Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:13:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13-02-2014, 21:47:36 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Wel ik heb lange tijd mensen zowat ontlopen eigenlijk. Me altijd veilig gezet en wat verstopt. Alleen dwingt het leven me nu een andere richting in en ga ik binnenkort nogal heel sociaal moeten gaan doen. Aan de ene kant spannend, andere kant eng. Maar ik hou wel van een uitdaging, eens wat anders proberen. Ik ben al beetje all over the place geweest in dit leven eigenlijk.

Ik ben hier inderdaad lange tijd in menselijke jaren niet geweest. Na egypte toen het bewustzijn veranderde ben ik hier weg gegaan. Ik ben geboren met heel wat herinneringen van wie ik was/ben. Uiteindelijk leven we allemaal wel deels in een waan want we weten niet alles jammer genoeg. Dat is de tol van hier heen te komen in dit lichaam jammer genoeg. :( Zit jij toevallig ook op ISN?

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-02-2014, 22:02:40 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Wat is ISN?

Ik heb geen herinneringen. Wat ik hier schrijf, is gewoon stroom van bewustzijn. Het is ooit opengegaan door een nogal bijzondere vrouw op een internet site. Ik begon opeens allerlei dingen tegen haar te vertellen.

Ik ga er maar van uit dat het klopt wat ik zeg, tenminste, zo leef ik...

Ik weet meer dan ik me herinner, laat ik het zo zeggen. Maar dat geldt voor iedereen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 08:39:48 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Wat is ISN?

Ik heb geen herinneringen. Wat ik hier schrijf, is gewoon stroom van bewustzijn. Het is ooit opengegaan door een nogal bijzondere vrouw op een internet site. Ik begon opeens allerlei dingen tegen haar te vertellen.

Ik ga er maar van uit dat het klopt wat ik zeg, tenminste, zo leef ik...

Ik weet meer dan ik me herinner, laat ik het zo zeggen. Maar dat geldt voor iedereen.

Een engelstalige site waar er veel over dit soort onderwerpen gesproken word. Er zitten ook een paar nederlanders op.

Als het vanuit een diepere zelf komt zal het vast wel waarheid zijn of bevatten.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 09:29:06 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Het is starseeds.net :)
Best een aardige website met echt heel veel verschillende mensen. Niet een plek waar ik vaak kom, maar ik heb er alleen aardige mensen gevonden tot noch toe. Er komen wel vaak twijfelachtige verhalen langs. Daar an sich is niets mis mee natuurlijk, maar voor mijn gevoel geloven mensen daar heel snel iets wat anderen vertellen. Zelf vind ik het belangrijk eerst bij jezelf na te gaan of je het ofwel met je verstand of anders met je hart kan geloven. Het is wel een beetje een heksenketel waar je makkelijk elkaar kan beïnvloeden als je goedgelovig bent. Dat te hebben gezegd, wel enorm fijne sfeer dus, ook enorm goed om meer te leren van en over andere starseeds.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 12:40:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
MichielvT schreef:
Het is starseeds.net :)
Best een aardige website met echt heel veel verschillende mensen. Niet een plek waar ik vaak kom, maar ik heb er alleen aardige mensen gevonden tot noch toe. Er komen wel vaak twijfelachtige verhalen langs. Daar an sich is niets mis mee natuurlijk, maar voor mijn gevoel geloven mensen daar heel snel iets wat anderen vertellen. Zelf vind ik het belangrijk eerst bij jezelf na te gaan of je het ofwel met je verstand of anders met je hart kan geloven. Het is wel een beetje een heksenketel waar je makkelijk elkaar kan beïnvloeden als je goedgelovig bent. Dat te hebben gezegd, wel enorm fijne sfeer dus, ook enorm goed om meer te leren van en over andere starseeds.

Ik denk dat het vaak vooral is dat mensen de neiging hebben altijd heel beleefd en positief te willen over komen. Waardoor ze zich zowat verplicht voelen iedereen zn visie te gaan omarmen. Dat gevoel krijg ik althans toch. Als ik iets zie dat voor mij raar lijkt of vreemd aanvoelt ga ik gewoon niet in die discussie blijven.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 18:10:28 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Vertel eens Evelien,

waarom ben je naar de aarde gekomen? Wat is jouw missie?

Je weet dat ik in het geheel jou niet belachelijk maak hier. Ik weet niet wat je levenservaring is geweest, maar ik eer jou vandaag.

En ik kan je vertellen dat je in deze ruimte altijd veilig zult zijn. Deze ruimte accepteert geen disrespect aan jouw adres, omdat ik er ben, en ik zou zoiets niet dulden.

Je klinkt als een lieve meid die heel sterk in d'r schoenen staat maar tegelijkertijd ben je een bijzonder aards meisje. Dat komt goed uit, want ik heb altijd al met iemand van Lyra naar bed willen gaan :P.

Ik hoop dat je je op je gemak voelt in mijn ruimte en die van Michiel en dat we nog veel van je mogen horen, want als iets duidelijk is dan is dat dat je een arm om je heen nodig hebt en een kus op je lippen.. Maar dat geldt voor iedere vrouw in welk sterrenstelsel dan ook..

Laat je afkomst je absoluut niet verblinden voor het aardse leven dat je hebt en de vrienden die je hier kan vinden. Je zult je vrij eenzaam hebben gevoeld in de jaren dat je je afzonderde en zo'n eenling was, niettegenstaande het feit dat je altijd contact hebt gehad met 'elders'. Je bent dan als een emigrant die in een ander land leeft en zich troost met de gedachte dan men thuis nog aan haar denkt.

Ik nodig je uit om je plaats hier in te nemen tussen ons. Weet, dat niemand hier daadwerkelijk van de aarde afkomstig is. We zijn allen reizigers en je bent hier tussen goede bekenden.

Ik hoop dat deze woorden van liefde je kunnen troosten in de tijd die achter de rug is en de tijd die nog moet komen.

Signing off,

Sagemode.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 18:55:18 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Het waarom, wel mn gidsen zeggen dat ik hier ben om anderen te helpen in hun proces van wakker worden. Als 2de om het in hun woorden te zeggen: ik fungeer als een soort poort die energie van het universum hierheen kanaliseert om zo de vibratie te helpen verhogen of toch proberen.

Misschien heb je dat ooit gedaan in een vorig leven :lol:

Momenteel heb ik eigenlijk daar niet zo een nood aan. Ik heb mn deel in relatie problemen wel gehad de laatste paar jaar. Voor het moment voel ik me prima op mezelf. Ik denk dat niet iedereen gemaakt is om in een relatie te zijn. Ook groeien mensen en gaan de wegen soms elk een andere kant uit. Liefde voor het leven is dus iets dat ik zelf niet (meer) in geloof. Ik heb zelf eigenlijk niet echt zo problemen met alleen zijn, ik weet me altijd wel bezig te houden. Er is zo veel te ontdekken, doen, lezen, bekijken, onderzoeken :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 19:07:16 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Moet je daar nog bewust iets voor doen, om die poort te zijn?

Ikzelf... ik ben zelf al een hogere trilling. Ik merk het om me heen, de effecten die ik heb op mensen. Ik kom jou wel opzoeken in een vorig leven om je daar een lesje te leren ;-).

En ik heb het nooit over relaties gehad. De speciale relatie zoals we die kennen is iets van het ego. Dat is niet je werkelijke behoefte.

Succes met alles.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 19:41:28 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Moet je daar nog bewust iets voor doen, om die poort te zijn?

Ikzelf... ik ben zelf al een hogere trilling. Ik merk het om me heen, de effecten die ik heb op mensen. Ik kom jou wel opzoeken in een vorig leven om je daar een lesje te leren ;-).

En ik heb het nooit over relaties gehad. De speciale relatie zoals we die kennen is iets van het ego. Dat is niet je werkelijke behoefte.

Succes met alles.

Volgens hun niet nee.

Kzou dan toch niet naar egypte gaan om me te zoeken :lol:

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-02-2014, 20:15:37 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Hoezo, was je een of andere hotemetoot?

Ik ben niet bang voor je!

:P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2014, 01:16:46 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Hoezo, was je een of andere hotemetoot?

Ik ben niet bang voor je!

:P

Haha nee ik heb daar toen rond gelopen in een andere vorm dan mens. Ik kwam hier samen met een groep van sirius. ;)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2014, 01:46:21 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Kon je in die vorm tegen kietelen?

:P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2014, 16:32:49 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Kon je in die vorm tegen kietelen?

:P

Geen idee, ik denk niet dat iemand op dat idee kwam daar en toen. Ik heb in elk geval in dit leven geen last er van.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2014, 18:05:55 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Je neemt het wel serieus he allemaal?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-02-2014, 20:46:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Xen schreef:
Je neemt het wel serieus he allemaal?

neuh

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 15 6 7 8 9 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl