Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:40:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: wat moet ik met al die informatie
BerichtGeplaatst: 09-07-2005, 15:31:10 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Vaak als ik mensen ontmoet, of zie, of langs hun loop
krijg ik een flits in mijn kop met de gedachte: die leeft niet lang meer

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-07-2005, 15:40:06 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Sorry drukte al op enter en liep met de computer te kloten.

In iedergeval: Weet ik wie vreemd gaat of nog moet gaan, Weet ik dat ze ziek worden, of heb ik het gevoel dat ik ze een boodschap moet brengen van boven. Soms word ik knetter gek van al deze informatie.
Soms denk ik dat het mijn eigen zieke gedachtens zijn, of mijn angst die zich wil projecteren op een ander. Maar 9 van de 10 keer komt wat ik denk
ook uit :roll:

Wat moet ik nou met al deze informatie, Soms wil ik het ze vertellen, maar krijg ik het mijn strot niet uit. (dus mag niet vertellen).
Hoe zit dat bij jullie. Is dit normaal, of is dit echt?..
En wat is nou het doel hiervan.

Alvast bedankt,

Groetjes brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-07-2005, 15:44:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-06-2005, 12:18:59
Berichten: 513
Locatie: Leerdam
jah ik heb het ook erg vaak, niet zo heftig als wat jij heb ik voel niet wie er binnenkort dood zou kunnen gaan, maar als ik iemand zie lopen komen er zoveel gedachten over die persoon in me op, en twijfel ook altijd of het wel waar is, ook al weet ik ergens dat het waar is, verder weet ik ook niet wat het voor bedoeling heeft en wat ik er mee moet doen, vind het op zich wel fijn als ik al die informatie binnen krijg omdat ik dan toch vaak al meer over die persoon weet, of ie deugt of niet deugt of ie liegt of de waarheid verteld, jah eigenlijk kies ik onbewust daaruit ook men vrienden, ghehe nog nooit aan gedacht :) (en dan klopt het wel altijd :))

_________________
We are made out of 80% of water, It makes you wonder, If thoughts can effect water, Think about what thoughts can do to us!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2005, 08:51:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
We hoeven er niks mee soms. Ik krijg ook bij de bakker weleens iets door over de vrouw die voor me staat. Heel fijn dat iemand me dat verteld, maar wat doe ik dan? Op de schouder tikken en dat aan die wildvreemde vertellen?

Soms zien gidsen of overleden dierbaren die bij die mensen zijn ons en denken: Die hoort me! Maar wat ik tegenwoordig doe is mijn gidsen vragen om die geesten niet met mij te laten praten. Ik kan moeilijk als vuilnisbak voor vreemden fungeren.

Als je er WEL iets mee moet, dan voel je dat heus. We hoeven niet met alle info die we krijgen iets te doen gelukkig.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-10-2005, 23:17:20 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Mmm, dit soort info kan in feite van alles zijn. Het zijn flitsen van het subjectieve (de energie waaruit het fysieke ontstaat). Dus het kan ook best een andere realiteit betreffen. We zijn nu eenmaal multidimensionaal. En niet alleen maar verleden en toekomst maar ook andere realiteiten waarin andere keuzes gemaakt zijn. Daar houden we ons allemaal mee bezig. Bij de een dus wat meer objectief (wat je met je ogen ziet, die flitsen) dan een ander.

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-10-2005, 10:50:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-03-2005, 12:56:26
Berichten: 1122
Locatie: Amsterdam
Ties ik begrijp niets van je stuk :oops:, en ik zou het heel graag willen begrijpen. Wat bedoel je er precies mee?


en brenda.
Je kan er niets mee, helaas.
Ik denk dat we moeten leren deze "ingevingen" (het is meer dan dat) op te nemen, op dezelfde manier als dat we feiten opnemen.

Ik heb op de een of andere manier er vertrouwen in dat ik van dat soort dingen moet leren. Dat helpt me al een stuk. Soms moet je toekijken hoe het leven loopt en kan je niet ingrijpen. (dat is het bij mij heel erg) Hoewel je de ander o zo graag zou willen helpen.

_________________
u.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-10-2005, 15:51:11 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Tiesvanlies schreef:
Mmm, dit soort info kan in feite van alles zijn. Het zijn flitsen van het subjectieve (de energie waaruit het fysieke ontstaat). Dus het kan ook best een andere realiteit betreffen. We zijn nu eenmaal multidimensionaal. En niet alleen maar verleden en toekomst maar ook andere realiteiten waarin andere keuzes gemaakt zijn. Daar houden we ons allemaal mee bezig. Bij de een dus wat meer objectief (wat je met je ogen ziet, die flitsen) dan een ander.

Groet,
Thijs


Jep zo zie ik het ook 8)

_________________
Afbeelding
Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-10-2005, 17:28:31 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-06-2005, 12:18:59
Berichten: 513
Locatie: Leerdam
ik ook

_________________
We are made out of 80% of water, It makes you wonder, If thoughts can effect water, Think about what thoughts can do to us!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-10-2005, 19:12:47 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Kleintje schreef:
Ties ik begrijp niets van je stuk :oops:, en ik zou het heel graag willen begrijpen. Wat bedoel je er precies mee?


en brenda.
Je kan er niets mee, helaas.
Ik denk dat we moeten leren deze "ingevingen" (het is meer dan dat) op te nemen, op dezelfde manier als dat we feiten opnemen.

Ik heb op de een of andere manier er vertrouwen in dat ik van dat soort dingen moet leren. Dat helpt me al een stuk. Soms moet je toekijken hoe het leven loopt en kan je niet ingrijpen. (dat is het bij mij heel erg) Hoewel je de ander o zo graag zou willen helpen.


Nou, het gaat over de wereld die je niet met je ogen kunt zien, maar waar je je wel mee bezig houdt. Of je daar nu iets van merkt of niet. Die flitsen zijn nogal merkbaar. Je ziet ze tenslotte. De een is er gevoeliger voor dan de ander. Maar dat wil niet zeggen dat je er niet gevoelig voor kunt raken. Het is allemaal info die er al IS. Het is ieder voor zich om te kiezen om er "bewust" mee in aanraking te komen.
En die wereld die je niet met je ogen kunt zien, kan dus van alles zijn. Bijvoorbeeld je andere ikken in een verleden of toekomst of een andere jij waarin je andere keuzes hebt gemaakt. Maar dat kan ook best een realiteit zijn die niet fysiek is, maar waarmee jouw grotere zelf zeg maar weer in aanraking komt en jijzelf dus in feite ook. Gidsen van gidsen van gidsen.

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:

* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).

* Notice and act to your impulses (ingevingen).

* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-11-2005, 01:06:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-11-2005, 22:54:46
Berichten: 59
Locatie: Bilzen , Belgie
@brenda : dat heb ik vaak & meestal is het waar ik voel het ik krijg geen beelden...maar ik krijg een gevoel van angst


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl