze bewust worden dat er meer dan dat is. En dat je moet stoppen met typen omdat je anders een waarschuwing krijgt zegt meer over jou dan mij. Ik zeg niets gemeens namelijk.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 17:31:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-12-2013, 17:42:35
Berichten: 25
Locatie: Ochten
Ik vind dat ieder mens gelijk is.. Indigo kristal en weet ik wat nog meer is een benaming, ze hebben een ander trillingsgetal en voelen doen en denken op een wat andere manier(NEEH dat maakt ze niet BETER of SLECHTER). Mensen stoppen alles nu eenmaal in hokjes.
Ja de een is zich er bewust van dat er meer is, de ander is gewoon bezig met alleen het aardse, is dat slecht? Neeh dat is niet slecht daar zal ook een reden voor zijn, we weten toch dat ieder zijn lessen heeft en ieder leven een bedoeling heeft? Dat dingen met een reden gebeuren?
Dus waarom zouden mensen die zich er wel van bewust zijn dan beter zijn?
Ik zie meer en voel meer dan menig mens die ik in real life tegen kom en spreek, voel ik me daarom meer en boven hun? Neeh.

Ik was alleen erg nieuwsgierig naar indigo en kristal omdat ik niet alles geloof wat er zo staat op interne en het liever zelf hoor van iemand. Waarom? Omdat ik denk dat ik een indigokind ben als ik de beschrijvingen lees. Ga ik daarom anders doen als ik dat ben? Nee dat ga ik niet doen.

Daarbij vind ik dat als mensen zich zo goed en geweldig boven andere mensen voelen dat ze niet helemaal goed bezig zijn.

Das mijn mening


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 18:24:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ciske schreef:
Ik vind dat ieder mens gelijk is.. Indigo kristal en weet ik wat nog meer is een benaming, ze hebben een ander trillingsgetal en voelen doen en denken op een wat andere manier(NEEH dat maakt ze niet BETER of SLECHTER). Mensen stoppen alles nu eenmaal in hokjes.
Ja de een is zich er bewust van dat er meer is, de ander is gewoon bezig met alleen het aardse, is dat slecht? Neeh dat is niet slecht daar zal ook een reden voor zijn, we weten toch dat ieder zijn lessen heeft en ieder leven een bedoeling heeft? Dat dingen met een reden gebeuren?
Dus waarom zouden mensen die zich er wel van bewust zijn dan beter zijn?
Ik zie meer en voel meer dan menig mens die ik in real life tegen kom en spreek, voel ik me daarom meer en boven hun? Neeh.

Ik was alleen erg nieuwsgierig naar indigo en kristal omdat ik niet alles geloof wat er zo staat op interne en het liever zelf hoor van iemand. Waarom? Omdat ik denk dat ik een indigokind ben als ik de beschrijvingen lees. Ga ik daarom anders doen als ik dat ben? Nee dat ga ik niet doen.

Daarbij vind ik dat als mensen zich zo goed en geweldig boven andere mensen voelen dat ze niet helemaal goed bezig zijn.

Das mijn mening

Ja kijk dat bedoel ik dus ook zowat. Maar blijkbaar zijn er personen die het erg vinden als je zegt dat er mensen/zielen zijn die niet zo ver staan. Lijkt wel alsof sommigen dat zien als een taboe en dan denken dat je hun veroordeeld als je dat zegt (wat dus niet zo is). Iedereen is namelijk ooit ergens moeten beginnen.

Heb je je al eens ingelezen in sterrenkinderen/starseeds? Ik zie dat meer als een overkoepelend iets waar binnen dan die labels zeg maar vallen. Mocht het je interesseren zijn daar ook heel goeie fora rond te vinden waar vele anderen wereldwijd samen komen en info en ervaringen delen.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 19:26:56 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ik geloof niet zo dat er 'meer' is maar mijn leven draait ook absoluut niet om kinderen krijgen, carrière maken en spullen kopen.

Ben ik nu oppervlakkig of niet?





Wat nieuwetijdskinderen betreft: Opkomst van new age + centraal stellen van onze kleine wondertjes = nieuwetijdskinderen.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 19:40:20 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Eibhlin schreef:
Tom schreef:
Persoonlijk vind ik dacht echt enorm arrogant om te denken dat er mensen op aarde rondlopen die denken dat de wereld draait om kinderen kopen, geld verdienen en spullen kopen..
Ik daag je uit om er één aan te wijzen.
Je zult er geen eentje vinden omdat iedereen af en toe wel diepere gedachten heeft. Natuurlijk de een meer dan de ander..

En dan te bedenken dat jullie jezelf beter vinden dan de mensen van wie JULLIE hebben besloten dat ze 'de massa' zijn?

Ik denk dat ik moet ophouden met typen voor ik weer een waarschuwing krijg.. maar je ziet toch zelf ook in dat dat een beetje ver gaat? Dat jij denkt dat je het recht hebt om anderen zo te veroordelen..

Ik veroordeel niemand en ken er zo genoeg. Ik ben er wel al degelijk tegen gekomen die nergens in geloven en blijkbaar denken dat er niets meer is dan dit.

Moet jij weten als jij dat o zo erg vind. Ieder heeft zijn pad en die zielen zijn vaak heel jonge zielen. Als jij dit veroordelen vind dan denk ik dat jij eerder snel anderen veroordeeld. Ik veroordeel ze niet, ik weet gewoon dat zij eerst nog lessen te leren hebben eer ze bewust worden dat er meer dan dat is. En dat je moet stoppen met typen omdat je anders een waarschuwing krijgt zegt meer over jou dan mij. Ik zeg niets gemeens namelijk.

Ik ben het totaal niet met je eens over " jonge zielen" niemand maar dan ook niemand is hier een jonge ziel aangezien de meesten al een paar levens erop hebben zitten .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:08:57 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Bunny schreef:
Eibhlin schreef:
Tom schreef:
Persoonlijk vind ik dacht echt enorm arrogant om te denken dat er mensen op aarde rondlopen die denken dat de wereld draait om kinderen kopen, geld verdienen en spullen kopen..
Ik daag je uit om er één aan te wijzen.
Je zult er geen eentje vinden omdat iedereen af en toe wel diepere gedachten heeft. Natuurlijk de een meer dan de ander..

En dan te bedenken dat jullie jezelf beter vinden dan de mensen van wie JULLIE hebben besloten dat ze 'de massa' zijn?

Ik denk dat ik moet ophouden met typen voor ik weer een waarschuwing krijg.. maar je ziet toch zelf ook in dat dat een beetje ver gaat? Dat jij denkt dat je het recht hebt om anderen zo te veroordelen..

Ik veroordeel niemand en ken er zo genoeg. Ik ben er wel al degelijk tegen gekomen die nergens in geloven en blijkbaar denken dat er niets meer is dan dit.

Moet jij weten als jij dat o zo erg vind. Ieder heeft zijn pad en die zielen zijn vaak heel jonge zielen. Als jij dit veroordelen vind dan denk ik dat jij eerder snel anderen veroordeeld. Ik veroordeel ze niet, ik weet gewoon dat zij eerst nog lessen te leren hebben eer ze bewust worden dat er meer dan dat is. En dat je moet stoppen met typen omdat je anders een waarschuwing krijgt zegt meer over jou dan mij. Ik zeg niets gemeens namelijk.

Ik ben het totaal niet met je eens over " jonge zielen" niemand maar dan ook niemand is hier een jonge ziel aangezien de meesten al een paar levens erop hebben zitten .

Kan zijn maar ze zijn jong in vergelijking met sommige anderen. Bepaalde zielen hebben vb hun eerste leven hier op deze planeet geleefd. Dat kan je oud vinden als je kijkt hoe oud de aarde is maar in vergelijking met andere beschavingen is dat dus jong. En daar is, nogmaals, niks mis mee.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:15:33 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Mijn vader is zo iemand die nog nooit een filosofische, spirituele of verlichte gedachte heeft gehad. Ik denk hem toch wel redelijk te kennen.

De meest wijze uitspraak die ik van hem gehoord heb, was toen hij zei "Je weet niet hoe ze zich voelt." Dat had ik niet achter hem gezocht, en gaf aan dat hij wel wat aan wijsheid gewonnen had, ondanks alles.

Wat betreft oordelen: is het een oordeel om te zeggen dat een kind in de 3e klas zit? Wanneer een ander kind in de 5e klas zit? Natuurlijk niet, en dat 3e-klas-kind is ook niet minder volmaakt dan het 5e-klas-kind. Een zaadje is niet minder volmaakt dan een volgroeide boom.

De "massa" is niet echt een denigrerende term. Het is gewoon een term voor een groep mensen die voor jou geen gezicht hebben, omdat je ze niet kent, of omdat de groep te groot is. Het is ook een term voor mensen die zich niet bijzonder onderscheiden van de heersende cultuur.

Ik vind het een mooie gedachte van je Tom dat iedereen wel diepgaandere gedachten heeft. Zeker wanneer je in staat zou zijn om deze gedachten aan te spreken bij iemand, zul je dat volgens mij ervaren. Wanneer je dat niet ervaart, komt het meer doordat je dat niet in die persoon ziet, dan dat het niet in die persoon zit.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:46:46 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Ciske schreef:
Ik zie meer en voel meer dan menig mens die ik in real life tegen kom en spreek
Maar hoe weet je dat zo zeker?


Tut schreef:
Ik geloof niet zo dat er 'meer' is maar mijn leven draait ook absoluut niet om kinderen krijgen, carrière maken en spullen kopen.
Ja ik ook.. volgens mij zitten we vast :( We hadden allang op het niveau van Eibhlin moeten zitten.

Xen schreef:
Wat betreft oordelen: is het een oordeel om te zeggen dat een kind in de 3e klas zit? Wanneer een ander kind in de 5e klas zit? Natuurlijk niet, en dat 3e-klas-kind is ook niet minder volmaakt dan het 5e-klas-kind. Een zaadje is niet minder volmaakt dan een volgroeide boom.
Wat bedoel je hier precies mee?

Xen schreef:
Ik vind het een mooie gedachte van je Tom dat iedereen wel diepgaandere gedachten heeft. Zeker wanneer je in staat zou zijn om deze gedachten aan te spreken bij iemand, zul je dat volgens mij ervaren. Wanneer je dat niet ervaart, komt het meer doordat je dat niet in die persoon ziet, dan dat het niet in die persoon zit.
Bedankt, ja dit bedoelde ik.

Daarom vind ik het ook arrogant om te denken dat andere mensen niet de gedachten hebben die jij hebt. Dan kun je zeggen dat je je niet beter voelt en niet oordeelt, maar je weet wel zogenaamd zeker dat deze mensen niet zulke diepgaande gedachten hebben als jij..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 20:58:52 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Citeer:
Xen schreef:
Wat betreft oordelen: is het een oordeel om te zeggen dat een kind in de 3e klas zit? Wanneer een ander kind in de 5e klas zit? Natuurlijk niet, en dat 3e-klas-kind is ook niet minder volmaakt dan het 5e-klas-kind. Een zaadje is niet minder volmaakt dan een volgroeide boom.
Wat bedoel je hier precies mee?


Zoals een kind volwassen wordt, is ook de mens volwassen aan het worden. Maar niemand zal beweren dat een klein kind minder mooi of minder volmaakt is dan een volwassene. Integendeel, we zijn verzot op kinderen! Maar kinderen worden pubers en adolescenten en kunnen dan een hoop ongein uithalen. Zo ook de mens. Dat wij allemaal rotzooi maken op de aarde betekent niet dat we minderwaardig zijn. Het betekent dat we jong zijn.

Een jong iemand zal hopelijk volwassen worden en zijn of haar streken afleren. Een samenleving waar alle mensen 18 jaar zijn, zou bijvoorbeeld een onleefbare wereld zijn. Wanneer er wordt gesproken over verschillen in bewustzijnsniveau tussen mensen, wordt er in feite gesproken over "leeftijdsverschillen". Het is niet denigrerend om te zeggen "ik ben ouder dan jou" tenzij je dat als een persoonlijke aanval of een vals argument gebruikt. Evenmin is het denigrerend om te zeggen "Ik ben verder dan jou" tenzij je het bedoelt in de zin van "Ik ben verder dan jou, dus je moet naar mij luisteren, jij aap."

Zo hebben mijn ouders (vader?) wel eens hun leeftijd gebruikt als argument dat ze gelijk hadden. Dat is erg naar. Wanneer het als argument gebruikt wordt, wordt het een ad hominem.

Citeer:
Daarom vind ik het ook arrogant om te denken dat andere mensen niet de gedachten hebben die jij hebt. Dan kun je zeggen dat je je niet beter voelt en niet oordeelt, maar je weet wel zogenaamd zeker dat deze mensen niet zulke diepgaande gedachten hebben als jij..


Je hebt volstrekt gelijk. Toch heb ik nooit met mijn vader kunnen praten. Als ik met zulke ideeën kom, maakt hij ze belachelijk. Ik neem aan dat hij mijn eigen onzekerheid spiegelt. Je moet van goede huize komen, om met zo iemand werkelijk een diepgaand gesprek te voeren. Met name moet je zeer down to earth blijven en spreken over het leven zoals we dat allemaal kennen. Alleen dan zul je zijn wijsheid aanboren.

Toch wil ik wat toevoegen. Het is waarneembaar dat "zulke mensen" onderling ook geen diepgaande gesprekken voeren. Je kunt misschien niets zeggen over hun innerlijke wereld, je kunt wel degelijk wat zeggen over hun discours. Hoewel je daar niet altijd bij bent.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 21:15:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2014, 16:09:13
Berichten: 14
om eerlijk te zijn snap ik er niet veel meer van en trek me dus even terug totdat het weer wat logischer voor me is..

_________________
it's only in the black of night you can see the stars!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 22:41:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik denk dat Tom graag ziet wat hij wil zien. Is goed jongen, ik ga mijn tijd er niet in steken. ;) Er zijn er anderen die hier ook al over gepost hebben en dit uitgelegd zoals Xen, je ziet maar wat je er mee doet. Ik en nog velen zijn hier om anderen te helpen die zoekend zijn en daar is echter helemaal niks mis mee. Die vergelijking met die klassen heb ik al eerder eens gelezen ergens en is inderdaad een goed voorbeeld om dit uit te leggen.

Het is alleen jammer dat deze wereld, dimensie, planeet een groot deel bewustzijn tegen houd. Hierdoor komen zelfs diegene die met com laude afgestudeerd zijn op een "lager" niveau van kennis terecht. Mochten de mensen beseffen wie en wat ze zijn zouden ze echt tot veel in staat zijn :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 23:26:22 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Als mod-Wortel wil ik even zeggen: probeer elkaar niet te veroordelen om meningen aub. Het is prima dat niet iedereen dezelfde mening heeft, dat maakt het leven nou juist een stuk interessanter. ;)

Ik geloof zeker dat we in een tijdperk terecht komen waarop steeds meer mensen 'bewuster' zijn. Bewuster van alles wat er om ons heen gebeurt en alles wat er buiten ons blikveld omgaat. Dat kinderen minder snel hun connectie verliezen met, tja, met wat? Ik ben het er minder mee eens dat deze mensen specialer zouden zijn dan mensen die niet met geloof of spiritualiteit bezig zijn. In mijn ogen is een ieder van ons hier met een doel op aarde.

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2014, 23:46:56 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Xen schreef:
Je hebt volstrekt gelijk. Toch heb ik nooit met mijn vader kunnen praten. Als ik met zulke ideeën kom, maakt hij ze belachelijk. Ik neem aan dat hij mijn eigen onzekerheid spiegelt. Je moet van goede huize komen, om met zo iemand werkelijk een diepgaand gesprek te voeren. Met name moet je zeer down to earth blijven en spreken over het leven zoals we dat allemaal kennen. Alleen dan zul je zijn wijsheid aanboren.
Dat klopt, er zit een groot verschil tussen het denken en spreken. Zoals ik zei, geloof ik niet dat er mensen zijn die geen diepgaande gedachten hebben.. maar misschien komen ze niet naar buiten. Dat hoeft ook niet. Als ik mijzelf probeer te verwoorden is het zelden zo duidelijk of diepgaand als het in mijn hoofd klonk :P

Wortelbrood schreef:
Als mod-Wortel wil ik even zeggen: probeer elkaar niet te veroordelen om meningen aub. Het is prima dat niet iedereen dezelfde mening heeft, dat maakt het leven nou juist een stuk interessanter. ;)

Ik geloof zeker dat we in een tijdperk terecht komen waarop steeds meer mensen 'bewuster' zijn. Bewuster van alles wat er om ons heen gebeurt en alles wat er buiten ons blikveld omgaat. Dat kinderen minder snel hun connectie verliezen met, tja, met wat? Ik ben het er minder mee eens dat deze mensen specialer zouden zijn dan mensen die niet met geloof of spiritualiteit bezig zijn. In mijn ogen is een ieder van ons hier met een doel op aarde.
Nee hoor, grapje.


:C
Verander je onderschrift XD


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 59 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl