Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:30:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoger bewustzijn
BerichtGeplaatst: 18-09-2014, 01:04:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2014, 00:32:21
Berichten: 3
goeie avond mensen , ik zit namelijk met een groot probleem te kijken want ik zit al 4 jaar te klote met mijn hoger bewustzijn, want hetgene wat ik wil dat is alleen mogelijk als ik vanuit de toekomst terug kijk op het gewenste moment .
En mijn gevoel die zweeft hier ergens rond en iemand heeft mij verteld dat ik bewust met mijn zwevende gevoel waar die dan ook is terug in mijn lichaam moet stappen , dus eigenlijk moet ik mijzelf weer overnemen , dus bezit nemen van mezelf. want ik moet mijn gevoel weer terug krijgen in mijn kop en in mijn lijf .
Maar dat is makkelijker gezegt als gedaan

Kan iemand mij daar mischien mee helpen?
Mvg Rick.


Laatst gewijzigd door Rick_93 op 19-09-2014, 17:17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: hoger bewustzijn
BerichtGeplaatst: 18-09-2014, 01:08:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2014, 00:32:21
Berichten: 3
ook heb ik op spiritplaza mijn hogere namen ingetoetst en alles wat daar stond klopte en daarin beschreven ze dus ook dat ik in dit leven zou streven naar een hoger bewustzijn , en ik heb mijn hoger bewustzijn dus ook echt nodig als ik de dingen wil doen die ik vroeger allemaal deed.

Ik hoop echt dat iemand mij hierbij kan helpen.
Mvg Rick.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoger bewustzijn
BerichtGeplaatst: 20-09-2014, 13:03:06 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Beste Rick,

Geheel misschien niet van toepassing maar het lijkt me dat je best een beetje kan aarden. Zoals het spreekwoord bij ons zegt. Met je voeten op de grond blijven :) .
Aarden is het de meest effectieve manier om in contact terug te komen met jezelf en jou zielenwens of zielendoel. Als je daarvan vertrekt lijkt me dit wel het eerste goede begin...

grts

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoger bewustzijn
BerichtGeplaatst: 20-09-2014, 14:01:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2014, 00:32:21
Berichten: 3
Oke, bedankt voor de tip maar hoe doe je jezelf dan aarden?.
Ik heb dit al vaker gehoort van mijn vader en familieleden maar ik weet niet hoe ik mezlef moet aarden of ik weet het wel maar dat gedeelte word bij mij dan geblokkeert.

Ook ben ik in het verleden geholpen door een man die zei dat ik uit balans was en daar heeft die wel gelijk in, maar nu ben ik weer uit balans en ik weet niet hoe ik weer terug in balans kom.
Mvg Rick.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Hoger bewustzijn
BerichtGeplaatst: 19-01-2016, 19:23:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2016, 19:17:35
Berichten: 4
Je kunt je aarden door je ogen te sluiten, en je te visualiseren dat je de energie die je hebt de grond in stuurt. Doe dit gewoon enkele malen per dag op diverse momenten. Als je je voeten beter voelt en deze zwaarder worden is het gelukt.

Er is een verschil in in je hoger bewustzijn zitten en zweven. Als ik je mag adviseren; zorg eerst dat al je chakra's in balans zijn, dit kan je doen door meditatie. Daarnaast moet je eerst in je leven zorgen dat werkelijk alles op orde is, als je echt in je hoger bewustzijn bent dan is alles in balans, anders is het niet het geval. Je kunt daar alleen in komen door alle voorwaarden in orde te krijgen en dat is niet makkelijk en zeker niet om vol te houden als je daar eigenlijk nog niet aan toe bent.

Succes

_________________
:hart: Open your heart , and let there be light :hart:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl