Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 12:17:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Uittreden
BerichtGeplaatst: 22-07-2005, 22:23:13 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Sorry ik wist gewoon echt totaal niet in welk forum ik dit moest posten, maar move 'm maar naar waar tie hoort, ik heb echt geen idee :?

Dit had ik op een ander forum voor iemand gepost, en ik weet niet wat de mensen hier ervan weten, maar hier een techniekje over hoe je kan uittreden.

1: goed ontspannen, zorg dat je niet teveel aan je hoofd heb, en laat jezelf gewoon diep in je bed zakken, alsof je 300 kilo weegt ofzo.

2: (dit is lastig) probeer je hoofd stil te houden, daarmee bedoel ik, dwaal niet af, want hoogst waarschijnlijk vergeet je wat je wou proberen en val je in slaap, visualizeer iets constants, en hou in je achterhoofd wat je nou eigenlijk wil doen (visualizeer bv een vlam)

3: na een tijd merk je dat je lichaam in slaap valt, in de tussen tijd zal je nog veel worstelen met dingen zoals jeuk, het gevoel alsof je echt je been moet bewegen omdat die anders vastroest, dat soort dingen, maar als je echt ontspannen bent moet dat zeker mee vallen.
Als je lichaam niet in slaap valt, probeer dan met kleine stukjes jezelf weg te laten zakken in slaap, maar net genoeg om je hoofd helder te houden (dit is idd ook lastig)

4: na een tijd kan het voelen alsof je opeens weer wakker word, dan kun je je beter niet bewegen of je ogen open doen, als je lichaam slaapt dan zul je vibraties kunnen voelen, of geknetter achtig geluid horen, ook zul je merken dat je eigenlijk tegen je oogleden aan het kijken ben (bij mij geeft dat vreemde kleuren en soms ook beelden)
Je bent nu in een andere staat in je hersens, dus je kunt hier ook gewoon mee gaan kloten, als je daar zin in hebt.

5: Als het goed is moet je na een tijd je lichaam niet eens meer opmerken, probeer er niet aan te denken (en daarmee bedoel ik dus ook, niet denken dat je er niet aan moet denken, want dan denk je er wel aan) Hier is het in principe best makkelijk, maar je hart zal als een gek tekeer gaan, en je zult je als een klein kind voelen die roept: het gaat gebeuren, het gaat me lukken!!, probeer dit in controle te houden, en het liefst zelfs te vermijden (dat je hart zo snel klopt is normaal, daar dus niet echt op letten)
Het enigste wat je nu eigenlijk moet doen is jezelf *omhoog* denken, of jezelf proberen te draaien, of de vibraties voor je gevoel te gebruiken om jezelf er als 't ware *eruit* te trillen, probeer wat het natuurlijkste voel.


Als je dit serieus ga proberen moet je echt enorm veel geduld hebben, omdat vaak zul je gewoon toch in slaap vallen, probeer er niet gestresst om te worden, het lukt je uiteindelijk wel.
Er zijn nog veel meer manieren hiervoor, en er is ook veel informatie te vinden over wat je eigenlijk nog meer kan doen als je er eenmaal uit ben, als je nog een vraag heb post die maar hier of stuur een PM, ik zal hem wel beantwoorden als ik 't kan.


Ik heb het even verplaatst naar hoger bewustzijn.. Groetjes Angel©®


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-08-2005, 06:37:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-08-2005, 14:25:34
Berichten: 25
Locatie: Breda
ik heb 1x bijna een spontane uittreding gehad, maar omdat ik toen niet wist wat me overkwam heb ik me er tegen verzet. ik vond het maar een eng gedoe. Nu probeer ik zelf uittreden, want wil het toch weleens heel graag meemaken. Dus bedankt voor de tips!! :P

Is het trouwens niet gevaarlijk? Ik las wel dat je aan een koort verbonden bent. Dat je dus altijd weer terugkeerd. Maar hoorde dat je ook richting het licht zou kunnen gaan? en dat wanneer je denkt dat je het daar fijner hebt dan in je echte leven, je het kort kan breken?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-08-2005, 11:23:50 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Uittreden kost verschikkelijk veel energie.
Vroeger als klein kind deed ik dit nog wel eens.
Ook heb ik door veel stress wel eens een tijdje gehad dat ik niet goed inslaap kwam d.m.v het blijven hangen tussen deze wereld en de droomwereld.
Heel eng.
Kon mijn lichaam niet bewegen, probeerde te gillen, maar het hielp niet.
Voelde een wilde storm over me lichaam heen suizen met een heel raar geluid, alsof het de vortex was naar de andere wereld waar ik half tussen hing.
Als ik hard genoeg gilde, dan maakte ik wel een klein beetje geluid met mijn lichaam.
Toen ik het nog met Rose had en ze naast me lag kon ze me gelukkig snel wakker maken en ze was er heel alert op daar ik het haar ook vertelt had.
Gelukkig heb ik dit nu niet meer.
Het is recentelijk nog een keertje gebeurt volgens mij, maar heel kort en niet zo heftig.

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-08-2005, 14:03:47 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2005, 14:50:20
Berichten: 592
Locatie: Zuid-Holland
Ja dat was echt freaky Wolfje.. :(

Als Wolf dat had dan lag hij helemaal stil,
en ik voelde het altijd al aankomen..
Zijn ademhaling ging opeens heel onregelmatig,
en hij maakte hele enge en rare geluiden..
En dan maakte ik hem zo snel mogelijk wakker
en dat duurde soms wel even voordat dat lukte..
En op het moment dat hij wakker werd schrok die
zich helemaal te pletter..
Alsof hij weer binnen een seconde in de realiteit werd geduwd..
Het was echt niet fijn om dat te moeten horen en te
moeten meemaken..
Soms was het wel 3 keer per avond..
En dan inderdaad alleen in het vroege stadium van het slapen..

Was niet leuk.. :(

xxx
Rose

_________________
What man really seeks is not perfection
which is in the future,
but fulfillment,
which is ever in the present


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 05-08-2005, 08:31:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-08-2005, 14:25:34
Berichten: 25
Locatie: Breda
zoals ik eerder zij is heb 1x bijna een uittreding gehad totdat ik me er tegen verzette...

Ik kon snachts niet goed slapen, en was ff naar de wc gegaan (dat was heel erg opluchtend) Daarna kroop ik snel me bed in...
En het raare was dat ik na mijn idee in een paar min tijd al vrij diep in me waakslaap was. Ik hoorde ineens me hoofd heele harde wind. Ik vond het raar en bleef er naar luisteren maar het werd steeds harder en kwam steeds dichter bij. Ik voelde me een stukje uit mijn lichaam lichaam treden en dat was mijn angst...ik wilde terug. Maar kon me niet meer bewegen. Niet eens 1 vingertje, daar was ik heel bang voor. Dus ik dacht ik wil dit niet, ik wil dit niet, ik wil dit niet... :cry:
Op dat moment kwam ik weer terug in mijn lichaam en kon ik me weer bewegen.

Ik was er zo angstig voor, maar nu wel ik het juist zo graag weer meemaken en me dan ook echt laten gaan.

_________________
''Het leven is niks waard, maar niks is méér waard dan het leven''


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 05-08-2005, 09:04:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Mjeyes...

Dit is dus exact en precies wat ik in mijn post beschreef.
Deze vorm van "uittreding" is dus alles behalve gezond naar mijn idee.
Bij mij was het dus een stress factor.
Je wordt dus waar je bewust bij bent naar de "andere kant" gestuurd.
Het lichaam gaat naar slaap modus maar je mind blijft wakker en alert.
Zeker die vreemde wind en het geluid dat je voelt en hoort... brrrrr!

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 05-08-2005, 12:53:54 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Dat uittreden angstig is is zeker waar, zeker voor mensen die het meemaken terwijl ze niet eens willen.
Maar je moet niet vergeten dat heelveel mensen ook gewoon uittreden terwijl ze aan het slapen zijn, of in ieder geval dat hun geest los zit van het lichaam, het geeft veel mensen ook dat gevoel van vrijheid wanneer je bv aan het vliegen ben.
Ken je het gevoel dat je een tijdje in je bed ligt en dat je opeens wakkerschrikt met het gevoel dat je heel ver naar beneden valt?

Dat is hoogstwaarschijnlijk ook deels uittreden, maar ik heb het nooit gehad dat ik op zon ruwe manier uitgetreden bent, ik denk dat het idd ook door je huidige stress te maken heeft.
En stress heeft er heelveel invloed op.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 09:51:55 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
hmm ben tot stap 1 gekomen.. daarna viel ik in slaap. Ik ga het nog wel een paar keer proberen haha, hopelijk zonder in slaap te vallen dit keer :S

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 10-12-2005, 11:29:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-12-2005, 19:15:02
Berichten: 86
Locatie: Driebergen
Het gevoel dat je een heel eind naar beneden valt wanneer je bijna slaapt ken ik wel. Meestal heb ik daar ook een droom bij, dat ik bijvoorbeeld over een drempel struikel, echt een heel rot gevoel. Ik wordt dan helemaal gestresst met hartkloppingen wakker :shock: .

Zou dit een vorm van uittreden zijn? Het stress gevoel lijkt wel te kloppen, maar die dromen dan weer niet. Ik heb me ook wel eens laten vertellen dat het zou komen doordat je ogen achterstevoren rollen in je slaap en wanneer je zo'n 'val' maakt ze heel snel weer terug schieten.

Zonne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 11-12-2005, 00:03:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-12-2005, 19:15:02
Berichten: 86
Locatie: Driebergen
Nou hmz, mijn eerste poging tot bewuste uittreding gedaan. Ik viel in ieder geval niet in slaap :lol: .
Wel voelde ik idd een soort tintelend gevoel in mijn lichaam, alsof ik electrisch geladen werd. Toen mijn lijf uiteindelijk sliep heb ik niet heel duidelijk een uittreding ervaren, ik had wel een soort zwevend, eerder tollend gevoel ofzo. Ook oorde ik wind dat dichterbij kwam. Maar het klonk verdacht veel als een overvliegend vliegtuig..hehe :wink: .

Voor mij zijn dit soort dingen expirimenten of er nog 'iets' is naast het normale oh zo bekende leven. Waarom willen jullie bewust uit kunnen treden? Wordt je er beter van of kan je er iets mee?

Zonne


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 11-12-2005, 06:08:52 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-07-2004, 00:23:54
Berichten: 1882
Locatie: Enschede
Jah, daar ben ik ook wel benieuwd na. Waarom willen jullie uittreden, voor de mensen die het met opzet doen. Wat kun je bijvoorbeeld doen nadat je uitgetreden bent. Ik wil het ook wel eens proberen, maar heb daar weinig geduld voor.

Ook ken ik het gevoel wel dat je valt. Meestal val ik in een sloot, of ergens vanaf. Dan schrik ik ineens wakker en schok ik met mijn been om het vallen tegen te gaan. Das wel grappig, stoor mezelf daar niet echt aan ofzo :D

_________________
Brutalen hebben de halve wereld, niet-brutalen de andere helft.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 16-12-2005, 15:47:09 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2005, 13:02:34
Berichten: 222
Locatie: nederland
hoi,

als je uittreedt, hoe kan je dan weer terugkomen?
X Don


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 16-12-2005, 17:58:44 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2005, 18:00:19
Berichten: 632
Locatie: Eindhoven de gekste!
Terugkomen kan gewoon met je gedachten, gewoon denken dat je weer terugwil... alles gaat op gedachtenkracht. :)

Best grappig dat dit topic precies een maand later gemaakt is na dat andere "uittredingen"-topic.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-01-2006, 11:12:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Jullie moeten overigens wel begrijpen, dat je toch wel een ontdekkings achtig persoon moet zijn om dit te proberen, je kan veel dingen tegenkomen waarvan je bang word, of iets waarvan je echt helemaal niks er van snap.

Ik probeer het zelf omdat ik wil ontdekken, er kan je niks gebeuren als je sterk in je schoenen blijft staan, en stapje voor stapje.

Probeer bv niet gelijk naar de andere kant van de wereld te gaan, waarschijnlijk zal dat ook niet zo makkelijk zijn :P


Je moet er echt gewoon een persoon voor zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 03-01-2006, 13:17:39 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Hoelang kan het duren voordat je lichaam helemaal in slaap is behalve je hoofd dan..

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl